Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2007
‎“Ezin dugu onartu eskola jazarpena, ezta haren bertsio arinenetan ere”, esan zuen María Teresa Fernández de la Vega Gobernuko lehendakariordeak, Ministroen Kontseiluaren ondorengo prentsaurrekoaren ondoren. Ibarrean azaldu zuenez, azken urteotan, irakasleek nabaritu dute bizikidetza arazoak ugaritu egin direla ikasgeletan, batez ere Bigarren Hezkuntzan, eta jarrera “arduratsua” egin den eta irakasleek egiten duten dei sozialari erantzutea dela. Behatokian Barne Ministerioa eta Justizia Ministerioa, Gizarte Zerbitzuen, Familiaren eta Ezgaitasunaren Estatuko Idazkaritza eta Gazteriaren Institutua egongo dira ordezkatuta.
2008
‎Esanguratsua ageri da 21 hilabete bitartean Lehen Hezkuntza (M= 1,8 DT= 1,0) eta unibertsitate ikasketak dituzten amen haurren arteko ezberdintasuna (M= 2,5 DT= 1,5), [t (1, 122)=; p < 0,05], baita Lehen Hezkuntza eta Bigarren Hezkuntza dutenen artean ere (M= 2,3 eta DT= 1,4) [t (1, 122)=; p < 0,05]. Era berean, 26 hilabete bitarteko haurren artean ere aurkitzen dira alde esanguratsuak [t (1,342)=; p < 0,05], batez ere Bigarren Hezkuntza (M= 3,5 eta DT= 2,1) eta ikasketa unibertsitarioak burututakoen haurren artean (M= 4,0 DT= 2,2).
2013
‎Hortaz, Eibarren gerran txikitutako eskolen berreraikuntzaz aparte, gerraosteko hezkuntza arkitekturaren garapen nagusia iniziatiba pribatuaren esku egon zen, batez ere Bigarren Hezkuntzaren formazioa. Estatuak, garapen ekonomikoak biztanleen trebakuntzarekin erlazioa zuela ulertu ez zuen arte, 50eko hamarkadaren bukaera arte, ez zuen hezkuntzarekiko jarrera aldatu eta, hortaz, hezkuntza bermatu eta ziurtatzeko eskolak eraikitzeko planak martxan jarri211 Ordutik aurrera beste herrietan egiten ari ziren eskola antolakuntzak kontuan hartu eta hezkuntza arkitektura berritu zen, Eibarren kasuan beranduago Alvaro Libanok 1967an egin zuen Lan Unibertsitatea, egun Euskal Herriko Unibertsitateko egoitza dena, horren eredu izan daiteke (Palacio Díaz, 2004:
2016
‎Batez ere hizkera informal hori da belaunez belaun transmitizen dena. Eguneroko hizkera molde informala, etxekoa, kale giro hurbilekoa edota lagun artekoa, transmititzen da batez ere belaunaldi batetik hurrengora; ez boletinekoa (EHAAkoa, demagun), prentsa idatzikoa edota ikasgelan (batez ere bigarren hezkuntza mailan eta unibertsitatean, bere jakintza alorreko azalpena ematerakoan) irakasleek erabili ohi duten mintzamolde formal jantzi landu (ago) a. Ama hizkuntzaren belaunez belauneko transmisio naturalari dagokionez, jardungune eta rol harreman guztiak ez dira garrantzi bereko:
2019
‎Parte hartzaileen adina 56,3 urtekoa izan zen batez beste, gehiengoak bikote egonkorra zuen(% 77,5) eta guztiak ere bigarren hezkuntza maila jasotakoak ziren gutxienez. Emakumeen% 32,5ek depresio sintomak agertu zituen eta% 31,3k antsietate sintomak HADSaren irizpideen arabera.
2020
‎Ardura handia hartu behar dute ikasleek, batez ere Bigarren hezkuntzan. Autonomia asko landu behar dute egoera honetan aurrera ateratzeko.
2021
‎" Materiala ematen dizute eta gauzak zergatik eta zer planteamendu dagoen atzean ez da azaltzen. Orduan nekez dauka gaitasuna irakasleak bere hautu propioak egiteko, batez ere Bigarren Hezkuntzako irakasleak, kontuan hartuta zer gabezia pedagogiko eta didaktiko dituen, LH n ez bezala. LH n egia da gabeziak egon badaudela baina formazio pedagogikoa eta didaktikoa zabalagoa da".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia