Emaitzak: 4
2012 | ||
Unibertsitatean ikasle nintzelarik, eta doktoratu aurreko eta ondorengo ikerlanetan nenbilela, nik neuk | ere aurre egin behar izan nien irakasleen eta ikaskideen errezelo eta mesfidantzari: «. Garun lesioduna izanik, nola iritsi ote da unibertsitatera?,. Nola lortu ote du doktoretza?,. Non eman ote diote beka?». | |
2020 | ||
Ez dugu ahaztu behar, bestalde, Lehen Hezkuntzaren helburu nagusietako bat hurbileko inguruarekin harremanean aritzeko gai diren pertsonak heztea dela, gero eta zabalagoak izango diren espazio eremuetan | ere aurrera egiteko. Gu geu artikulu honetan adierazten dugun proposamen honekin testuinguru soziokultural zehatz batetik abiatzen garenez (Gipuzkoako hego mendebaldeko Debagoiena eskualdetik), han artikulatzen dira kultura ondarearen barruan dauden askotariko erreferenteak, hots, natura, historia, arte, antropologia, etnografia, zientziaeta teknologia adierazpenak, eta horiek lehengo eta oraingo kulturen ezagutza integralera garamatzate ezinbestean. | |
2021 | ||
Arazo horiei aurre egiteko, hainbat ekimen bultzatu zuten, besteak beste, zozketak egitea edo jaiegunetan tabernak irekitzea. Aurreiritzi eta zalantzei | ere aurre egin behar izan zieten, Jaso Ruiz de Alegriak, ikastolako lehenengo zuzendariak, oroitzen duenez: " Jendeak bere buruari galdetzen zion ea bertan zer erakusten genien gure seme alabei. | |
2022 | ||
Horrekin batera kontuan hartu beharrekoa da hemen azaldu den problematikarentzat gaur egun konponbiderik ez izatearen arrazoi nagusietako bat dela modifikatzaile gisa jokatzen duten elementuen azterketa sakon gehiagoren faltan gaudela oraindik, euskal hizkuntzalaritzan bezala mundu mailako hizkuntzalaritzan. Lan honekin, gai honi heltzeko kontuan hartu liratekeen zenbait xehetasun azalarazi nahi izan ditut, horrela modifikatzaileen inguruko ikerketan ez ezik, adberbiotzat ditugun elementuen deskribapen eta irakaskuntzan | ere aurrera egiteko oinarri sendoagoa ezartzeko asmoz. Aurrerantzean, bereizi ditudan hitz motak gehiago aztertu ahala, horien barne egitura zein den eta moten arteko harremanak zein diren argitzera jo litzateke. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ere | 4 (0,03) |
Lehen forma
ere | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ere aurre | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ere aurre egin | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |