2011
|
|
Horiei guztiei berariazko praktika ideologiko iritzi diegu. Horien asmoa isilpean izan daitezkeen jendarte antagonismoak azaleratzea da, eremu publikora
|
eraman
eta norberaren auzi partikularrak barik, denon afera direla agertzea19.
|
|
Ingurukoek baztertzen dutenean beregan sortzen diren sentimenduetatik babestu egiten da. Antsietatea ezin izaten du
|
eraman
eta modu oldarkorrean babesten da hartatik. Hala ere, emozio negatiboetatik babesteko joera agertzen duen arren, nortasun antisozialaren nahastea duenak depresioaldi luzeak jasan ditzake, gizartean baztertua izan delako.
|
2012
|
|
Aita eta Amen Elkartean behin baino gehiagotan AMPA [Asociación de Madres y Padres de Alumnos] deitu beharrean AMA deitzea pentsatu dugu, zeren bederatzi urte
|
daramatzat
eta ez dugu gizon bakar bat lortu. Beti izangara zortzi edo bederatzi emakumeren taldea eta ez dago horri buelta ematerik(?) Azken batean guk dugu denbora arazo gehien, eta guk hartzen dugu konpromisorik handiena (Eztabaidataldea 2, M).
|
2013
|
|
«Eta horrelako kasu asko daude. Minbizidunak, oinaze handia daukatenak, guztiak ere hiltzen laguntzea nahiko luketenak, baina ez dago aukerarik. Neronek ere pentsatu izan dut maiz gizon bati geltokira
|
eraman
eta trenbide ondoan eserita utz nazan ordaintzea, neure burua etortzen den lehen trenera botatzeko».
|
2014
|
|
«Herriak ezagutzeko eskubidea daukan auzi guztietan, ateak ireki eta utzi argiari sartzen. Oker dagoen guztiarekin egin daitekeen gauzarik onena da, jendeak oker dagoela ikus dezakeen lekura
|
eramatea
eta, ondoren, oker dagoena zuzendu edo desagerrarazi». Erakunde gardena izateak, alde positiboak eta negatiboak erakusteak?
|
2015
|
|
Salbuespen gisa agertzen da negarra begietan eutsi ezin duen Casey soldaduaren ama, zeinaren saminak iturri jakina duen: hark ere amantala
|
darama
eta bertan jaso ditu hil dela dioen gutuna bai eta hil aurretik semeak bidalitakoa ere. Malkoei eutsiko die, hala ere, etxea garbitzen segituko du, senarrari gosaria prestatuko dio eta semeak gutunean eskatutako enkargua egitera joango da, zer sentitzen/ pentsatzen duen, ordea, ez dakigu, bi gizonen (semea eta senarra) zerbitzura baitago haren gorputza eta gogoa.
|
2017
|
|
Horretan ere, jardun du UZTARO aldizkariak, hizkuntza eskubideak defendatzen eta aldarrikatzen, hitzez zein ekintzez. UZTARO bera ere da horren frogarik irtenena, eskubide linguistikoak eta Zuzenbidearen alorrean euskarazko gune propioa praktikara
|
eraman
eta eramaten dituela, legelarien hurrengo belaunaldiei ere lekua eta aukera emanez, euskararen estatusa ez ezik, euskararen corpusa ere ontzen joan daitezen.
|
|
UZTARO aldizkariari dagokionez, argi esan daiteke badela euskalgintzan benetako erreferentzia, aldian aldian giza eta gizarte zientzietan euskaraz ikertzen eta argitaratzen dena bere orrialdeetara
|
eramanez
eta horretan jakin mina dugun guztiengana hedatzen eta sakabanatzen. Arean ere, eduki akademikoak sortu ez eze, eskuz esku eramaten ditu, diziplinartekotasuna sustatuz eta bultzatuz.
|
|
Gai guztiok Euskal Herrian izaera partikularra hartzen dute eta, ondorioz, trataera akademiko berezia eskatzen dute. Partikularrak bere dimentsio unibertsala soinean
|
daramala
eta herri txiki batek ere bere mikroegoeran bere gizarte bizitza osatzen duten elementuak badauzkala aditzera emateko asmo jakinarekin, Berastegi sorterriari buruzko aplikazio saio bat osatu nuen (Iztueta, 2010), hiru liburukitan banatuta, non, hurrenez hurren, azaltzen baita herri bat historiara noiz eta nola jaiotzen den, zein gatazka izan dituen eta mendeetan zehar zer nolako eraldaketa sozioh... Eskolek beren herrian bertan daukate non zer ikusi eta zer ikasi.
|
|
Egile horrek bere liburu bilduman aipatzen du Eudal Carbonell en ustea, zeinak «gizakia kontraesan handi bat» sortu duela baitio, «primateen gorputzak eta garunak ia ez dute erlaziorik gaurko aurrerapen zientifiko eta teknologikoekin», baliabide eta teknologian garatu gara, baina oraindik ez dugu bere osotasunean lortu gizaki izatea, «humano» bezala ulertuta. Teknika teknologia zientziak eta gizarteratzeak espezie berri baterantz eramango gaituela aipatzen du, eta gure egin dezakegu premisa hori UEUren baitan, ezinbestekoa baitugu gure giza antolaketaren eredu berrietara so egitea, behatuz bideak norantz
|
garamatzan
eta oinarriak ezar ditzagun.
|
|
Jesu Kristogandik hartu dugu apostolu izateko dohaina, gentil herriei sinesmena
|
eramateko
eta fedezko erantzuna haiengan sortzeko. Hauetakoak zarete zuek ere, Erroman bizi zaretenok.
|
|
«En orden a (eis) la obediencia de la fe a gloria de su nombre entre todos los gentiles»/ EAB: «Jentil herriei sinesmena
|
eramateko
eta fedezko erantzuna haiengan sortzeko».
|
|
Esanguratsua dena ez da aukera asko edukitzea, zuzena den bidea hautatzea baizik. Muturrera eramanda, Akademikoaren ereduaren arabera, bizitza aurrera
|
eramateko
eta hiria zuzentzeko modu zuzen bakarra legoke eta besteak okerrak izango lirateke. Hortaz, askatasunak ez du premiazko rolik jokatzen, ongia eta ongira eramaten gaituen bidea zein den ezagutzea baizik.
|
2019
|
|
Logika horiek, estatuarenak edo merkatuarenak ez bezala, bizitza erdigunean jartzearen planteamendutik gertu daude. Elkartasunak, elkarrekintzak edo kooperazioak bizitzarekin eta gure artean zaintzearekin dute zerikusia, eta hori aurrera
|
eramateko
eta praktika horiek martxan jartzeko, feminismoari entzutea bezalakorik ez dago.
|
|
Arau hauste honen azterketa egiteko HESLOren 16.2 artikuluarekin jarri behar dugu harremanetan, horrek ezartzen baitu identifikazioa, edozein bide erabiliz, ezinezkoa denean, agenteek identifikatu ezin den pertsonari eginbide hori egiteko baliabide egokiak dituen polizia instalazio hurbilenetara joateko eskatu ahal izango diote, identifikatzeko helburu soilarekin. Horrek esan nahi du dela zehapenik modu zuzenean ezarri identifikatzeari uko egiten zaionean, HESLOk neurri subsidiario bat ezartzen duelako, hots, pertsona polizia etxera
|
eramatea
eta bertan horren nortasuna eta horri lotutako beste datuak egiaztatzea. Identifikatzeari uko egiteak du ekarri, hortaz, zuzeneko zehapen bat, hori HESLOren aurkakoa litzatekeelako eta, halaber, proportzionaltasun printzipioa urratuko lukeelako69.
|
2020
|
|
Udal pisuaren arduradunak bizilagunek eramandako zakuen pisua koaderno batean apuntatu behar zuen. Errotariak zakua
|
eraman
eta bueltan ekarri ostean, zakuen pisua
|
2021
|
|
Irudiaren ezkerraldean agertzen den A taldea nahiko txikia da; 9 aditz aldagaik osatzen dute, denak aditz trinkoak: 119 datorkio, 115 zatozte, 114 dator, 116 datoz, 118 zatozte, 117 zatoz, 126 dakar, 127
|
daramat
eta 128 darama. Lehenengo sei aldagaiak etorri aditzari dagozkio, zazpigarrena ekarri aditzaren aldagaia da eta azken biak eramanenak (ikus 2 irudia).
|
|
Izatez talde hau bi multzok osatzen dute: lehen 4 aldagaiek (119 datorkio, 115 zatozte, 114 dator eta 116 datoz) osatzen dute bata eta azken bostek (118 zatozte, 117 zatoz, 126 dakar, 127
|
daramat
eta 128 darama) bestea. Gainera, bigarren multzo horrek hurbilago ditu beste multzo batzuetan biltzen diren aditzaldagai batzuk, dendrogramak adierazten duen bezala.
|