Emaitzak: 2
2007 | ||
Gainera, Piaget-ek (1932) moralaren garapeneanberdinkideekiko eragin trukeek garrantzia handia zutela azpimarratu zuen arren, gero ez zion erreparatu eragin truke sozialek ezagutzaren garapenean zuteneraginari. Hala, badirudi, teoriaren arabera, pertsonak ezagutzak bakarka eraikitzendituela, eta hori gaur egun ez da onartzen, ezagutza, neurri handi batean, bestepertsonekin eta taldeekin ditugun | eragin trukeei esker garatzen baita. | |
Familiak gizarte ezagutzaren garapenean duen eragina haurrak testuinguruhorretan dituen eragin truke esanguratsuen bitartez gertatzen da, eragin trukehorietatik abiatuz eraikitzen baitu gizarte ezagutza. Familian norberaren nahizbeste pertsonen eta erlazioen ezagutza lortzeko ezinbesteko direnlehen | eragin trukeak garatzen dira. Halaber, familian sortutako erlazioakkalitatezkoak badira, gizabanakoak atxikimendu ziurra garatzen du, eta horri eskergizarte mundua ezagutzeko aurrerapauso handiak ematen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 2 (0,01) |
Lehen forma
eragin | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin truke | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin truke garatu | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |