2006
|
|
Gure literatura jendaldezehatz batean sortzen da eta jendalde berean merkaturatzen eta kontsumitzen.Kontsumitzen bada. Jendalde horretan
|
eragin
nahi luke, baina jendalde horreneraginpean bizi da. Jendalde horrek ematen dio haizea.
|
2010
|
|
Pizgarrien eskaintzari dagokionez, helburu nagusia da industria sarearen osaerageografiko orekatuagoa eragitea erregio taldearen barruan. Zeresanik ez dago, tresna hauek ez dutela helburuen lorpena bermatzen, izenak berak dioen bezala, merkatuaren dinamikaren gainean
|
eragin
nahi baitute, ekonomiarik atzeratuenetaninbertsio berri jakin batzuen kokapena baldintzatuz eta sustatuz5.
|
2012
|
|
Naziotasuna edo identitate nazionala, identitate politikoa da.Zergatik? Proposamen politikoen bidez jendartean
|
eragin
nahi duen subjektuaizendatzen duelako. Beraz, diskurtso abertzaleak politikan eragin nahi duenpertsona multzoa mugatzen du.
|
|
Nahiz eta onartuAro Aurremodernoan nazioak egon bazirela, nik aztertu nahi dudana, diskurtsopolitikoa den diskurtso nazionalistak mugatzen duen eta nazio esaten diogunsubjektu politikoa da. Hau da, politikan
|
eragin
nahi duen nazioa da gure aztergaia.Nire asmoa ez da hortaz, Aro Aurremodernoan naziorik bazen edo ez eztabaidatzea, eztabaida hori antzua dela iruditzen baitzait. Azken finean, eztabaida horrek, nazioaren betierekotasunaren alde edo nazioa eraikitzen dela diotenen artekoeneztabaida ezkutatzen du.
|
|
Nahiz eta onartuAro Aurremodernoan nazioak egon bazirela, nik aztertu nahi dudana, diskurtsopolitikoa den diskurtso nazionalistak mugatzen duen eta nazio esaten diogunsubjektu politikoa da. Hau da, politikan
|
eragin
nahi duen nazioa da gure aztergaia.Nire asmoa ez da hortaz, Aro Aurremodernoan naziorik bazen edo ez eztabaidatzea, eztabaida hori antzua dela iruditzen baitzait. Azken finean, eztabaida horrek, nazioaren betierekotasunaren alde edo nazioa eraikitzen dela diotenen artekoeneztabaida ezkutatzen du.
|
2015
|
|
demografikoak, urbanistikoak, kulturalak... Orduan, hor azterketa sendo bat egitea premiazkoa litzatekeelauste dut, batez ere gero eraginkorki
|
eragin
nahi badugu. Horretarako, lehenengo gertatu den guztihonen atzean dauden arrazoiak zeintzuk diren jakin dugu.
|
2017
|
|
Lan honetan Mondragon Unibertsitateko 3 kasuen datuak aurkezten dira. Mondragon Unibertsitatean aurrera eramaten dugun practicum programaren berezitasuna, ikerketa horretan parte hartzen duten beste hiru unibertsitateekin alderatuz, practicuma etorkizuneko irakasleen identitatean
|
eragin
nahi duen prozesu bezala ulertzen dugunez gero (Contreras eta al., 2010) ikasleen praktiken inguruan hausnarketa partekatua burutzeko euren praktiketan bizitako egoera errealak erabiltzen ditugula da, hain zuzen, ikasleek egunero euren praktikaz ikasteko konpetentziak garatzeko [etengabeko (auto) formazioa] (Korthagen, 2010) bidea hori dela ulertzen dugulako. Hortaz, eta faktore hori ikasleen hausnarketa bideratzeko gakotzat hartuz, lan honen azterketan, Mondragon Unibertsitateko 3 kasuetan jarri dugu arreta, ikerketa honen emaitzek practicum programa hobetzeko gakoak identifikatzen lagun dazakelakoan.
|