2001
|
|
1996ko abenduaren 6tik 2001eko martxoaren 30era bitartean fabrikatutako ibilgailuei eragiten dien berrikuspen kanpaina honen arrazoia “balazta zirkuitua kanalizatzeko ihes arriskua, brida batean doitze falta baten ondorioz” da. Bozeramaileak adierazi zuen akats horrek
|
eragindako
ibilgailuetan balazta pedalak erresistentzia handiagoa duela, eta azaldu zuen automobila ez dela inola ere balaztarik gabe geldituko, eta, gehienez ere, balazta laguntzatik bakarrik galtzen dela likidoa. Berrikuspena doakoa da, eta gutun bidez jakinarazten zaie ukitutako ibilgailuen jabeei.
|
2003
|
|
Andaluziako federazioak azaldu duenez, Volkswagen Audi Españako Bezeroarentzako Laguntza Sailak ez du oraingoz zein eredu diren zehaztu, baina elkarteari esan zion enpresak ez duela Europan berrikusteko deirik egingo, ibilgailuak gai baitira beren kabuz irregulartasuna atzemateko eta gidariari bere informazio sistemaren bidez jakinarazteko. Nolanahi ere, FACUAk dio auto fabrikatzaileak ziurtatu diola “bobina horiek huts egiteak ez diola inolaz ere
|
eragiten
ibilgailuaren segurtasunari”, nahiz eta motorraren funtzionamendua alda dezakeen. Azkenik, federazioak dio Volkswagen Audi Españak berak ordezkatzen dituen marken kontzesiodunen sareari jarraibideak eman dizkiola eragindako ibilgailuak konpontzeko, “bezeroarentzako inolako kosturik gabe, baldin eta irregulartasuna ibilgailua behar bezala ez mantentzearen edo ez egotearen ondorio ez bada”.
|
|
Nolanahi ere, FACUAk dio auto fabrikatzaileak ziurtatu diola “bobina horiek huts egiteak ez diola inolaz ere eragiten ibilgailuaren segurtasunari”, nahiz eta motorraren funtzionamendua alda dezakeen. Azkenik, federazioak dio Volkswagen Audi Españak berak ordezkatzen dituen marken kontzesiodunen sareari jarraibideak eman dizkiola
|
eragindako
ibilgailuak konpontzeko, “bezeroarentzako inolako kosturik gabe, baldin eta irregulartasuna ibilgailua behar bezala ez mantentzearen edo ez egotearen ondorio ez bada”.
|
2004
|
|
Zenbaitetan errepideko profesionalei egozten dizkiegu saturazioa, mugikortasun handiagoa edo bide segurtasuneko arazoak, baina ez ditugu aztertzen benetako arrazoi sozioekonomikoak: gure eredu ekonomiko neoliberalak eragindako mugikortasun antzua, lurraldearen plangintza nahasia, jabetzaren kulturaren
|
eraginez
ibilgailu pribatuei ematen diegun gehiegizko erabilera (jabe izatearen estatusa eta" askatasuna" sustatzen dira eta horregatik bakoitzak bere ibilgailua eduki eta erabili nahi izaten dugu).
|
|
Ildo beretik, Espainiako Kontsumitzaileen Konfederazioak (CECU) adierazi du posible diren faktura guztiak eskatu behar direla garabi zerbitzu pribatu batera jo behar izan dela edo hotel batean lo egin behar izan dela, tailer bat ordaindu behar izan dela eta abar frogatzeko. Gainera, gogorarazi dute “erabiltzaileak poliziari egoeraren berri eman diola, eta argi eta garbi adierazi duela
|
eragindako
ibilgailua ez dagoela abandonatuta, eta atestatu bat irekitzeko eskatu duela, non adierazi behar baita egoera hori aseguru etxeak kontratua betetzeari uko egitearen ondorio dela”. Legezko eskubideak Halaber, Espainiako Kontsumitzaileen Batasunak (UCE) gogorarazi duenez, ibilgailu garabien enpresek ezin diote uko egin zerbitzuari, legez behartuta baitaude zerbitzu hori ematera, eta, aurka egiten badiote, auto gidariak egoera hori salatu behar dio Kontsumo Administrazioari.
|
2007
|
|
Era berean, lehen esan bezala, pertsonei eragindako kalteen kalte ordainen zenbatekoa nahitaezko aseguruaren estalduraren zenbatekoa baino handiagoa bada, gehieneko zenbateko horren kontura ordainduko da, eta gainerakoa, kalte ordainaren zenbateko osoraino, borondatezko aseguruaren edo ezbeharraren arduradunaren kontura izango da, hark aseguru hori kontratatua zuen ala ez kontuan hartuta. Baina, kalte materialei dagokienez, 15 milioi euroko muga ezarri da ezbehar bakoitzeko, 7/ 2004 Errege Dekretuaren 12 artikuluan ezbehar bakoitzeko gehieneko muga 100.000 eurokoa zenean,
|
eragindako
ibilgailu edo ondasunen kopurua edozein izanda ere. " Nahitaezko aseguruan, 70 milioi euro estaliko dira ezbehar bakoitzeko" Horrek igoko ditu aseguratuen polizak?
|
2017
|
|
Lanaldiaren hasieran, erabili behar duten ibilgailua egoera onean dagoela egiaztatu behar dute anbulantzietako langileek. ...Balazta pastillen lodiera egiaztatzea.4 Adierazi honako baieztapen hauek egia ala gezurra diren: a) Mantentze lan aktiboak egiteko maiztasuna anbulantziak egunean egiten dituen zerbitzu orduen araberakoa da.b) Bolumen handiko mantentze lanetan sartzen diren eragiketak indarreko legerian mantentze lan mota horietarako ezartzen direnak dira.c) Karrozeriako kalteak ez dira garrantzitsuak, ez dutelako
|
eraginik
ibilgailuaren funtzionamenduan.d) Bolumen handiko mantentze lanak egitean alde bateko gurpilak beste aldean jartzen dira: aurrekoak atzean eta atzekoak aurrean, kontrako aldean betiere.12 1 unitate didaktikoa.
|
2018
|
|
AEBek altzairuari eta aluminioari muga zergak handitu ondoren izan den erreakzioan oinarritu ditu Bruselak bere kalkuluak.EBn egoitza duten autogileek 120.000 langile dituzte Atlantikoaren beste aldean, eta 420.000 zeharkako lanpostu eragiten dituzte, auto saltzaileak eta hornitzaileak aintzat hartuta. «Ez dugu uste neurri murriztaileek AEBetako ibilgailu merkatuaren edo industriaren baldintzak hobetuko dituenik», dio testuak.Enpleguan,
|
eragina
ibilgailuen industriatik harago sentituko litzateke. Muga zergak igotzen badira, inportazioak garestituko dira, eta horrek arriskuan jarriko lituzke milioi bat lanpostu eskulangintzan, eta beste 3,3 milioi txikizkako merkataritzan.«Txina bezain gaiztoa»Trumpek behin baino gehiagotan mehatxatu ditu atzerriko auto ekoizle.
|
2023
|
|
2035erako Europako Batzordearen debekuak ez die
|
eragiten
ibilgailu astunei. Zure ustez, salbuespen horrek ikerketa atzeratu dezake?
|