Emaitzak: 5
2009 | ||
Aurtengo datuak jarraitu dira, ondorio argiagoak ateratzeko. Baina, azken urteotako zenbakiei erreparatuz gero, ikus daitezke kontuan edukitzeko bi gertakari, biktima gutxiago izate horretan | eragina eduki ahal izan dutenak. 2003tik 2004ra, biktima kopurua asko murriztu zen Hegoaldean. | |
2017 | ||
Burdinurtuaren azken mikroegituran bi faktore nagusikeragiten dute, grafitizatze elementuen presentziak eta solidotze prozesuko hozte abiadurak [23]. E1 balaren kasuan, bere konposizioan siliziorik egon ez arren, fosforo kantitatea dezentehandia zen grafito eraketan | eragina eduki ahal izateko. E2 balak antzeko egitura bat erakutsizuen baina grafito orritsu kopuru altuagoarekin. | |
2019 | ||
Euskaraz kantatzeak gazteleraz egiteak baino plaza gehiagotarako bidea zabaltzen duela ikusarazten baldin badu, horrek hizkuntza hautuan | eragina eduki ahal izango du erdal eremuan. | |
Beraz, garatu gabeko motibazio bat bada ere, aurrerantzean motibazio sinbolikoarekin batera hizkuntza hautua bideratzeko eragile izan daitezke bi motibazio hauek. eta en tol Sarmientoren kasuan bezala, eremu erdaldunetan izan dezake bide horrek arrakasta handiagoa. Azken batean, euskaraz kantatzeak gazteleraz egiteak baino plaza gehiagotarako bidea zabaltzen duela ikusarazten baldin badu, horrek hizkuntza hautuan | eragina eduki ahal izango du erdal eremuan. horregatik guztiagatik, 2010eko hamarkadako abeslariek euskaraz kantatzerakoan identitatearekin lotura duten arrazoiak eman dituztela esan daiteke. hala ere, hizkuntza hautu artistiko gisa hartzen duenik bada, eta horrek aldaketa bat ekarri du berarekin. dena den, aurreko belaunaldiekin alderatuz gero, testuinguru euskaldunetako egungo musikarien ezberdintasun ... Jakitun dira euskararen egoera zein den, eta kezka azaltzen dute; badakite aurreko belaunaldietako musikariek euskaraz kantatzeko zein ahalegin egin zuten, eta horrek eurei bidea zabaldu diela badakite. | |
2022 | ||
Beraz, eta ziurrenik, euskarri gutxien zuten ikasleek azkarrago bukatuko zuten galdetegiak erantzuteaz. Horrek | eraginik eduki ahal izan du irakurtzeko eta irakurtzeaz gainera ikus entzunezkoak kontsultatzeko aukera izan duten ikasleengan. Bestalde, zer estrategia baliatu dute galderei erantzuteko beharrezko zuten informazioa kudeatzeko garaian? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin eduki | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin eduki ahal | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |