Emaitzak: 3
2003 | ||
Cádizen bihar arte egiten diren Kontsumitzaileen Segurtasunari buruzko Nazioarteko Jardunaldiak inauguratu ondoren, Floresek nabarmendu zuen jakinarazpenetan parte hartzen zuten produktu gehienak haurrentzat zirela(% 49,68), eta horietatik% 35,99 jostailuak izan ziren (patineteak, gai puzgarriak, puzzleak, txintxeroak eta mozorroak), eta gainerako% 13,69, berriz, haurrentzako gaiak (txupeteak, mozorroak). Produktu horiek izan ditzaketen arriskuei dagokienez, Floresek asfixia, zati txikiak askatzea eta elementu kimikoek harrapatzea, ebakitzea, erredurak edo intoxikazioak | eragiteko arriskua nabarmendu zuen. Jakinarazpen kopuruari dagokionez, bigarren lekuan daude produktu elektrikoak (%28, 03), besteak beste, luminariak, korronte hartuneko oinarriak, egokigailuak eta luzatzaileak, talka elektrikorako edo suterako arriskua izan dezaketenak. | |
2011 | ||
Horrela, praktika onak orokortu daitezke eta bizikidetzarako oztopo nagusiei irtenbideak aurkitu. Ikasleek teknologia berrien aurrean duten esposizio handiak | eragindako arriskuak nabarmentzen dituzte familiek Estatuko txostenaren arabera, irakasleen eta zuzendaritza taldeen ikuspegitik, eskola giro ona galarazten duten oztopo nagusiak dira diziplina falta, arau hausteak zuzentzeko erabiltzen diren zehapenen hezkuntza eraginkortasunik eza eta familien inplikazio falta. Familien ikuspegitik, ordea, ikasleak teknologia berrien aurrean helduek gainbegiratzen ez duten esposizio handiak eragindako arriskuak nabarmentzen dira. | |
Ikasleek teknologia berrien aurrean duten esposizio handiak eragindako arriskuak nabarmentzen dituzte familiek Estatuko txostenaren arabera, irakasleen eta zuzendaritza taldeen ikuspegitik, eskola giro ona galarazten duten oztopo nagusiak dira diziplina falta, arau hausteak zuzentzeko erabiltzen diren zehapenen hezkuntza eraginkortasunik eza eta familien inplikazio falta. Familien ikuspegitik, ordea, ikasleak teknologia berrien aurrean helduek gainbegiratzen ez duten esposizio handiak | eragindako arriskuak nabarmentzen dira. Horretarako, gurasoek erantzukizun handiagoa izan behar dute beren seme alabekiko, eta eskolak trebetasunak sustatu behar ditu baliabide berri horiek modu kritiko eta egokian erabiltzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eragin | 3 (0,02) |
Lehen forma
eragindako | 2 (0,01) |
eragiteko | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
eragin arrisku | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
eragin arrisku nabarmendu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |