Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2007
‎Informazioa jasotzeko teknikei dagokienez, Cooper-ek (1965) eta Alvik ek (1968) erabilitako galderak biltzen zituzten elkarrizketa irekiak erabili ziren ikerketa horietan gehienetan; zehazki, hitzen asoziazio askea (adibidez: –Zer datorkizuburura bake/ gerra hitza entzutean??) nahiz honako galdera hauek biltzen zituztenak:
2008
‎Guzti horren ondorioetan barrena, urtea bukatzen eta berria abiatzen aurkitzen garelarik, balantzeen datu hotzak eta eskandalagarriak agertzen zaizkigu. Aurrera begira eta honekin guztiarekin behingoz bukatze aldera, azken azkena zenbatgarrena izango ote darabilgun galdera da.
2010
‎3 Ikerketa proiektu hau Euskaltzaindiaren Euskararen Herri Hizkeren Atlasa EHHA egitasmoarekin oso lotua dago. Alde batetik, haren hautatu dira guk darabilgun galderak, hark hautatutako herrien artean aukeratu dira herriak eta haren programa informatikoa erabili da.
‎Erantzun egokiak Imagen: Alan Cleaver Nahiz eta elkarrizketatzaile guztiek ez erabili galdera deserosoak tartekatzeko teknika lanpostu baterako hautagaiei buruzko informazioa lortzeko, hautatzaile batzuek oso gai konprometituak planteatzen dituzte. Elkarrizketatzaile batek elkarrizketa batean egin ditzakeen galdera deserosoenek erantzun egokiak behar dituzte:
2011
‎2 inKESTAK erabilitako galderak aztertu ditugu. Metodologiaren ikuspegitik, baliozkotasun arazo bat baino gehiago egon daiteke eta erantzun zuzenak, nolabait, iradokitzen direla sumatu daiteke. erantzunak ikusterakoan, ordea, harriturik geratu gara. gehiengo batek (%54) onartzen du euskara dela lengua por excelencia de los vascos. gehiengo erlatibo batek (%43a %37ren aurrean) ez da bat etortzen ondorengoarekin:
‎Lehen esan dugu, inkesta honetan erabilitako galderetan inplizituki antzeman daitezke hizkuntza politikoaren ideia nagusiak. Ideia horiek eusko Jaurlaritzarenak izango balira euskararen aldeko hizkuntza politika baino euskararen aurkakoa dela esango genuke. zorionez, oraingo honetan, elkarrizketatuek erabat gaitzetsi dute hainbat galderei darien inperialismo linguistikoa eta euskara eta euskararen sustapenaren alde, krisi garaian ere, argi lerratu dira.
2013
‎Bide horren zati bat, Orreagatik Iruñera bitartekoa hain zuzen ere, ezagutuko duzue. Honako irudi hauek erabili galderei erantzuteko.
‎jaso nahi den informazioa kontuan hartuta, galdetegian erabilitako galderak eta erantzun aukerak egokiak badira eta behar beharrezko galderak idatzi baditut.
2015
‎Galderen sorkuntzan, testu fitxategi batetik abiatuta euskaraz galderak sortzeko gai den sistemabaten hastapena deskribatu dugu; hainbat hizkuntza baliabide erabiliz galderak egiten saiatzen dena.Ebaluazioko emaitzetan ikusi dugu% 40 inguru zuzena dela (Aldabe et al., 2013). Gainera, ehunekohori igo edo jeisten da, erabili den heuristikoaren arabera.
2016
‎–galdetu diot bat batean. Aspaldidanik buruan nerabilen galdera zen. Orain ni izan naiz bere aurpegia arakatzen saiatu dena.
‎piztu dituen sentimenduei buruz. Erabili galdera hauek gidalerro
‎3 Ondoren, idatzi paragrafo bat Kongoren inguruko informazioak zugan piztu dituen sentimenduei buruz. Erabili galdera hauek gidalerro gisa:
2017
‎15 eta 24 urte arteko gazteen artean. Katalunia, 2003 datu horiek eskuratzeko erabilitako galderek saihestu egiten zituzten identitate kategorizazioak, eta azpimarra jartzen zuten elementu deskriptiboan; hala, elkarrizketatuei eskatu zitzaien kalkulatzeko zein proportziotan erabiltzen zituzten gutxi gorabehera hizkuntzak eremu desberdinetan. " ohiko hizkuntza" kalkulatu da deskribapen horien arabera, eta ez adierazpen zuzenetatik abiatuta. ikusten dugunez, erdiko hiru profilak bateratzen baditugu, argi gelditzen da kataluniako herritarren zatirik handienak bi hizkuntzak erabiltzen dituela eguneroko bizitzan. horrek bi ondorio ditu:
‎Horiek antzemateko, bahe tresna osatu du Aperribaik. Profesionalek erabiltzeko galdera sorta bat da: «Gehienak sintoma psikologikoekin daude lotuta:
2018
‎Interes giroa nagusitu da, eta ekarpenekin segitzeko eskatu diogu lagunari: Ikuspegi horren arabera, kritikotasuna, beraz, ez du ezagutza metak hauspotzen, baizik eta ezagutza zertarako eta nola erabili galderei tira egiteak. Gaur egun ezagutzak eskuragarriago daude (teknologiekin eta beste), baina, ezagutza horiek gero eta gutxiago erabiltzen dira bizitza duinagoak izan ditzagun.
2019
‎Autoko atea zabaldu nuenean, ezin izan nion eutsi goizetik buruan burrunban nerabilkien galderari:
2020
‎Gaur egun, seiehun eta berrogeita hamar euskal preso dago, zenbatuta dauzka Estherrek. Zifren hoztasunean, baina, ez du topatzen aspaldian buruan darabilen galderaren erantzuna: " Zer eman eta zer kendu dio ETAk Euskal Herriari?
2022
‎Euskara erabiltzeko eta mudak garatzeko zein estrategia daukaten (eta muda horiek nolakoak diren, zergatik egin duten, etab.) jakin nahi izan dugu azterketan erabilitako galderekin, baita nolako jarrerak dauzkaten ere.
‎Euskara erabiltzeko eta mudak garatzeko zein estrategia daukaten (eta muda horiek nolakoak diren, zergatik egin duten, etab.) jakin nahi izan dugu azterketan erabilitako galderekin, baita nolako jarrerak dauzkaten ere, bibliografian ikusitako lanekin lotuta (Pujolar eta beste, 2017; Ortega eta beste; 2016; Amorrortu eta beste, 2017; Goirigolzarri eta beste, 2019). Horretarako, hainbat hizketagai gertatu genituen:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia