Emaitzak: 7
2006 | ||
Biofilmaren egiturari buruzko lehen lanetan, biofilmaren barruko bakterioek elikagaiez edo oxigenoaz baliatzeko aukera izan zezaketela gehien errepikatu zen gaietako bat da. Laser mikroskopia fokukidea eta epifluoreszentzia mikroskopia | erabiliz egindako ikerketek erakutsi dute biofilmaren matrizearen arkitektura ez dela solidoa, eta ura, elikagaiak eta oxigenoa eremu sakonagoetara ere iristea ahalbidetzen duten kanalak ditu. Kanal horiek izateak ez du esan nahi, ordea, biofilmean elikagai, pH edo oxigeno kontzentrazio desberdina duten ingurune desberdinekin topo egin dezakegunik. | |
2007 | ||
Ildo beretik, Tajfel ek eta kolaboratzaileek (1970, 1972) ez zuten barnetaldearekiko lehentasunik aurkitu 6 urtetik 12 urtera bitarteko haur eskoziarrenlagin batean, argazkien balioespena | erabiliz egindako ikerketa batean. Lambert eketa Klineberg ek (1967) egiaztatu zuten 6, 10 eta 14 urteko haur japoniarrekezaugarri negatiboak egozten zizkiotela beren barne talde nazionalari. | |
Barne taldearekiko lehentasuna, ordea, ez da unibertsala: ez da jasoezaugarrien egozpena delako metodologia | erabiliz egindako ikerketetan. | |
2008 | ||
• Hizkuntzen munduko bereizgarrien arabera (kontuan izan gure inguruan ukipen egoeran dauden hizkuntzak ditugula): Derrigorrezko bigarren hezkuntzan (12 urte artean) jarraitutako eredu linguistikoaren arabera: %47, 5ek eredua edo eusLan honetan erakutsi nahi ditugun emaitzak identitate etnolinguistikoa (IELa) eta beste teoria batzuk | erabiliz eginiko ikerketa enpiriko zabal batean txertatzen dira. | |
Lan honetan erakutsi nahi ditugun emaitzak identitate etnolinguistikoa (IELa) eta beste teoria batzuk | erabiliz eginiko ikerketa enpiriko zabal batean (Azurmendi et al., 2005) txertatzen dira. Helburuetako bat IELa gurean nola azaltzen den ikustea da: | |
2014 | ||
Erritmo aldaketek adierazten zuten haurrek soinuak bereizten zituztela. Bi silaba horiek | erabiliz egindako ikerketa berriagoen arabera, haurrek helduek baino soinu altuagoak behar dituzte diskriminatu ahal izateko, ingurune zaratatsuetan batez ere. | |
2017 | ||
Lan honetan 1.5T, 3T eta 7T eskanerretan lorturiko aktibazio profilak erkatu dira geruzaespezifikoen aktibazio funtzionala 1.5T eta 3T eskanerretan neurgarria ote den jakiteko. Hemenazaltzen diren emaitzak ohiko bereizmena | erabiliz eginiko ikerketentzat ere esanguratsuak dira, ikerketotan neurturiko BOLD seinalearen zenbat datorren materia grisetik eta zenbat datorrengainazaletik jakiteko, erabilitako oihartzun denbora eta eremu magnetikoaren arabera. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
erabili | 7 (0,05) |
Lehen forma
erabiliz | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
erabili egin | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
erabili egin ikerketa | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |