Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 47

2008
‎Joera hori nabariagoa da ingelesezko ariketan, ikasle gehienek irudietako pertsonaien ahotsak ez baitituzte aipatu ere egiten. Gainera, batzuek hala moduzko estilo zuzena darabilte eta zehar estiloa erabili dutenen artean esaldi akastun ugari dago.
‎Gure lanaren ekarpena horretan ere ikus daiteke. Izan ere, ikasleen hizkuntza guztien azterketa, hurbilpen kualitatiboa erabiliz eta komunikazio gaitasuna aztertuz bideratu dugu. Geuk ere goiztiartasunaren nagusitasuna erlatibizatzeko proposamena luzatzen dugu bada.
‎Pertsona izen batzuk erabiltzea eta beste batzuk zokoratzea, ondare sinboliko guztiak bezala, gizarte eremuaren logikaren arabera azaldu behar dugu, kasu honetan kontsumo eremu baten logikaren arabera, modarekin parekatu ahal dugun eremua (Lieberson, 2001). Baina ez dugu gizarte eremu bakarrik, ezta moda orokorrik ere.
‎Izenek garaikidetza zentzua eman eta belaunaldien joan etorria adierazten digute. Izenak, arrazoi soziopolitiko eta kultural askorengatik, erabili eta ahaztu egiten dira: legeak aldatzen direlako, izen batzuek identitate zama gehiegi hartzen dutelako, edo estereotipo negatibo bati lotuegi geratzen direlako (izen nazionalistak, anarkistak, ordenako jendearenak, biblikoak, behe klasekoak, baserritarrenak...), modernizazioarekin eta sekularizazioarekin batera izen berriak hedatzen direlako, masa hedabideek eta masa kontsumoko kulturgintzak izen kontsumigarri berriak dakartzatelako, globalizazioaren akulturazio eta hibridazio prozesuek izen sorta berriak ezartzen dituztelako...
‎Kudeaketa metodo aurreratu bat da, ezagutza antolakuntzaren funtsezko aktibotzat hartzen duena. Ezagutzaren kudeaketa, finean, ezagutza sortu eta antzolakuntzan barrena hedatzeko prozesu jakin batzuk aurrera eramatean datza, ezagutza hori antolakuntzaren atal eta prozesu orotan erabili eta berrerabili dadin.
‎[orain haiek hura hari]. Helduaren eta gaztearen erantzunen arteko aldea numeroan dago, gazteak pluraleko adizkia (oilasko batzuk saldutzes) darabil eta helduak erantzun bi eman ditu: bata singularrekoa (oilasko batzuk saldutzé nire lagunai) eta bestea pluralekoa (saldutzos9).
2009
‎Akulturazio jokabideak neurtzeko Berryk (1989) proposatzen duen eredua erabiliz 4 galdera egiten dira. Hauek Zlobinna eta besteek (2004) erabiliak eta definituak izan dira aurretik, eta, oro har, akulturazio jarrerak, egoera ideala eta nahi dena neurtzen dituzte (1 ezer ere ez 9 beti asko).
‎Ez dago zalantzarik mundu garaikidearen egungo sekularizazioak askotan ondare hori erabiltzeko eta mantentzeko tenorean hainbat eta hainbat egoera eta arazoak sortzen dituela. Halere, aintzat hartu beharra dago elkarte erlijiosoek ondare hori hamar mendez eskuzabaltasunez eta etenik gabe zaintzen egindako lan eskerga.
2010
‎Aldiz, faktitiboa ematerakoan gazteak ez du in erabili eta helduak bai (dena den erantzuna osoki izan da ezberdina eta ezin dugu guztiz kontrajarri galdegaiaren ikuspuntutik ere).
‎163). Horrela, testu hori partekatzen duen komunitateak «erregistro» jakina darabil eta haren muinean, hizkuntza, harreman eragile eta zentzugintzaren antolatzaile bilakatu ohi da. Beraz, espazio hori, mami handikoa denez, prozesu kultural gisakoa ulertzen dugu, komunikazio prozesu kulturalaren garraiatzailea.
‎238). Lurralde horretan, aztertzen ari garen marko eszenikoak arkeologia jakina darabil eta zentzu artikulaziorako baliabide indartsua denez, espazio kultural14 kualitatiboaren mugatzaile eta antolatzaile bilakatuko da.
‎Familiarekiko mendekotasun ekonomikoa da ikusi dugunez egoera honi aurre egiteko irtenbiderik erabiliena eta eragingarriena. Gurasoak laguntzeko prest edo gai diren seme alabarik ez badago, familiarik gabeko hirugarren adinekoentzat egoera asko zailtzen da eta hauen kasuan zenbaitetan gizarte larrialditzat jo ditzakegun errealitateak ageri dira.
‎Honen barnean, existentzia balioa da garrantzitsuena baina baita herentzia balioa ere ezberdintzen da. Baliteke gizatalde jakinak positiboki baloratzea, esaterako, biodibertsitatearen existentzia soila, nahiz eta NEBa ez duen zuzenki zein zeharka erabiliko eta ez duen egingo etorkizunean. Bestetik, herentzia balioak ondorengoko belaunaldiek egoera onean zaindutako natura baliabideak etorkizunean eskuragarri izatea adieraziko du.
‎Desabantaila nagusia jokaera hipotetikoan oinarritutakoak izatea da hain zuzen ere; abantailen artean, ordea, erabilera balioak zein erabilera ezaren balioak kalkulatzeko baliagarriak izatea dugu. Multzo honetan balorazio kontingentearen metodoa izan da erabiliena eta hedapen nabarmena izan zuen iraganean. Horren helburua NEB jakinean definitutako ingurumen ondasunen horniduragatik gizabanakoek duten Ordaintzeko Borondatea (OB) balioztatzea da galdeketatik lortutako datuetan oinarrituz.
‎24 Alderdiek teknika hau erabiltzeko eta edozein mementotan bertan behera uzteko duten aukera ezagutu behar dute.
2011
‎Ildo beretik, estatu edo erregio mailako politikek behe mailako eskalen planak erabakitzen dituzte hein handi batean; sarri, eskumenen autonomia galtzeko beldurrez mesfidantzak sortuz (Boisier, 2004). Halere, horrek ez du esan nahi tokiko gobernuek ez dutenik boterea erabiltzeko eta lurraldeari eragiten dioten politiketan eragiteko gaitasunik.
‎Anbibalenteak dira identifikazio horiek balio ezberdinak konbinatuaz egiten baitira. Eremu batean logika bat eta bestean beste bat erabili behar baita ondo jokatzeko, batzuetan menderatzaile diren baliabideak (kodeak) erabiliz eta besteetan menderatuak direnak. Anbibalentzia norainokoa izan daitekeen aztertu nahi dugu ondorengoan.
‎Transkulturaltasun hori (Rubio, 2004) indarkerian eta horren eraginean ez ezik, bortizkeriari aurre egiteko orduan elkarrizketatuek azaleratutako arrazoi eta oztopoetan ere islatzen da, eta azken horiek, kasu askotan, bertako emakumeen antzekoak dira: mendekotasun ekonomikoa eta emozionala, isolamendu soziala, seme alabekin lotutako xantaia erabiltzea eta abar.
2012
‎Gainera, pertsona baten egoera emozionalak nabarmen baldintzatzen du haren maila energetikoa: gure emozioak lausotzen zaizkigunean eta «itsutzen» garenean, energia piloa alferrik erabil eta gal dezakegu. Amorruak, erresuminak, beldurrak eta antzeko zenbait emoziok energia galera izugarria ekar diezagukete.
‎Lidergoak enpresen eraginkortasuna handitzen lagun dezake, emozioak identifikatzeko premia aldarrikatuz, emozioak kontrolatuz eta kudeatuz, emozioak zeregin konkretuetara egokituz, talde lana sustatuz, negoziazioaren bidez gatazkak ebatziz, etab. Liderraren zeregin eta funtzio gehienek osagai kognitiboak (ezagutzazkoak) eta osagai emozionalak dituzte; eta kasu askotan azken horiek erabakigarriak izaten dira. Lidergoak enpresaren baitan Kapital Emozionalaren aktibo ukiezin batzuk modu estrategikoan heda eta gara ditzake, horretarako hainbat tresna erabiliz eta, horiei esker, enpresaren produkzio ahalmena biziki igoaraziz.
‎Era berean, literaturaren historiako erdiguneak ere badauka eraginik irakurgaien erdigunean; izan ere, literaturaren historian nabarmentzen diren idazleak aukeratzen dituzte irakasle batzuek irakurrarazteko. Dena dela, ikusi dugu literaturaren historian nabarmendu izana ez dela izan ohi irakurgaiak hautatzeko oso irizpide erabilia eta, hala ere, irakurgaietan pisu handia dutela idazle horietako batzuek (batez ere Atxagak, Saizarbitoriak, Irigoienek eta Lertxundik). Ondorioz, pentsa daiteke irakurgaien erdigunean sartu direla ez kalitate irizpideen ondorioz soilik; baita merkatuari lotutako faktoreen bidez ere.
‎Egon, badaude, sarrera biko taulak, Vennen diagramak, histogramak, sektore diagramak eta bestelako grafikoak. Hala ere, zailtasunak ez datoz bakarrik notazioetatik eta sinboloetatik; izan ere, sinbolo horiek erabiltzeak eta matematikak berezko duen hizkuntza bera ulertzeak ere, argudioek arrazoibide abstraktuaren ahalmena erakusten baitute, zailtasun dezente sortzen dituzte.
2013
‎Errepublikak oso uzkur, zuhurregi, jokatu zuen euskaldunen asmo eta eskaera bidezkoen inguruan; eta EAE/ ANV oso posibilista aritu zen, akordioetara iristeko amore emateko prest. Entzuten eta irakurtzen diren hainbat interpretazio direla-eta, hausnarketa egin litzateke historia erabili eta manipulatu nahi izateko ditugun praktikez eta ohiturez. Beharrezkoa da zentzuz jokatzea:
‎Testuinguru horietan abiapuntua ikasleen aurrezagutzak izango dira, bai arloari zuzenean dagozkionak, bai gaitasun linguistikoei dagozkienak ere. Horrek ikasleei aukera emango lieke hizkuntza modu esanguratsuan erabiltzeko eta hizkuntza zein zientzia ezagutzak eraikitzeko.
‎Ikasleen aurrean autoritatea ezartzea: jarrera desegokiak, keinu kinestesikoen bidez islatzea, tonu zorrotz eta zuzentzailea erabiliz eta begiaren begirada zuzenaren bidez.
2014
‎Naziokideak elkartzeko elementu lotzaile gisa ziharduen, batetik, eta, bestetik, frankismo urteetan pairatu zuen atzerakadak bere dimentsio sinbolikoa indartu zuen euskal gizartean; izan ere, sistema frankistak euskal elementu eta sinbolo oro, eta abertzaleen adierazpen oro zigortzen zuen testuinguru hartan euskararen galtze prozesuaren gaineko kontzientzia hartu zuten gazte haiek, aurrena, eta abertzale askok, ondoren. Euskara erabiltzea eta ikastea nazioa berreraikitzeko elementu giltzarri bihurtu zen abertzale askorentzat.
2016
‎– Heagy eta Lehmann (2005) egileen lanean AOI metodologia erabilita eta erabili gabeko alderaketa egin zen, eta lortutako emaitzek ondorengoa adierazi zuten: oinarrizko ezagupenetan emaitzak oso antzekoak dira metodologia batekin zein bestearekin.
2017
‎Aldaketa esanguratsua nabarmentzen da, dena den, hasierako lanetatik azkenekoetara, gero eta gehiago azaltzen baita erabilitako metodologia, lortu nahi diren helburuak, arakatutako iturriak eta jarraitutako bidea artikulua gauzatu ahal izateko. Beste 26 artikulu sintesi lan modura sailka daitezke, lehen mailako iturririk ez dutelako erabiltzen eta bibliografian aurkitu dutelako iturria. Arlo jakin bati buruzko azalpenak egiteko idatzi dira lan horietako gehienak.
‎Adituaren ustez, informazioa biltzeko metodo tradizionalek ez dute kontsumitzaileen benetako portaera jasotzen. Lortutako emaitzak osatzeko beharrezkoa da neurozientzia teknikak erabiltzea eta estimuluen aurrean garunaren erantzuna nolakoa den aztertzea.
‎«vino Juan, enseñando el camino de la honradez». Arrazoibakoa da dikaiosyne itzultzeko hitz desberdina erabiltzea eta koherentzia falta erakusten du.
‎Nanoteknologiek, alegia, materia eskala nanometrikoan (10 metro) manipulatzetik haren propietate ezberdin eta teknikoki probetxugarriak eskuratzea helburu duten teknologien multzoak, hazkuntza nabarmena izan dute XXI. mendearen hasiera honetan. Haien ustiapenetik eratortzen diren material berriak, nanomaterial manufakturatu izenekoak (aurrerantzean NMM), gero eta produktu eta aplikazio gehiagotan ikertu, erabili eta komertzializatzen dira; beste batzuen artean, produktu kosmetiko, plagizida, elikagai, ehungintza, elektronika, medikamentu eta tratamendu medikoetan eta industria militarrean2.
‎Etiketa aktiboek energiaz hornitzen dituen bateria txiki bat erabiltzen dute irrati seinaleak bidaltzeko, 10 urte inguruko iraupen epea dutenak. Etiketa pasiboek, ordea, ez dute inolako energia bateriarik erabiltzen eta haien iraupena mugagabea da, irrati seinaleek sortzen duten energiaz aprobetxatzen baitira funtzionatzeko. Aitzitik, etiketa aktiboen seinaleen irismena pasiboena baino askoz ere handiagoa da:
2018
‎Beraz, ENAM inguruko euskal nazionalismoak mugimendu izaera hartzen du, mugimendu zahar eta berrien arteko tentsioaren sintesi modura: antolakuntza eredu berriak bereganatuz, nahiz eta praktika hierarkikoak gauzatu, ikuspegi marxista klasikoa diskurtso eta balio berriekin batera jorratuz, nazio eraikuntza izaera anti sistemiko batekin batuz, borroka instituzionala eta ordena konstituzionalaren kontrako bortxa erabiliz eta abar (Zubiaga, 2014).
‎kapitala elitearen eskuetara geroz eta mugatuago dago eta ordezkaritzazko demokrazia hutsalkeria bihurtzen du. Klase jakin batek du bakarrik hedabideak erabiltzeko eta bere interesak adierazteko boterea. Ondorioz ordezkaritza politikoa ez da demosaren edo herriaren adierazle, elitearena baizik.
2019
‎b. Irakasleak teknologia eta pedagogia aldetik prestatzea, ikas eta irakas prozesuan material eta baliabide digitalak erabili eta landu ditzaten.
2020
‎Arestian aipatutako ikerketa galderei erantzuteko asmoz, azterlan hau «Grounded theory» edo datuen teoria delakoan oinarritzen da (Glaser eta Strauss, 1967), horretarako kasu azterketa deritzon teknika erabiliz (Eisenhardt eta Graebner, 2007). Teoria horren erabilera zabalki erabili eta aintzatetsia izan da soziologia eta antropologia zientzietan, esaterako. Kudeaketa arloan, ordea, duela urte gutxi lortu du dagoeneko onartutako teoriak hedatzeko edo teoria berriak eraikitzeko onespena (Khavul, Bruton eta Wood, 2009).
‎Arestian aipatutako ikerketa galderei erantzuteko asmoz, azterlan hau" Grounded theory" edo datuen teoria delakoan oinarritzen da (Glaser eta Strauss, 1967), horretarako kasu azterketa deritzon teknika erabiliz (Eisenhardt eta Graebner, 2007). Teoria horren erabilera zabalki erabili eta aintzatetsia izan da soziologia eta antropologia zientzietan, esaterako. Kudeaketa arloan, ordea, duela urte gutxi lortu du dagoeneko onartutako teoriak hedatzeko edo teoria berriak eraikitzeko onespena (Khavul, Bruton eta Wood, 2009).
‎Ekainaren 28 bezalako egunak txertatzeko apustua ere egon da, sindikalgintzatik adibidez. Material hau nola erabili eta hezkuntzako etapa desberdinetara nola moldatu da egungo desafioa.
‎Helburua da umeak joan daitezela aurrez adierazi dituzten kezkak argitzen, galderei erantzuten. Horretarako, beharrezkoa da landu nahi den ondare aztarna horren aurrez aurre jartzea eta ahalik eta datu gehien biltzea euskarri eta iturri mota askotarikoak erabiliz eta ondoren materialak bilduz.
‎3 Erantzunak (developing a solution). Hasierako urratsean (point of entry) egindako galderei erantzuten saiatuko dira umeak, bildutako informazioa eta materialak erabiliz eta aldez aurretik egindako galderen arabera sailkatuz. Aldi berean, pentsa daiteke zer eratan aurkeztu nahi diren emaitzak, eta, horretarako, zenbait era eta euskarri identifikatuko dira (horma irudia, katalogoa, aldizkaria, antzerkia...).
‎9 urte Paisaiaren edo ondare elementu baten behaketa zuzena eginez krokis eta marrazki errazak egitea. Eskalaren oinarrizko nozioak erabiliz plano eta mapak lantzea. Datuak erabiliz (herrira, bailarara, herrialdera, autonomia erkidegora, estatura edo Europar Batasunera datozen turisten datuak aintzat hartuta) grafikoak lantzea. Ondare elementuak behatzeko eta neurtzeko erremintak erabiltzea: ...diharduten taula kronologikoak alderatzea. Plano eta mapak irakurtzea eta interpretatzea behatutako eta ikasitako adierazpen eta fenomenoak hautemanez. Airetik ateratako argazki ezagunak irakurtzea eta interpretatzea. Espazioan orientatzeko eta ibiltzeko planoak erabiltzea. Mapak eta planoak kontsultatzeko eta interpretatzeko teknikak erabiltzea. Ondare elementuak mapetan kokatzea. Errepide mapak erabiltzea eta kontsultatzea. Bidaia kulturalen ibilbideak planifikatzea. Eraikuntza batek lehengaia lortzen denetik egiten den arte doan hurrenkera prozesua eta identifikatzea eta ordenatzea. Europar Batasunaren inguruko kultura ondarearen gertakarien, ekintza eta/ edo eredu zehatzen gaineko informazioa biltzea eta Europako mapa batean kokatzea. Espainiako estatuan Gizateriaren Ondare izendapena duten elem...
2021
‎Horien artean, farmazia edo erizaintzako langileak, medikuak eta nanomaterialak entregatzen dituztenak daude. Material horien eraginpean daude, besteak beste, nanofarmakoak jasotzen dituzten gaixoen soberakinak kentzeko orduan, nanomaterialekin kutsatutako objektuak erabiltzean eta nanofarmakoak tratatzen dituzten guneak garbitzen eta mantentzen dituztenean. Gainera, odontologoak harremanetan daude nanomaterialekin, besteak beste, zulatzea, arteztea eta leuntzea egiten baitute (EU OSHA, 2013).
‎Fishmanek (2000: 93) dioen bezala," Language choices, cumulated over many individuals and many choice instances, become transformed into the processes of language maintenance or language shift", alegia, hizkuntza hautuen emaitza da hizkuntza bizirik irautea edo ordezkatzea. Eta, jakina, hizkuntza baten ala bestearen hautua egiteak dakar bata erabiltzea eta ez bestea, bat gailentzea eta bestea, berriz, ez erabiltzea.
‎Ni, adibidez, eee Gasteizen, eeee, eske ezin dut hitz egin inorekin euskeraz ze nire gurasoek ez dakite, ta nere lagunak joan dira kanpora ikastera ta orduan ha ez dute erabiltzen eta galdu dute hitz egiteko joera ta fazilidadea edo. (Ikasle 6, Erd Ele, Gasteiz, E)
2022
‎Arlo juridikoari dagokionez, erregimen demokratiko berriak frankismo berantiarraren garaian hasitako ildoari eusten jarraitu zuen: ...; talde edo banda armatuek egindako delituen aurkako neurriei buruzko" ekainaren 30eko 21/ 1978 Errege Dekretua eta" terrorismoaren gairako Kode Penalaren aldaketari buruzko" abenduaren 28ko 82/ 1978 Legea—; bestetik, baztertu zirelako salbuespen egoerak, irudi juridiko leunagoak lehenesteko —halere, 1978ko Konstituzioak 55 eta 116 artikuluetan salbuespen egoera agintzeko, erabiltzeko eta mugatzeko aukerak zein mekanismoak aurreikusi zituen; eta, 1977tik 1978ra bitartean, epaiketa militarrek 272 zibil zigortu zituzten delitu politikoengatik (Casanellas, 2014: 259) — Irudi juridiko hori hainbatetan erabili zuen erregimenarentzat ardurazko betekizunak izan zituen arren, 1978ko uztailaren 27an egindako osoko bilkuran, Martm Villak azaldu zuen zergatik baztertzen zuen salbuespen egoera une hartan.
‎Praktikan Euskal Unibertsitateak heldutasun intelektuala, ardura eta ekintzailetza bermatu behar ditu, lurraldeko eta eskualdeko sare produktiboarekin eta proiektu errealekin lotuta dagoen ikaskuntza jarduera praktikoaren bitartez. Euskara ere, perspektiba horretatik, zaindu beharreko altxorra baino gehiago, edo nortasunsinboloa baino areago, erabili eta hobetu beharreko beste tresna edo teknologia bat da.
2023
‎Jardueren ezaugarriak aztertu ondoren, estereotipoak eta genero rolak baztertu behar direla ondoriozta daiteke, emakumeentzako oztopo bihurtzen direlako, hala, irudi eta keinu sexuatuak ekidin lirateke, gorputza erreklamo gisa ez erabiltzea eta protagonismoa pertsonei ematea, gorputzen aniztasunari lekua eginez eta egiten ari diren ekintzan jarriz foku nagusia (Alsarve eta Tjonndal, 2020; Cuadrado, 2001; Depper et al., 2019; Joncheray et al., 2016; Lorente Garci' a, 2001; Menendez, 2020).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia