Emaitzak: 7
2000 | ||
delakoaren oniritziarekin, kopuru hau gehitzerik bazegoen) (299 art.). Legeak ikuskaria izateko baldintzak ere zehaztu zituen: . Escuela Normal Central. Carrera delakoan ikasketak eginak izan eta bost urteko esperientzia (hamar urtekoa, eskola pribatuan bazen) oinarrizko irakaskuntzan (300 art.).?, sistema ere ezarri da, non merituek eta zerbitzuan | emandako urteek kontuan hartuko ziren eskalafoian gora egin ahal izateko, ikuskariak hiru sailetan banatuz (302 art.). | |
2004 | ||
Beraz, Aro Modernoko irakasgaiak irakasten | emandako urteei eta ikerketakemandako esperientziari esker, liburuan aztertzen den garaia, esan bezala, ondo ezagutzen zuen Inaziok eta, horrekin batera, ulergam egiten zuen irakasle on guztiekbezala, ez baita nahikoa asko jakitea, honelako liburuetan ezagupena transmititzeko edo komunikatzcko gaitasuna izan behar da. Gainera aukeraketa eta sintesiahalmena ere ezinbestekoak dira eskuliburuak idazteko memcntoan eta, nire ustez, liburu honek lortu du gure artean gutxitan lortzen den maila intelektual handiareneta dibulgaziorako gaitasunaren arteko oreka. | |
2006 | ||
| Demagun urteen poderioz eta txiriparen txiripaz, nire liburuaz ekintzailebatekin eta ertzain batekin hitz egiteko parada dudala. Biek irakurri dute. | |
2009 | ||
Gertatutakoaren inguruan zein isildutakoaren inguruan diskurtsoak beharbadabeti nahi bezain ugariak ez diren arren, bizirik dirautenak oso adineko pertsonakdira?, kontuan izan beharra dago horietako askok berriki kontatu dituztela lehendabizikoz eurek ikusi eta bizitakoak. Besterentzat lekukotza | ematea urtetan ukatuzaien esparru publikoa berreskuratzearen pareko izan da. Beste askorentzat, isilpean urte luzez gordetakoa haizatzeko aukera izan da. | |
Bada, aldagaiak, balio horiek gordetzeko edukiontziak dira. Adibide baten laguntzaz hobeto ulertuko delakoan, | demagun urte oso bateko segundo kopurua kalkulatu eta bistaratzen duela gure programak agindu honekin: | |
2011 | ||
Nire ustez, ain egoki ta jatorki sortu ditzazkegunak oso gutxi dira. Terminologia au dena euskeratik sortzen badugu, iztegi berri oni bizitza | ematen urteak joango zaizkigu, eta aur iristen dugunerako, euskera gajoaren illetak kantatu bearrean gatzaizkizu. Gaiñera, gure izkuntza kultura iztegi berri bat, beste izkuntza kulturadunengandik bereizitutako bat, sortzen badugu, gure jende ikasiak ez du iñoiz terminologia berria ikasiko. | |
2017 | ||
X: batez besteko aritmetikoaren balioa (adina edo ikasten | emandako urteak kasu honetan); DE: desbideratzeestandarra, hau da, datuen sakabanatze neurria.); N: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eman urte | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eman urte joan | 1 (0,01) |
eman urte kasu | 1 (0,01) |
eman urte kontu | 1 (0,01) |
eman urte oso | 1 (0,01) |
eman urte poderioz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |