Emaitzak: 6
2001 | ||
Ikasteko aukeratan ikasleen berdintasuna garantizatzea ez da ordu kopurubera, ordutegi bera, liburu bera... erabiltzeko aukera | ematea soilik. Azken batean, irakasleak, nahi gabe, bere ikas estilo berbera duten ikasleak saritzen ditu, bestelakoak alboratuz. | |
pepealdian Hegoak finantza zorra (ez monetarioa) kontratatu du Iparrarekiko (Bbonuen emisioa); bestela, Hegoak ez luke topatuko bere merkataritza defizita parekatzeko, I diruan, behar den erosteko ahalmena. Eta egoera hori ez da aldatuko p epealdi osoan; alderantziz, Iparraren merkataritza inportazioak netoak direneko epealdi guztietan, berak Hegoari ordaintzen dio, I diruan definituriko banku gordailuen kopuru baliokidea | emanez soilik: Iparrak ez du bere merkataritza defizita estali finantza bonu ez monetarioen (Bbonuak) emisioen bidez. Hortik ondorioztatzen da ezen Hegoa inoiz ez dagoela bere bonuak Bbeste bonuekin konpentsatzeko inolako egoeratan (zeren H k ez baitu inongo Bbonurik eskuratzen bere merkataritza esportazioen trukean). | |
Hegoak barne errentaren zati positiboa | emanez soilik zerbitza dezake bere bere kanpo zorra. Azter dezagun hori adibide baten laguntzaz. | |
2005 | ||
Eskolaren eginkizun soziala bere testuinguruan aztertzen badugu, hezitzailearen egitekoa zein da: ikastetxeak tutoretzapeko haurrahezteko behar duen informazio osagarria | ematea soilik. Edo hezitzaileaikastetxearen eta heziketa eta gizarte arloko elkarteen (ludotekak, gaztelekuak, kaleko hezitzaileak...) hezkuntza proiektuetan inplikatzeaere beharrezkoa da? | |
2009 | ||
Lanik izan ez eta bila ari dena; ez ote da langabetua? Espainian INEMen agentzia publikoan izen | emandakoak soilik ote dira langabetu. Eta izena emandako horiek ere, zenbateraino dira horrexegatik bakarrik langabetu. Inkesten bidezko Biztanleria Aktiboaren gaineko Inkesta. EPA, langabeziarenadierazle hobetzat jo ohi da Espainian, INEMen zerrenda baino. | |
2010 | ||
Kontua ez da dagoen ereduari soluziobideak | ematea soilik, eredua aldatzea baizik, eta hori, ongi dakigunez, helburu zaila eta konplexua da. Eredu hazkor honetatikateratzeko, bestelako bizitza tankerak aldarrikatu behar dira ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 6 (0,04) |
Lehen forma
ematea | 3 (0,02) |
emanez | 2 (0,01) |
emandakoak | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
eman soilik | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eman soilik ote | 1 (0,01) |
eman soilik zerbitzatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |