2000
|
|
baliabide teknikoberriak, mugikortasun handiagoa, taktika desberdinak, ahozko teknikez baliatu etapazientearen bilakaera oztopatzen dituzten teknikak agerian jarri eta aldatzea.Zenbait razionalizaziok errazago eman dezake amore dramatizazio baten aurrean, dramatizazio hori nortasunaren defendatu gabeko alderdi batetik sartu delako. Paziente bati portaera berezi bat erakuts dakioke (dramatizazio frogatzailea), azalpenbat
|
eman
ordez? (1977, 73 or.).
|
|
Horregatik, 1939ko urriaren 29an Serrano Suñer ek Katalunia eta Euskal HerrikoGotzainei konfiantzazko galde gutun bat zuzendu zien, denen arteko adostasun batenbila. Aginduak
|
eman
ordez, gutun honetan galdetu egiten zen, ea bertan aurkezten zien (eta geroago ikusiko dugun) erabilpen irizpidea onargarri izan zekiekeen ala ezgaldetu, alegia.
|
2003
|
|
Monreal ezin izan zen Larraonara joan eta eskutitz bat bidali zuen. Bertan erantzun zehatz bat
|
eman
ordez, zera zioen «EHUko errektoregoak UEUko ekintza eta lanak oneritziz eta interesez ikusten dituela adierazi nahi dizut. Modu berean asmoa dugula erakundearen etorkizuna finkatzen laguntzeko elkarrentzat bideratzeko».
|
|
gaiak,, nahas mahas?
|
eman
ordez, jakintza arloka antolatzea, eta praktikak ere antolatzea. Zabal eko zuzendaritzak hurrengo alean zera gehitu zuen:
|
2005
|
|
Tonu akademiko eta doktrinalean
|
eman
ordez, aurrean, informatzaile eta lagun eran.
|
2006
|
|
Eta alderantziz, gizonak ez dira, emakumeen zereginetan, sartzen. Hau da, lan banaketa sexualari buelta
|
eman
ordez, sendotu egiten da.
|
2007
|
|
Zauritutako definizioa da tautologia. Tesi bat tautologia delako salaketarekinlisi enpirikoekin, esperientziatik apartekoa dela; esaten da ustezko definizio horrek ez duela inolako interesgarritasun zientifikorik, emaitzak definizioan bertan daude mintzen denean, bilatzen dena da adieraztea definizio bat
|
eman
ordez baieztapen huts bat egiten dela tesi edo argudio horretan. Tautologiaren salaketa horrek, besteak beste, dioena da definizioa arbitrarioa dela, ez duela inolako harremanik analako.
|
2010
|
|
Hitzezkoa ez den komunikazioa erabiltzeko, ondoren zehazten diren aukerakkontuan har daitezke: ...; bestetik, ez estutu, ez fisikokiez hitzez, neke sentsazioari aurre egiteko gehiegizko erreakzioa azalduko baitu; horrez gain, gaixoa inguruko pertsonen aldartea ulertzeko gai da, oso sentibera daaldarteak interpretatzean, eta era berean, pertsonen artean dagoen lasaitasuna edourduritasuna hautematen ditu; azkenik, komunikatzean kontaktua estimulatu, adibidez, sardexka hartu behar badu, azalpenak
|
eman
ordez, bere eskua hartu etasardexkara gerturatu.
|
2011
|
|
Hala ere, kontuan eduki behar da mendeko nortasunaren nahastea duenak mesfidantzaz hartzen dituela autonomiarantz daramaten aurrerapenak. Erabakiak hartzen eta portaera trebetasunak eskuratzen irakatsi behar zaio; horretarako, gomendioak
|
eman
ordez, beren zalantzen berri eman behar diote besteek.
|
|
Guraso eta irakasleek mendeko haurraren erabakiak indartu behar ditu. Haurrak aholkua eskatzen dienean, aholkua
|
eman
ordez, haurrari berari galdetu behar diote gaiari buruz zer pentsatzen duen. Gainera, batzuetan haurrari aholkua eta laguntza eskatu behar diote.
|