2007
|
|
1) Etxe zerbitzarien Gizarte Segurantzaren Araubide Berezia arautu zuen irailaren 25eko 2346/ 1969 Dekretuaren III. kapitulua, bai eta dekretu horretako 14 artikulua ere, urriaren 28ko 2110/ 1994 Errege dekretuak
|
emandako
idazketan
|
|
Beregaineko Langileen edo Autonomoen Gizarte Segurantzaren Araubide Berezia arautu zuen abuztuaren 20ko 2530/ 1970 Dekretuaren III. kapitulua, bai eta dekretu horretako 13 eta 28.3.a) artikuluak ere, urriaren 28ko 2110/ 1994 Errege dekretuak
|
emandako
idazketan.
|
|
Langile horiek araubide horretan iraun dute, alta egoeran zein alta egoerarik gabe, gutxienez, laurogeita hamar egunetan, baja hartu aurreko egutegiko hirurehun eta hirurogeita bost egunen barruan. Horrelakoetan, kontuan hartuko da kasu bakoitzarentzat azaroaren 16ko 2766/ 1967 Dekretuak ezarritakoa, azaroaren 12ko 3313/ 1970 Dekretuak
|
eman
idazketan.
|
|
hau da, interpretazio arazoa da, baina ez EKren 39.1 artikuluari lotutakoa, EKren 14 artikuluari lotutakoa baino. Hori dela eta, Konstituzio Auzitegiak Hiri Errentamenduen Legearen 58.1 artikulua Konstituzioaren aurkakoa zela adierazi zuen, abenduaren 24ko 4.104/ 1964 Dekretuaren bidez onetsitako testu bateginak
|
emandako
idazketan. Horren arabera, errentamendu kontratuan «mortis causa» subrogaziotik baztertu egiten zen hildako errentariarekin ezkon-bizitza iraunkorra egin zuena.
|
2017
|
|
Bere ideia eta sentipenei argia
|
emateko
idazketaz gain marrazketa ere behar izan zuen: irudiek errealitatea geometrizatzen zuten, irudietakoa errealitatearen nolabaiteko errepresentazioa zen, antzaldatzea.
|
2023
|
|
Jakina, osagai subjektiboa (dolua ala errua) dagoen ala ez, pertsona juridikoen ordezkari lanetan diharduten pertsona fisikoen jokabideari begiratuta zehaztu litzateke. Zigor arloan, aldiz, societas delinquere non potest printzipio latindarra aplikatzen zen 2010.era arte, orduan Zigor Kodean 31.bis. artikulu berria sartu zelako pertsona juridikoen zigor erantzukizuna berariaz jasoz (eta egun ere horrela jaso da martxoaren 30eko 1/ 2015 Lege Organikoak
|
emandako
idazketaren arabera).
|
|
Tributuen Arau Orokorrek frogabide hori lehentasunezkoa dela adierazten dute, baina ez da bide pribilegiatua; hortaz, Administrazioak uste badu fakturaren eraginkortasuna zalantzan jartzen badu, betebeharpekoak eragiketak benetakoak direla erakusten duten frogak aurkeztu ditu. Adibide moduan, Bizkaiko TFAOren 104.2 artikuluak esandakoa ekarriko dugu, gainerako Tributuen Arau Orokorrek
|
emandako
idazketatik zertxobait aldenduz, honakoa dio: " Hala ere, Administrazioak uste badu fakturaren eraginkortasuna zalantzan jartzen duten oinarri sendoko zantzuak daudela, fakturak frogatze eraginkortasuna galduko du eta betebeharpekoak eragiketak benetakoak direla erakusten duten frogak aurkeztu ditu".
|
|
11 Azaroaren 8ko 9/ 2017 Legeak, Sektore Publikoaren Kontratuei buruzkoak,
|
emandako
idazketaren arabera (TLO), baita abenduaren 13ko 22/ 2019 Foru arauak (ATFAO), abenduaren
|