Emaitzak: 8
2002 | ||
Fedroren meritua da alegiari literatura balio autonomoa | ematea genero gisa, bera izan baitzen lehenengoa alegiak bertsotan idazten poema autonomo legez irakurri ahal izateko moduan. Berez herri genero apala baino ez zena, baztertuen bozgorailu bihurtu zuen. | |
2008 | ||
Espainiako curriculumean Lengua castellana y Literatura irakasgaian edukiak generoka daude antolatuta, EAEkoan bezala. Dena dela, Espainiako curriculumak mantendu egiten du antolaketa horren koherentzia, eta generoen atal barruan dauden edukiek lotura estua dute haien artean, lehentasuna | emanez genero bakoitzak izan duen bilakabide historikoari. EAEko curriculumean, ordea, edukiak gertaera isolatu gisa aurkezten dira. | |
2011 | ||
Lehen hezkuntzatik aurrera pixkanaka ikasleei eman behar zaie protagonismoa. Berdintasunik ezaren aurrean jarrera kritiko eta aktibo bat hartuz hasi behar dute. Eskolari ez al zaio ardura handiegia | ematen genero indarkeria saihesteko lanean. Askok diote zama osoa irakasleen bizkar uzte dela.Askotan zaila da etxean ikusten dutenaren aurka egitea. | |
Horien artean aipagarriak dira Ramón Llul Unibertsitateko Zinema eta Telebista Gradua, Gironako Unibertsitateko Ikus entzunezko eta Multimedia Gradua edo Bartzelonako Unibertsitateko Zinema eta Ikus entzunezko Baliabideak. Arlo horretako gradurik espezifikoenetako bat Madrileko Rey Juan Carlos Unibertsitatean | emandako Genero Berdintasuneko Gradua da. Beste proposamen berritzaile batzuk, onartzeko bidean daudenak, hauek dira: | |
2018 | ||
Espainiako arauen arabera izenak ahalbidetu behar du identifikatzea pertsona neska den edo mutikoa. Frantziako araudiak ez du | ematen generoari buruzko irizpiderik; edozein izen eman daiteke, iraingarria ez den bitartean. | |
2019 | ||
Zein neurritan da garrantzitsua isiltasunari amaiera | ematea genero biolentziari aurre egiteko. Funtsezkoa da. | |
2020 | ||
Herriko eragileekin ere batu gura dugu. | Demagun genero arloa landu gura dugula. Bada, Bilgune Feministagaz batuko ginateke. | |
2023 | ||
| Demagun genero berdintasuna eta ahalduntzea indartzeko plan generiko bat abiatzen dutela feminista zuriek AEBko landa eta hiri eremu pobreenetan, non segur aski beharrezkoa baitute" garapenerako" laguntza, eta horretarako oilasko bat, josteko makina bat edo mikromailegu bat ematen zaiola emakume bakoitzari. Zer gertatuko litzateke? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Anboto | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eman genero | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eman genero berdintasun | 2 (0,01) |
eman genero arlo | 1 (0,01) |
eman genero bakoitz | 1 (0,01) |
eman genero biolentzia | 1 (0,01) |
eman genero gisa | 1 (0,01) |
eman genero indarkeria | 1 (0,01) |
eman genero irizpide | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |