2002
|
|
Adostasun saiakera Hitzezko epaiketa baino lehen, UCE Opening ekin akordio batera iristen saiatu zen, Extremadurako Juntaren Bitartekotza Sistemaren bidez, bi ikasleen arazoa konpontzeko. Opening Badajozek ere esan zien baja
|
emateko
arazorik ez zegoela, “baina ez zuten bete”. Kontsumo Zuzendaritzan salatu zen hainbat akta egin zituela eta azkenean epaitegira jo zela.
|
2003
|
|
Alegia, lankideekin egindako azken afariari, opor garaiari edo asteburuko planari buruz hitz egitean ez gara segurtasun neurriak hartzeaz arduratzen. Eta web gune batean sartu eta dena delakoagatik gure adina, sexua edo jaioterria zein diren galdetzen digutenean ere, normalean datu horiek
|
emateko
arazorik ez dugu izaten.
|
2010
|
|
Ez zuen denbora askorik behar izan bilatzen ari zena aurkitzeko. Ez ziren kalitate handiko irudiak baina ezagutzen genituenei antz
|
emateko
arazorik ez. Gure zinegotziaren piurarekin, gutxienez, ez zegoen nahasbiderik, gominarekin eta gominarik gabe.
|
2013
|
|
Euskararen hegemonia hori beste hizkuntzen presentziarekin bateragarria da. Ikasgai batzuk gazteleraz
|
emateko
arazorik ez dago, ingelesez ere ematen dira beste batzuk, graduondoko batzuetan erdarak sartzen dira, graduondoko bat edo beste berariaz atzerritarrentzat antolatzen da beste hizkuntzetan, ikerketetarako hainbat hizkuntza erabiltzen dira, mundu mailako saretxo batzuetan arretagune da fakultatea (hezkuntzan, kooperatibagintzan edo bazterreko hizkuntzen berreskurapenerako trukeetan, adibidez) eta o... Etxe horretara sartzen denak, ordea, badaki hor euskara dela nagusi, euskara dela beste hizkuntzen anfitrioi.
|
2015
|
|
Batetik, interesgarria izango litzateke oharmen gaitasuna eta ekoizpen gaitasunaren artekodesberdintasuna zeri zor zaion aztertzea. Hau da, lan honetan bi prozesu hauen artean desberdintasunbat dagoela ikusi da, batean
|
emandako
arazoak ez direlako bestean eman, baina orain bururadatorkigun galdera honakoa da: Zergatik garatzen dira modu desberdinean L2ren oharmen etaekoizpen prozesuak?
|
2021
|
|
21.8.9b koren osagarria inesiboa denean sintagmak hartzen duen forma gorago eskaini dugu (§ 21.8.2d). Orain hemen hizpide izan ditugun erabileren berri
|
emateko
arazorik ez dugu izango, gehienetan ko postposizioa eransteak ez baitu inolako eraginik morfema segidan. Hortaz, hona hemen, laburbiltze aldera, [PS [PS...] KO] sintagmak erakutsi ditzakeen zenbait forma:
|
|
[Autoa zenbat ordaindu genuen galdera] ez zitzaidan oso egokia iruditu. Badira, hala ere, euskaldunak horrelako egiturak
|
emateko
arazorik ez dutenak: Noiz hilko naizen beldurra askotan sentitu dut; Madrilen zenbat aldiz izan naizen galdera hamaika bider egin didate; Zer esango digun kezkak hartu nau.
|
|
Arbuiatzen dute zure osabaren jokaera, krudela eta gogorra delako eta herritar pobreak gaizki tratatzen dituelako. Zure arreba Enekari, Uharteko kapitainari eta zure lagun Otsoari zure askatasun egoeraren berri
|
emateko
arazorik ez zegoela ikustean, esan diete eta beraien mezua ere jaso dute. Hor duzu beraien erantzun mezua beste izkribuen artean.
|