Emaitzak: 6
2002 | ||
Medikuntzari dagokionez, euskal lerrora gero eta ikasle gehiago hurbiltzendiren bitartean, azken urtetako irakasle berririk ez hartzeak masifikaziora daramaeuskal lerro hori; are gehiago, hezkuntza praktikoari dagokionez. Gainera, Fakultatetik bigarren zikloa euskalduntzea Osakidetzaren euskararen planari edo erabilerari lotua ikusten dugun bitartean, badirudi Jaurlaritzako erakunde horrek ez duelaurratsik | ematen alor honetan, Fakultatearekin eginiko hitzarmen gabeziakerakusten duenez. Beraz, epe laburrean, Medikuntzan azken urteotan dagoenplangintzaren geldialdia jarraituz gero, kezkatzeko moduko egoeran sartuko garaeuskararen garapenari dagokionez, nahiz eta ikasleriaren eskariak gora egin, aurtengo lehen mailako ikasleen ia erdiak euskal lerroan matrikulatu izanakadierazten duen moduan. | |
2009 | ||
EHUn eleaniztasuna urratsez urrats emendatzen ari da, eskola | ematearen alorrean eta irakaslegoaren profilean behinik behin. Errektoreak esandakoaren arabera irakasleen %10 pixka bat goiti beheiti gai da eskola ofiziala ez den hizkuntzaren batean emateko, ingelesez bereziki. | |
2015 | ||
Hitzarmen horrek 2012az geroztik bi egituren artean abiatu urratsak finkatzen eta indartzen ditu, euskararen presentzia eta erabilpena garatzeko. Konkretuki, Belharra klinika engaiatu da euskarari tokia | ematea alor ezberdinetan: seinaletika guzia bi hizkuntzetan (euskara/ frantsesa); euskararen erabilpena azkartu harremanetan, dokumentuetan, euskarrietan, klinikaren komunikazioan. | |
2019 | ||
Bukatzeko, hemengo kontuok berriz ere Leitzako bordarienekin konparatuz, ezin aipatu gabe utzi bien arteko alderik nabariena: Areson pagatu egiten dira Herriak | emandako alor zatiok. Leitzako bordariei berriz dohainik ematen zaizkie. | |
2020 | ||
Guk egiten duguna urtero da, oinarri teoriko bat | eman alor bateko, orain ematen ari gara zaintzen inguruan. zaintzen inguruko marko teoriko potolo bat elkarbanatu, hori prestatzen dugu guk aldez aurretik eta gero behaketa edo ikerketa agian. gure burua behatzen dugu bideo grabaketa sistemen bidez eta gero amaiera aldera uztartzen dugu marko teorikoa. atera praktika kontziente bat, gurean, bale, ba hauek ditugu, gauza hauek ditugu aldatzeko ba berriz... Ez da behaketa bakarra egiten eta. eta. amaiera aldera, talde adostasuna bilatu. | |
2021 | ||
83) duela bi hamarkada euskal mugimendu etnokulturalaren inguruan oso ikerketa gutxi egin izan dela seinalatu arren, gerora dezente argitaratu da alor horretan. Batez ere Master Frameak eragin duen energia galera eta planteamendu klasikoekin mugimenduaren xedeak lortzeko ezintasuna gainditu nahian kultur estrategiari lehentasuna | emanez alorraren autonomia eta |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eman alor | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eman alor autonomia | 1 (0,01) |
eman alor bat | 1 (0,01) |
eman alor ezberdin | 1 (0,01) |
eman alor hau | 1 (0,01) |
eman alor zati | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |