Emaitzak: 7
2000 | ||
Nola uler daitekezehazki monetaren balioa? Aurreko analisiak galdera horri erantzuna | ematea ahalbidetzen du, dudarik gabe teoria monetarioaren galderarik funtsezkoena denari. | |
2001 | ||
Komunikazio gaitasunari dagokionez, beheko mailaren helburua honako hauizango da: klaseko kideekin eta ingurune hurbilekoekin euskaraz komunikatzenhasteko lehenengo urratsak | ematea ahalbidetuko dieten jakintza, gaitasuna etajarrera lortzea, bestelako jendearekin sor dakizkiekeen egoera puntualetan erantzunsinpleak emateko gaitasuna eta mezuak ulertzeko estrategia batzuk eskuratzea, eta, azkenik, xede hizkuntza erabiltzen duten hedabideekin lehenengo kontaktua izatea. | |
2014 | ||
Sistema horiek modu egokian kudeatuz gero, eraikinaren inguruan segurtasun handiagoa eskaintzeaz gain, etxebizitzaren funtzionamendu gastuak murrizteko modu eraginkorra izan daiteke. 230 V eko argiteria sarearekin bat zilarrezko hari berezi batzuk edo zuntz optiko eroaleak jartzen dira; eta horrek etxebizitza osoan zehar modu digitalean datuen hartu | emana ahalbidetzen du. | |
2015 | ||
Horregatik, triazol konposatuak ahalik eta kontzentraziotxikienetan determinatzeko metodoak garatzea garrantzitsua da. Mikroerauzketa metodo ezberdinenbidez, analitoen prekontzentrazioa eta isolatzea pausu bakar batean | ematea ahalbidetzen da, ondorenkromatografia metodo ezberdinez banatu eta determinatzeko. Prozedurak hobetzeko metodokimiometrikoak erabilgarriak izan daitezke, bai aldagaien optimizaziorako eta baita datuak lortuondorengo post tratamenduetarako ere. | |
Hain zuzen, transmediak berezko funtzionaltasuna du kazetaritza kontakizun konplexuak (eta ulertzeko azalpen gehiago behar dituztenak) eraikitzeko. Horregatik, heterogeneotasunean oinarritutako printzipio narratibo batetik abiatzeak informazioa sakontasunez eta testuinguruan kokatuta | ematea ahalbidetzen du, egunero hedabideek eskaintzen dituzten albiste «gogor»retatik harago. | |
2017 | ||
Galdeketaren ondorioz lortzen den emaitza arriskuen ebaluazio bat da. Honela, arriskuen maila ezagutu eta garrantzitsuak diren arloei lehentasuna | ematea ahalbidetzen du galdeketak. | |
liburuan aipatzen duenez, artearen lanak, espazializazioaren aurrean desbaldintzatu beharra dauka, hura zerbitzatzeari uko egin, gure denborak eta bere teknologiek time based arte bat,, orainean? estatizatugabekoa baizik eta denboraren bilakaeran luzatuko zen berizitasunean, espazializatzaileez moztuan, | ematea ahalbidetzen baitdute?. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eman | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
eman ahalbidetu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
eman ahalbidetu dieta | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |