Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 27

2011
‎Zailtasun handienak sexu harremanetan dituzte. Izan ere, han sexu harremanak ez dira sekula zigortuak izan, hemen sexua bekatua zen baina kultura musulmanean sexua izan da beti ezkontzaren alderdirik onena, eta ezkontzatik kanpo zigortua izaten jarraitzen duen arren ezkontzaren barruan asko zaintzen da, aspalditik dauzkate eskuliburuak emakumeei plazera emateko sexu praktiken inguruan, eta musulmanentzat garrantzitsua da sexu harremanetan gozatzea eta gozaraztea. Kontua da ezkontzatik kanpo, ezkontzaren aurretik eta alargundu ostean ez zaiela sexu harremanik baimentzen.
‎Éliane besarkaturik dauka argentinar batek. Goitik beheraino dena larru ilunez estalia ematen du; musuka lepagaina miazkatzen ari zaio eta, hasieran, eskutzar haien artean urrezko ileak nahasiak dituela, emakumeak plazerez zorabiatua dirudi, gero besoak beherantz abiatu dira, astiro, eta Élianeren aurpegia ikusten dugu; urduritasunezko keinu bat igartzen zaio ezpainetan. Ile xerlo bat trabatu da argentinarraren eskumuturreko botoian; Éliane poliki poliki hura askatzen saiatu da; eskuak dardarka dauzka urduritasunaz eta haren aurpegiak une batez amorrua eta sufrimendua adierazten ditu.
2014
‎«Mullerreideira, o puta o peideira» (barre asko egiten duen emakumea, edo puta edopuzkertia). Irria eta sexua bereziki debekatu zaizkie emakumeei plazera lortzeko etaplazeraren adierazpide moduan. Emakumejostalaria, berritsua, alaia, kaskarintzateta biziotsutzat joa izan da.
2015
‎Baina tira, ze demontre, ez genion emakumeari plazer txiki hura ukatuko, ezta. Azken finean, kaltegabeko jolasa zirudien, eta umeek ere dibertigarri irizten zioten amamak etengabe erabiltzen zuen Lou Pan iparrorratzari.
‎4 Sexua haurdunaldian, plazer handiagoa Haurdunaldian sexua izateko beste arrazoi bat, oro har, atseginagoa da hainbat arrazoirengatik. Alde batetik, lehen aipatutako odol irrigazio handiena umetokiaren lepoan eta baginako paretetan. emakumeen plazer sentsazioa areagotzen du. Gizakiarengan, bestalde, sexu desiraren hazkundea gerta daiteke emaztearen bularrak hazten direnean edo gorputzeko kurba berrien aurrean.
2016
Emakumeek plazer handiena sentitzen dute indarrez hartzen dituztenean.
2017
‎Emakumeetatik begiratzeko, haietara ez hain isuria, eroria eta gogoa egotzia egoteko, on litzateke, zenbait aldiz bederen, bakarrik zaudenean, gogoeta egitea eta zeure baitan kontsideratzea ea nolakoa handia ala ttipia, luzea ala laburra den emakumeetako plazer hura. Zeren baldin ttipia eta laburra baldin bada, erokeria handia da hargatik pertsonak bere buruari hainbat atsekabe eta egiteko, nola anitzetan ere ematen baitio, ematea.
‎Diruak independentzia dakar. Sexu ordaindua dela-eta, morala mintzen duena ez da emakumeak plazerik ez sentitzea, baizik eta sutondotik urruntzea eta bere dirua irabaztea. Puta kalezalea da, bere egiten du hiria.
2018
‎Beharbada Irigarayren ideiarik eztabaidatuena izan da aluaren egiturak? «elkar ukitzen dauden bi ezpainen» modukoak? eratzen duela emakumeen plazer ez bakun eta autoerotikoa, zakilaren penetrazio plazer ukatzaileak bikoiztasun hori «banatu» aurretikoa. Ikus Irigaray, Ce sexe qui n, en et pas un.
2019
‎horixe omen da emakumearen patua; Bibliaren madarikazioak berresten die iritzi eroso hori. Txantxa asko ere egin izan dira erdiminak direla eta? emakumeari plazer labur eta dudazko baten truke eskatzen zaion ordain izugarri hori?. –Bost minutuko plazera, bederatzi hilabeteko nekea...
‎Gizonen begietan, nor bere buruarentzat horren iluntasuna nabariagoa da bestetasun femeninoan; ezin dute ulertu, inolako sinpatiaren eraginez, haren esperientzia singularra: emakumearen plazer erotikoaren kalitatea, hilerokoaren nekeak, erdiminak, halakoak ezagutu gabe egotera kondenaturik daude gizonak. Egiaz, misterioa elkarrekikoa da:
2020
Emakumeen plazerari buruzko bost mito, Gogobetetasunaren arrakasta gainditu dutenak
‎Sinesmen faltsuak sexualitatean: ondorio kaltegarriak osasunean Eta non dago emakumeen plazeraren nirvana hori? “G puntua klitoriaren erroa besterik ez da.
‎Baginatik kanpo dago, baina baginatik estimulatzen da, ukitzen baitu. Urtetan, sartzeari protagonismo bakarra eman zaio, eta albo batera utzi da klitoria, emakumeei plazera ematea helburu duen organoa. Pertsona askok ez dakite G puntua benetan existitzen dela, edo uste dute klitoriaren zati bat dela”, dio adituak, hirugarren mitoa edo erdi egia lurretik botatzen baitu, ez baita beharrezkoa koitoa eta barneratzea berarekin emateko.
‎Nik masturbazioarena berandu ikasi nuen, berrogeita hamar urteak beteta. Gaztetan ez genuen hitz egiten emakumeen plazeraz. Irratian entzuten nuen sexuari buruz hizketan, irratiz izan nuen bola txinatarren berri.
2021
‎Bernat Etxeparek, gure idazle fundazionalak, euskara lehen aldiz inprentara eraman zuenak, plazara jalgitzeko agindu zigunak, Emazteen fabore izeneko poema idatzi zuen. Eta ez zuen bakarrik emakumeen alde idatzi, baita emakumeen plazeraren alde ere. Alua, emakumeen alua aipatu zuen.
‎Haurdunaldirako tenperatura egokia lortzea zen horretarako arrazoia. Bide batez, haziak isuri eta ugalketa prozesurako ezinbestekotzat jotzen zen gizonak zein emakumeak plazer sexuala sentitzea. Substantzialki berdinak izanik, diferentzia, egotekotan, perfekzio gradukoa zen.
‎obulutegi eta barrabil edo zakil eta bagina. Bide batez, emakumeak plazera sentitu gabe umeki bat sortzea posible zela ‘deskubritu’ zuten. Hala, organo, hezurdura, nerbio sistema eta izaera ez ezik, funtzio politiko eta sozial ezberdinak zituzten bi gorputz berezitu eta osagarri bezala ezaugarritu zituzten (ibid.:
‎Arau tradizionalak esaten zuen gizaseme libreentzat sentimendua ahulezia zela, eta beste baten lekuan jarri nahia, erokeria. Pascal Quignardek idatzi bezala, Ovidio da elkarrenganako desiraren lehenbiziko defendatzailea, eta baita lehenbiziko gizon erromatarra ere defendatu zuena gizonezkoek beren urgentzia bridatu behar dutela emakumearen plazera noiz iritsiko zain egoteko.
‎[24] Alberdik gogorarazten du (Labaka, 2017), Imazi erreferentzia eginez, umorea nahiz sexua emakumeoi plazer iturri bezala ukatuak izan zaizkigula egokitasunaren izenean. Alberdiren arabera, hala izan da etxe barruan eta are gehiago umore publikoan.
‎Hark dio 70eko hamarkadatik aurrera, eta aurrerakoien artean, zabaldu zela baikortasun sexualaren ideia, hots, ondo zegoela edozeinekin harremanak izatea, zenbat eta gehiago hobe. Emakumeek plazer sexuala bilatu behar genuen, bai ala bai, debekuaren garaiari bizkarra eman.
2022
‎Katexi harremanak nabarmen aldatu dira lesbiana eta gayen sexualitatea ordena heterosexualaren baitako alternatiba publiko gisa egonkortu den heinean (ikus 6 kapitulua). Emakumeek plazer sexuala eta beren gorputzaren gaineko kontrola sendo aldarrikatzeak babestu du aldaketa hori, zeinak praktika heterosexual nahiz homosexualetan izan baitu eragina.
‎Taldean ohikoa den etiketa sexualak negoziazioa eta gizon eta emakumeen arteko plazer trukea azpimarratzen ditu. Greg Brookek honela dio:
‎...enean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatz... Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez gero ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez dudala gainerako emakumeekin eztabaidatzen, egiazkoekin, munduko emakumeekin, gauza gehiegik bereizten gaituzte jadanik, mugitzeko eta hitz egiteko moduak, gorputzak, izan zukeena baina jadanik ez dena, eta horrek behar baino espazio gehixeago betetzen du, eta hantxe lasai geure puta praktikaz hitz egiten dugu, bezerorik arraroenez, Michael txakurraz eta Michael Juduaz, inoiz ezagutuko ez ditudanak aparte utzirik, txikiak gustatzen ez zaizkielako, beltzaranak nahiago dituztelako ilehoriak baino, larruazal zuriak jasaten ez dituzten bezeroak, eta puta naizenez geroztik nire lagun guztiak ere halaxe dira, puta ziren lehenagotik edo puta egin dira, puta izatea gaitz kutsakorra da, nahi beste diru eduki ohi duzu, sosak nazkatu arte xahutu ditzakegu, konpromiso bakarra duzu, buztanen aurrean belaunikatzea eta hankak zabaltzea, eta zenuke asmatu zenbat diren eta nolakoak, ez duda egin badirela ikasleak prest direnak zernahi egiteko, beren ikasketekin aurrera jo ahal izateko, hilaren amaierara heldu ahal izateko, eta geure artean gaudenean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatzen dugu egiazko perbertsoek badakitela beren harrapakinak seduzitzen, badakitela beren iritziak gainerakoen desiraren gainetik inposatzen, diskurtsoa eta karisma dituztela, ez dutela emakumeei ordaindu beharrik korritzeko, zer dela-eta errukitu lukete beren alaba eta putetara joan, zer dela-eta ez lukete beren iloba edo idazkaria seduzituko, perbertsoak ez baitira perbertso denbora osoan, hala lanean nola etxean, eta gai jakituria handiko hauez hitz egiten dugun bitartean, makillatzen gara, orrazten, batak besteari soinekoak aldatzen dizkiogu baina delako soinekoa jantzi nahiko lukeenari txiki gerta dakiola opaz, ipurdia handiagotu, eroriagotuko dion esperantzan, Black and Blue rako prestatzen gara edo Bal en Blanc erako, tira, estadio olinpikoan egingo den hurrengo rave rako, eta ikusleak babesten dituen zementuzko oskol baten antza du estadioak, eta horixe poza geure buruak guztien aurrean agertzeko edertzea, soinuak eta argiak birrindutako hogeita bost mila pertsonaren aurrean, paretik igarotzean gerritik heltzen dizuten esku ezezagunak, musu bustiak lepoan, eta zeure kontra estutzen diren sabelpeak, zu baizik nahi ez zaituztenak, eta taldean joaten gara, lumaz eta pailletaz jantzirik, jendartean galtzeko asmoz joaten gara, irribarre aztoragarri batekin eta begiak drogak dilataturik dantzan ari den jendearen artean alderrai ibil  tzeko, mundua hain da ederra extasiaren eraginpean, jendea pozak eraldaturik dago, aurpegiak anfetaminez eta gainezka egiten duen maitasunez sutuak, begiak orbitatik irtenak anaitasunez, ikaragarri maite zaitut, hain zara eder, hain polit, hantxe ehunka pertsona infinituraino errepikatzen den erritmoaren tinkaldian sorgindurik, eta urrunetik ikusi zenuke jendetza, goiko harmailetatik begiratu behar da ikuspegi osoa izatekotan, argi multikoloreak jendetzan proiektatuak, eta jendetza birika erraldoi baten modura taupaka, gorputz bakar bat iduri, atal bero gihartsu bat, ore trinko eta zaratatsu bat puntu gazi mordo batean deskonposatua, eta bolumen ikaragarri horretan, pentsaezina litzateke bestelako egoera batean, ematen du musika geure barrutik datorrela, sabeletik, orgasmo baten aldapan bezala, eta denek zoriaren arabera besarkatzen dute elkar, eskuekin etengabe ukitu eta laztandu batak bestea, gauza tribala da, diotenez, orgiastikoa, denbora guztien hastapenaren erreaktibazioa, giza komunitatea lehen, aspaldian, zen bezalakoa, erritualen eta deabrutzeen mundua, naturaz gaindikoarena eta gehiegizkoarena, legeak baino lehenagoko munduarena, pultsioena eta jainkosena, ilargiaren kultuarena, baina haren misterioa inork esplikatu aurrekoa, zeru uztaiarena, zeinen bihozberatasunari eskaintzen baikenizkion geure buruak, zerua geuri gainera erori ez zekigun, galiarrei erori zekien urak eta suak harturik, eta eguzkia hurrengo egunsentian ez ateratzeko arriskua zegoela sinesten zen garaia, aldioro hortzak sartuko zizkigula mehatxu egiten zigun munduaren magia.
‎Bizpahiru lagun ditut noiztenka irteteko, ez dira egiazko adiskideak ere, laneko lagunak baizik, eta esana dudala uste dut, tekno jaietara joaten gara afaldondoetan zeren libertitu nahi izanez gero ez dago batak bestea zertan ezagutu, musika hain dago altu ezen ez dago komentario zitalak aditzeko modurik, jende gehiegi hiena begiradarik nabarmendu ahal izateko, bizpahiru lagun ditut eta haiekin hitz eginez saiatzen naiz nire buruan gertatzen dena kontziliatzen, Montrealgo ingeles bihotzeko apartamendu honetan gertatzen dena, gainera ni bezalakoak dira, puta gazteak, esan behar dut nik ez dudala gainerako emakumeekin eztabaidatzen, egiazkoekin, munduko emakumeekin, gauza gehiegik bereizten gaituzte jadanik, mugitzeko eta hitz egiteko moduak, gorputzak, izan zukeena baina jadanik ez dena, eta horrek behar baino espazio gehixeago betetzen du, eta hantxe lasai geure puta praktikaz hitz egiten dugu, bezerorik arraroenez, Michael txakurraz eta Michael Juduaz, inoiz ezagutuko ez ditudanak aparte utzirik, txikiak gustatzen ez zaizkielako, beltzaranak nahiago dituztelako ilehoriak baino, larruazal zuriak jasaten ez dituzten bezeroak, eta puta naizenez geroztik nire lagun guztiak ere halaxe dira, puta ziren lehenagotik edo puta egin dira, puta izatea gaitz kutsakorra da, nahi beste diru eduki ohi duzu, sosak nazkatu arte xahutu ditzakegu, konpromiso bakarra duzu, buztanen aurrean belaunikatzea eta hankak zabaltzea, eta zenuke asmatu zenbat diren eta nolakoak, ez duda egin badirela ikasleak prest direnak zernahi egiteko, beren ikasketekin aurrera jo ahal izateko, hilaren amaierara heldu ahal izateko, eta geure artean gaudenean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatzen dugu egiazko perbertsoek badakitela beren harrapakinak seduzitzen, badakitela beren iritziak gainerakoen desiraren gainetik inposatzen, diskurtsoa eta karisma dituztela, ez dutela emakumeei ordaindu beharrik korritzeko, zer dela-eta errukitu lukete beren alaba eta putetara joan, zer dela-eta ez lukete beren iloba edo idazkaria seduzituko, perbertsoak ez baitira perbertso denbora osoan, hala lanean nola etxean, eta gai jakituria handiko hauez hitz egiten dugun bitartean, makillatzen gara, orrazten, batak besteari soinekoak aldatzen dizkiogu baina delako soinekoa jantzi nahiko lukeenari txiki gerta dakiola opaz, ipurdia handiagotu, eroriagotuko dion esperantzan, Black and Blue rako prestatzen gara edo Bal en Blanc erako, tira, estadio olinpikoan egingo den hurrengo rave rako, eta ikusleak babesten dituen zementuzko oskol baten antza du estadioak, eta horixe poza geure buruak guztien aurrean agertzeko edertzea, soinuak eta argiak birrindutako hogeita bost mila pertsonaren aurrean, paretik igarotzean gerritik heltzen dizuten esku ezezagunak, musu bustiak lepoan, eta zeure kontra estutzen diren sabelpeak, zu baizik nahi ez zaituztenak, eta taldean joaten gara, lumaz eta pailletaz jantzirik, jendartean galtzeko asmoz joaten gara, irribarre aztoragarri batekin eta begiak drogak dilataturik dantzan ari den jendearen artean alderrai ibil  tzeko, mundua hain da ederra extasiaren eraginpean, jendea pozak eraldaturik dago, aurpegiak anfetaminez eta gainezka egiten duen maitasunez sutuak, begiak orbitatik irtenak anaitasunez, ikaragarri maite zaitut, hain zara eder, hain polit, hantxe ehunka pertsona infinituraino errepikatzen den erritmoaren tinkaldian sorgindurik, eta urrunetik ikusi zenuke jendetza, goiko harmailetatik begiratu behar da ikuspegi osoa izatekotan, argi multikoloreak jendetzan proiektatuak, eta jendetza birika erraldoi baten modura taupaka, gorputz bakar bat iduri, atal bero gihartsu bat, ore trinko eta zaratatsu bat puntu gazi mordo batean deskonposatua, eta ...enean gure egoera are gehiago dramatizatzeko esaten ez dugunik ez dago, nola justifikatzen dugun inoren aurrean puta izaera, adibidez, eta bezeroei dagokienez, ez dago elkarri kontatzen ez diogunik, haien maniak eta batzuetan uzten dituzten eskupekoak, lerdea dariola egoteko duten modua eta mihiaz izterren barrenaldean azkura egiteko era, handi eta indartsu izateaz duten segurtasunaz aritzen gara, emakumeei plazera emateko behar den guztia daukatelako ideia tinko hori, jasotzen duten bezainbat atsegin emateko tirria, eta bata besteari galdetzen diogu ea perbertsoa izan behar den larrua jotzen diozunari ordaintzeko, edo alderan  tziz, perbertsoak gutxiengo bat ote diren giro honetan, baina bai, ardo gorri bat eskuan mahai baten inguruan kalakan aritzen garenon puta eskarmentuaren ondorioz dekretatz...
2023
‎Emakume liberatuak gizon ezkonduen maitale bihurtu ziren, eta, azkenean, denak berdin jarraitu zuen. Emakumeak plazera ematen, euren plazera eta desioak kontuan hartu gabe.
‎Sexua material ona da marketinerako, eta feminismo sexya erabil zitekeen produktu ustez ahalduntzaileak erostera bultzatzeko. Feminismo sexy hari ez zitzaion horrenbeste interesatzen emakume" guztien" kolektiboa edo elkartasun feminista, baizik eta feminismo indibiduala, emakumearen plazeraren bilaketa eta aurrera egiteko nahia. Hain zuzen, kolonizazio korporatiboko prozesu hark gerarazi zituen mugimendu feministaren aukera politikoak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia