Emaitzak: 7
2006 | ||
" Arizmendi Ikastolak | emakumeen kirola du ardatzetako bat, eta hori bultzatzeko gabiltza ahalegina egiten". Arizmendiko zuzendari Txaro Iraetaren berbak dira horiek, eta Gabonetarako antolatu dituzten hitzorduek egiaztatzen dute hori horrela dela, orain arte egon den hutsunea betetzeko asmotan dabiltzala. | |
2009 | ||
Horrek eraginda sortu dira joera hori azaltzensaiatu diren hainbat ikerketa. Hiru dira | emakumeentzat kirolak duen esanahiaazaldu eta beronen uztea eragiten duten arrazoiak aztertzeko egin diren ikerketanagusiak. | |
Mosquera eta Puig ek (2002) diote emakumeek kirola utzi izana, dagoeneskaintza eskasiarekin erlazionatzeko gehiegizko joera dagoela eta beharrezkoikusten dute fenomeno horretan eragiten duten bestelako kausak kontuan hartzea, hala nola, gizarteratze prozesua, zeren zonen arteko ezberdintasunak agerian uztenbaitu | emakumeek kirolean duten partaidetza baldintza ugariren baitan dagoela.Edonola ere, gure datuek planteatzera garamatzate etorkizunari begira eskualdekoanalisi zehatzagoak egin behar direla. | |
Gizonek zein | emakumeek kirolean duten partaidetzaren inguruko ezberdintasuna ez da soilik modu kuantitatiboan islatzen; sexu bakoitzari dagozkion kirolesparruak aztertzen baditugu, alde kualitatiboa ere baita alde batera utzi.Izan ere, nahiz eta emakumea kirolaren munduan sartu, horrek ez du esan nahi, kirolera iristeko erraztasunak berdinak direnik edo motibazio eta sariak gizonezkoenekin aldera daitezkeenik, edota se... Emakume etagizonen kirol esperientzia ezberdina izatea kirola uzteko garaian eta arrazoietanere islatzen da; emakumeek bizitzan zehar kirolarekin duten harremana laburragoada, eta gizonen aldean, bizitzako aro bakoitzean gizartearen eskakizunek baldintzatzen dute hein handi batean. | |
2016 | ||
Horretarako, Lehen Hezkuntzako, DBHko, unibertsitateko eta goi mailako kirolariak elkarrizketatu dituzte. Bizkarraren ustez, estereotipoak hautsi eta | emakumeek kirolean duten parte hartzea hobetu behar dira. Dena den, horretarako, gizonen inplikazioa behar beharrezkoa dela adierazi zuen. | |
Bainujantziak, eguzkia eta hondartza dira nagusi; itsasoa disfrutatzeko gune bat ere badelako, finean. Museoko azken zirrikituan, | emakumeek kirolarekin duten lotura da arretagune. Arrauna, surfa eta bestelako kirolen inguruko irudiak daude han ikusgai.Azaroaren 19ra arte egongo da zabalik erakusketa Untzi Museoan. | |
2022 | ||
EITBk kirolaren munduan jarriko du arreta egunotan. Programazio berezia prestatu du taldeak | emakumeek kiroletan duten presentzia aztertzeko: emakumezko kirolari ugari elkarrizketatuko dituzte datozen egunetan telebista kateetan eta irratietan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 7 (0,05) |
Lehen forma
emakumeek | 5 (0,03) |
emakumeen | 1 (0,01) |
emakumeentzat | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Berria | 2 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume kirol | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume kirol ukan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |