Emaitzak: 7
2007 | ||
Txo! Kontrolatzen?" lelopean, 13 eta 18 urte arteko gazteak kontzientziatu eta adi jarri nahi ditu Berdinsareak antolatutako kanpainak," normalak diruditen egoerak | emakumeen aurkako indarkeriazko jarreren abisu izan daitezkeelako batzuetan". Gaurko aurkezpenean, Landak azaldu duenez, “azken ikerketen arabera, gero eta emakume gazte gehiagoren kontrako indarkeri egoera gertatzen ari dira”. | |
2008 | ||
Idoiagak azaldu duenez, Udalak tratu txarren indarkeriaren kontra duen konpromiso tinkoa herritarren artera ere zabaldu gura izan dute ekimen honekin. Gaineratu du etxea, gehienontzat leku segurua den bitartean, tratu txarrak jasaten dituztenentzat ez dela horrela, eta horregatik eskatu dute herritarrek posterra etxekoleihoetan jartzeko, | emakumeenganako indarkeriaren kontrako jarrera publikoa azaltzeko. | |
2009 | ||
Horrela, hilketaren kasuan salaketa herrikoia aurkeztuko duela adierazi du Irungo Udalak. Biztanlegoari ere | emakumeen aurkako indarkerian jarrera aktiboa hartzera bultzatu ditu. | |
2010 | ||
Gai honen inguruko ikerketak erakusten du, sineskera eta jarrera hauen aurrekari garrantzitsuenak genero eta generoaren inguruko roletan aurkitzen direla (Berkel, Vandiver eta Bahner, 2004; Mullender, 2000). Aurreko planteamenduekin bat eginez, ikusi izan da gizonezkoek eta ohiko genero rola dutenek | emakumeen aurkako indarkeriaren inguruko jarrera gehiago erakusten dituztela emakumeek baino, baita genero berdintasunaren aldeko rola dutenek baino ere. | |
Testuinguru horretan Ferrer, Bosch, Ramis, Torres eta Navarrok (2006) Balearretako Unibertsitateko ikasleen sineskera eta | emakumeenganako indarkeriaren aldeko jarrerak aztertu zituzten, lagin esanguratsu bat aukeratuz. Emaitzek erakutsi zuten generoan eta gai honen inguruan heziketa zehatza jasotzeak baldintzatzen zituela emakumeenganako indarkeriaren inguruko sineskerak eta irudikapenakIkus.iizandenez, gizonezkoaketaheziketaberezihorijasoez dutenak toleranteagoak izan ohi dira indarkeria mota honekiko, eta estereotipo tradizionalaren onarpen eta misoginia handiagoa agertu ohi dute ere. | |
2013 | ||
" Kakotx artean esanda, | emakumearen kontrako indarkeriaren aurreko jarrera sozialki onartuago dagoela esan daiteke. Teorian, mundu guztia irteten da kontra. | |
Modu didaktikoan eta sormena landuta Bilboko egoiliarrak diren 18 eta 26 urte bitarteko gazteek musikaren bidez emakumeen eta gizonen arteko berdintasunaren aldeko eta | emakumeenganako indarkeriaren aurkako jarrerak eta jokaerak adieraz ditzaten; hau da, eurek sortutako kanten bidez errespetuan, berdintasunean eta erantzunkidetasunean oinarritutako mezuak transmiti ditzaten.Sailak neska mutilak motibatu nahi ditu, euren artean oso zabalduta dagoen sormen musikala erabiliz sentsibilizazioari begira; eta genero indarkeriaren aurkako jarrera aktiboan inplikatzeko.Lehiaketa honetan... Taldeka aurkeztuz gero, taldekide batek gutxienez neska izan behar du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 7 (0,05) |
Lehen forma
emakumeen aurkako | 3 (0,02) |
emakumeenganako | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
uriola.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume indarkeria | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume indarkeria jarrera | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |