Emaitzak: 6
2006 | ||
| Emakume batek beste emakume baten enbrioia bere sabelean hazi eta jaiotako umea emakume horri ematea da amatasun subrogatua. Legeak umetokia, alokatzea? | |
2009 | ||
dispareunia (sexu jardueran mina izatea), libido gabezia eta baginarenidortasuna (Alder, 1994; Barret, Pendry, Peacock, Victor, Thakar eta Manyonda, 2000), nork bere buruaren irudi negatiboa izatea eta erditzean jasandako minak edotraumak eragindako anorgasmia (Read, 1999). Ondoezak irauten duen denboratartea | emakume batetik bestera ez da berdina. Ikerketa batean (Barret eta beste, 2000) ikusi da emakumezkoen% 80k erdiondoko lehen hiru hiletan gutxienezsexu arazoren bat izaten duela eta 3 emakumetik 2k haurra jaio ondorenekoseigarren hilabetean ere arazoak izaten dituztela. | |
Gainera, modu larrian bizi duten emakumeek joera dutepentsatzeko besteek ere hala egiten dutela, eta ondoez hori transmititzen dute, euren inguruko beste emakumeengan eraginez (alaba, ahizpa...) (Borras eta PerezPareja, 1999). Badirudi, beraz, hilekoaren fenomenoaren irudikapen sozialagertatzen dela, | emakume batetik bestera transmititua izaten dena, eta jasotzenduenaren hilekoaren bizipenean eragina duena. | |
2014 | ||
Zer egin genezake irakaskuntzan dihardugunok emakumeon gehiengoak etajendarteak oro har onarturiko irudi mediatizatu hori deseraikitzeko? Irudi horieibizkarra eman, | emakumeok batak besteari begiratu, belaunaldietako elkartasunabilatu, subkultura femeninoan edertasun irudiak bilatu, emakumeen biografiakbilatu, isildutako heroien historia ezagutarazi. Alternatibak bilatu. | |
sexua, geneak eta adina. | Emakumeak batez beste 50 urteen inguruan hasten dira entzumenhutsuneak nabaritzen; gizonek, berriz, 30 urteetatik aurrera emakumeek baino azkarrago galtzen dute entzumena. | |
2019 | ||
Irakaslea curriculum ezkutatuazkontziente bilakatu behar da, egunero erne egon da sexu berdintasunen alde lan egiteko.Corpusaren hautuak gaineko desafioak kontuan hartu ditu, eta batzuetan beste helburupedagogiko batzuk baztertu ditu. Amaia Alvarrez Uriaren erranez8,, irudi sexistei bizkarraeman behar zaie, | emakumeok batak besteari begiratu behar gara belaunaldietako elkartasuna bilatu, subkultura femeninoan edertasun irudiak bilatu, emakumeen biografiak bilatu isildutako heroinenhistoria ezagutarazi behar da?. Orduan, literaturaren genero indarkerien aldaketaren abiapuntuakontzientzia hartzearekin hasten da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume bat | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume bat beste | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |