Emaitzak: 5
2005 | ||
Horrela izanik, Alardea ulertzeko bi jarrera1 daude: alde batetik tradizionalistak (betikoak), | emakumeak bakarrik kantinera bezala parte hartzea onartzendutenak; eta bestetik, berdinzaleak?, emakumearen parte hartzea kantinera zeinsoldadu gisa defendatzen dutenak. | |
Nahiz eta gutxiengoaren jarrera ofizial bihurtzean esparru informatiboa handitu, ez da lehenesten: «Konpainia tradizionalek gehiengoarenbabesa izan zuten, eta | emakumeenak bakarrik desfilatu zuen». Albistea ilustratzenduten argazkiek erakusten dute, orrialdearen gainaldean, Alarde tradizional bat, «etengabe txaloak jaso zituena» eta azpian alternatibo bat, «segurtasun kate batek»babestu behar izan zuena. | |
2006 | ||
Bestalde, lan arauaren helburua da aitaren inplikazioa indartzea seme alabenarretan, Zuzenbide komunitarioak bultzatuta. Emakumearen sarrera lan merkatuanoztopatzen duen faktoreetako bat da | emakumeari bakarrik etxeko lanen arduraematea, etxeko lanen artean umeen zaintza kontuan hartuz. Joera horrekin bukatzeko, aitaren inplikazioa indartu behar da umearen arretan eta horregatik gizonaren eta emakumearen arteko berdintasuna sustatzen duten arauak sortzen dira, non umeen zaintza berdin ama nahiz aitaren gain erortzen baita. | |
2007 | ||
Sentsuduna abere oro da, agian pentsamenduna ere bai moduren batean; adimenduna edo pentsamen objektiboduna izatea (edo gizaki izatea ezagutzaile bezainbatean) kategoria edo kontzeptu huts, adimen forma? horiek edukitzea bezala da; hori gizon | emakumeak bakarrik du, eta gizon emakume orok berdin, alegia, berdin behiala eta gaur, berdin Txinan hala Königsbergen. Beste era batera esan, ezagutza egon dadin, ezagutzak ukan behar duen forma egon behar du; eta ezagutzaren formak ezagutza faktikoaren aurretik egon behar du, berak bihurtu behar baitu sentsuetatik datorren datu masa formagabea, hau da, ezagutze prozesua, ezagutza de facto (berdin ziurtasunaren forma duen judizioa). | |
2014 | ||
Horrez gain, behin eta berriz leporatu izan zaigu graziarik etaumore senik ez izatea. Horrek berekin dakarren «domestikazioa» eta «otzantzea»azpimarratzen ditu Imazek, eta berak esana da publikoa | emakumez bakarrik osatutadagoenean hauek gehiago eta ozenago barre egiten dutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 5 (0,03) |
Lehen forma
emakumeak | 2 (0,01) |
emakumeari | 1 (0,01) |
emakumeenak | 1 (0,01) |
emakumez | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume bakarrik | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume bakarrik desfilatu | 1 (0,01) |
emakume bakarrik etxe | 1 (0,01) |
emakume bakarrik kantin | 1 (0,01) |
emakume bakarrik ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |