Emaitzak: 6
2006 | ||
emakumeen eta haurren eskubideak aurreratzea. “Generoen arteko bereizkeria ezabatzeak eta | emakumeen autonomia sustatzeak ondorio sakon eta positiboak izango ditu haurren biziraupenean eta ongizatean”, UNICEFek erakundearen 60 urteurrenean argitaratutako txosten honen arabera. Generoen arteko berdintasunak ‘dibidendu bikoitza’ sortzen du, emakumeari eta haurtzaroari mesede egiten dielako, eta erabakigarria da familien, komunitateen eta herrialdeen osasunerako eta garapenerako. | |
“Generoen arteko berdintasuna eta haurren ongizatea modu bereiztezinean lotuta daude”, dio UNICEFeko zuzendari exekutiboak, Ann Mk. Veneman. “Bizitza osoa eta emankorra izateko | emakumeen autonomia sustatzen denean, haurtzaroa eta familiak aurrera egiten dute”. Ikerketaren arabera, emakumeak funtsezko erabakietan duen eraginak bizitza hobetzen du eta eragin positiboa du haurren ongizatean eta garapenean. | |
Finantzaketa: Oro har, ez da behar bezalako arreta jarri generoen arteko berdintasuna lortzeko eta | emakumearen autonomia sustatzeko behar diren baliabideetan. Genero diskriminazioa ezabatzeko inbertsioak gobernuaren aurrekontuekin eta planekin bat etorri behar du. | |
Parlamentuan emakume gehien dituzten 20 herrialdeetako 17k kuota sistemaren bat erabiltzen dute. Beste | emakumeen autonomia sustatzea: Emakumeen oinarrizko mugimenduak berdintasunaren eta autonomiaren defendatzaile handiak izan dira, eta politikak prestatzeko lehen etapetan parte hartu behar dute, programak emakumeen eta haurren beharrak kontuan hartuta diseinatu daitezen. | |
2011 | ||
Genero berdintasunaren kasuan, emakumeek bigarren maila bat hartu dute tradizioz, baina azken urteetako ahaleginari eta ahaleginari esker, gero eta hurbilago daude lehen lerrotik. Hezkuntza, osasuna eta lurraren jabetza 2008ra arte, aztertutako 40 herrialdeetatik 17tan generoen arteko parekotasuna lortu zen bigarren hezkuntzako matrikulazioan Milurtekoko Garapen Helburuen 3 helburuak genero berdintasuna eta | emakumearen autonomia sustatzea du helburu, giza garapenaren aurrerapenerako beste bitarteko bat baita. “Emakumeen aurrerapena munduan” izeneko azken txostena, NBE Mujeres erakundeak bi urtean behin argitaratua, emakumeek justiziara iristeko duten aukerari buruzkoa da. | |
2012 | ||
Nazioarteko egunetarako materiala Mugarik Gabeko Hezkuntzak ere baditu Nazioarteko Egunak ospatzeko fitxa epekanikoak. Jardunaldi honi eskainitako materialak Milurtekoko Garapen Helburuak azpimarratzen ditu eta, bereziki, 3 Helburua, Sexuen arteko berdintasuna eta | emakumearen autonomia sustatzea, Indarkeriaren aurkako Nazioarteko Egunarekin lotuta. “MGH honen helburu nagusia da 2015a baino lehen generoen arteko desberdintasunak ezabatzea irakaskuntza maila guztietan”, gogoratzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
emakume | 6 (0,04) |
Lehen forma
emakumearen | 3 (0,02) |
emakumeen | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
emakume autonomia | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
emakume autonomia sustatu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |