Emaitzak: 7
2012 | ||
Bisita bakoitzean, EROSKI CONSUMEReko teknikariek egiaztatu nahi izan dute ea farmazietako eta parafarmazietako saltzaileek interesik agertu duten hainbat alderdiren berri jakiteko: bezeroak zer elikagai mota jaten dituen, zenbateko maiztasunez jaten duen berdura, haragia, arraina, eta abar; | egunean zenbat otordu egiten dituen eta zenbat ur edaten duen. | |
Seme alaben elikadurarekin zerikusia dutenak izan dira horietako asko (eskolako jantokian jaten duten, hori kontuan hartzen duten gainerako dieta planifikatzen dutenean, nolako gosaria, hamaiketakoa eta askaria egiten duten, | egunean zenbat otordu egiten dituzten, otordu artean mokadurik egiten duten, zenbateko maiztasunez jaten duten elikagai multzo bakoitza, eta abar). | |
Haurrek | egunean zenbat otordu egiten dituzten jakin nahi izan du EROSKI CONSUMERek, eta horixe galdetu diegu gurasoei. | |
Bisita bakoitzean, EROSKI CONSUMER aldizkariko teknikariek egiaztatu zuten farmazien edo parafarmazien menpekoek interesik bazuten jaten duten elikagaiez, barazkien, haragiaren, arrainaren eta abarren maiztasunaz eta abarrez. ; | egunean zenbat otordu egiten dituen eta egunero zenbat ur edaten duen. (2) Bizitza ohiturei buruz galdetu du: | |
Maila akademikoari dagokionez, elkarrizketatuen %33 unibertsitatekoak ziren, %37k goi mailako batxilergoa, BBB edo LH zuten eta beste %22k oinarrizko batxilergoko titulua edo OHOkoa lortu zuten. Elkarrizketatu bakoitzari, besteak beste, seme alabei jaten emateko errutinari buruz galdetu zitzaion (eskolako jantokian jaten duten, gainerako dietaren plangintza egiten dutenean kontuan hartzen duten, gosaria, hamaiketakoa eta askaria nolakoak diren, | egunean zenbat otordu egiten dituzten, ordu artean mokoka egiten duten, elikagai taldeek zer maiztasunez jaten duten, etab.). eta denbora librean egiten dituzten jarduerei buruz (eskola barruko eta kanpoko kirola, kontsolaren eta bideojokoen erabilera, etab.).). Gainera, haurren obesitateari buruz duten iritziari, arrazoiei eta erantzukizunei buruz ere galdetu zitzaien gurasoei. | |
Kalorien kontsumoa handitu egin da eta proteina eta koipe gehiago sartu dira dietan. Horri dagokionez, EROSKI CONSUMER etxeko txikiek | egunean zenbat otordu egiten dituzten jakin nahi izan zuen, gomendio orokorra egun bakar batean bost otordu egitea baita. Inkestatutakoen %88k hala egiten zuten. | |
2022 | ||
Behar duenari, osasun fakultatiboek aholkatuko diote. Bestetik, berak erabakiko du | egunean zenbat otordu egin. hasikinak es: primicia, primor; fr: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 7 (0,05) |
Lehen forma
egunean | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egun zenbat | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egun zenbat otordu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |