Emaitzak: 5
2010 | ||
tailerrak, guraso eskola, eskola jaiak edo profesionalen hitzaldiak, besteak beste. Garrantzitsua da jarduera horiek guraso gehiagok parte har dezaketen ordutegi eta | egunetan planifikatzea, haien lan eginbeharrak alde batera utzi gabe. Gurasoen eta irakasleen inplikazioa Gurasoak eta irakasleak dira familiaren eta eskolaren arteko lankidetza prozesuaren eragile nagusiak. | |
Funtsezkoa da lanaldiaren antolaketa egokia izatea, bai jolaserako eta atsedenerako uneak, udan ezinbestekoak direnak, bai ikasteko edo errepasatzeko denbora, ikasle bakoitzaren beharren arabera luzeagoak edo txikiagoak. Horren inguruan, Serratek adierazi du beharrezkoa dela udako | eguna planifikatuta izatea, “igerileku edo hondartzako ordutegi batekin, atsedenerako ordutegi batekin eta lanerako ordutegi batekin”. Azken hori hobe da goizetan egitea, beste edozein jarduera hasi aurretik. | |
2016 | ||
Aukerak ez dira gutxi, batzuk oso erakargarriak gainera idazleontzat, baina batzuetan jakin behar da gure aukerarik onenak alde batera uzten beste zerbait garrantzitsuagoren mesedetan, eta guk ere bazterrean laga ditugu abentura, zorigaizto eta madarikazioetarako burutazio guztiak, lehenik ere horietatik aski betea daukagun istorio honek gainezka egin ez dezan, eta baita ere Historiarekiko begirunez eta errespetuz, Murphyren legeek bestelakorik pentsaraz liezaguketen arren Quanza itsasontziak ez baitzuen arazo berezirik izan, ohikoak diren gorabeheratxoak eta hemen jasotzea merezi ez dutenak salbu; ahaztu, beraz, zeuen ametsak Titanic, Nautilus, Drazzler, Pequod berri batekin pentsatzen zabiltzatenok: itsas merkataritzako mapa eta plan guztien arabera burutu zen bidaia, hamabost bat | egunean planifikaturik zegoen bezala, eta 1941eko azaroaren 18an jo zuen lehorra, iritsi zuen helburua Quanza itsasontziak; orduantxe zapaldu zuten lehenengo aldiz Amerikako lurra ia urtebetean horrexen bila ibilitako erromes koitadu haiek, eta lur agindu eztiak egiazko gurutzearen izena bere gainean zuen idatzia: Vera Cruz. | |
2021 | ||
Soseguaren berotasuna hedatzen ari zen gure suaren inguruan. Biharamuna eta ondoko | egunak planifikatzea zegokigun, etorkizuna nolakoa zatekeen ez genekien arren. | |
Mundua ireki zitzaidan, maitasun eta dolore, opari eta ostiko, distira zilarraren eskaintza amultsua bailitzan. | Eguna planifikatzen hasi ginen: Maddiren amari aho biziz telefonatzea, bilkura leku diskretua Ilserekin finkatzea eta afera minbera honi erremate ederra ematea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egun planifikatu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egun planifikatu egon | 2 (0,01) |
egun planifikatu hasi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |