Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2010
‎tailerrak, guraso eskola, eskola jaiak edo profesionalen hitzaldiak, besteak beste. Garrantzitsua da jarduera horiek guraso gehiagok parte har dezaketen ordutegi eta egunetan planifikatzea, haien lan eginbeharrak alde batera utzi gabe. Gurasoen eta irakasleen inplikazioa Gurasoak eta irakasleak dira familiaren eta eskolaren arteko lankidetza prozesuaren eragile nagusiak.
‎Funtsezkoa da lanaldiaren antolaketa egokia izatea, bai jolaserako eta atsedenerako uneak, udan ezinbestekoak direnak, bai ikasteko edo errepasatzeko denbora, ikasle bakoitzaren beharren arabera luzeagoak edo txikiagoak. Horren inguruan, Serratek adierazi du beharrezkoa dela udako eguna planifikatuta izatea, “igerileku edo hondartzako ordutegi batekin, atsedenerako ordutegi batekin eta lanerako ordutegi batekin”. Azken hori hobe da goizetan egitea, beste edozein jarduera hasi aurretik.
2016
‎Aukerak ez dira gutxi, batzuk oso erakargarriak gainera idazleontzat, baina batzuetan jakin behar da gure aukerarik onenak alde batera uzten beste zerbait garrantzitsuagoren mesedetan, eta guk ere bazterrean laga ditugu abentura, zorigaizto eta madarikazioetarako burutazio guztiak, lehenik ere horietatik aski betea daukagun istorio honek gainezka egin ez dezan, eta baita ere Historiarekiko begirunez eta errespetuz, Murphyren legeek bestelakorik pentsaraz liezaguketen arren Quanza itsasontziak ez baitzuen arazo berezirik izan, ohikoak diren gorabeheratxoak eta hemen jasotzea merezi ez dutenak salbu; ahaztu, beraz, zeuen ametsak Titanic, Nautilus, Drazzler, Pequod berri batekin pentsatzen zabiltzatenok: itsas merkataritzako mapa eta plan guztien arabera burutu zen bidaia, hamabost bat egunean planifikaturik zegoen bezala, eta 1941eko azaroaren 18an jo zuen lehorra, iritsi zuen helburua Quanza itsasontziak; orduantxe zapaldu zuten lehenengo aldiz Amerikako lurra ia urtebetean horrexen bila ibilitako erromes koitadu haiek, eta lur agindu eztiak egiazko gurutzearen izena bere gainean zuen idatzia: Vera Cruz.
2021
‎Soseguaren berotasuna hedatzen ari zen gure suaren inguruan. Biharamuna eta ondoko egunak planifikatzea zegokigun, etorkizuna nolakoa zatekeen ez genekien arren.
‎Mundua ireki zitzaidan, maitasun eta dolore, opari eta ostiko, distira zilarraren eskaintza amultsua bailitzan. Eguna planifikatzen hasi ginen: Maddiren amari aho biziz telefonatzea, bilkura leku diskretua Ilserekin finkatzea eta afera minbera honi erremate ederra ematea.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia