Emaitzak: 8
2001 | ||
Liburuaren produkzioa ez da salbuespena; beste produktuak bezala, garapen etengabean doa, eta merkatu berriak bilatu behar ditu. Gaur | egun ikuspegi intelektual batetik egiten da galdera: liburu gehiegi ateratzen da; beraz, tartean txar asko. | |
2002 | ||
Azken hamarkadetan helburu nagusia elikagaiak eskuratzea izanik, industria nekazaritza bultzatu bada, gaur | egun ikuspegi hori mantentzeak zeharo desberdina eta kaltegarria den helburua dauka: elikagaien merkatzea. | |
2013 | ||
Litekeena da erantzuna baiezkoa izatea, eta soziolinguistikaren adiera zabalaren zeharkako lehenbiziko elementua, hain zuzen ere, hizkuntzaren kontzepzio soziolinguistikoa izatea. bera izatetik urrun daude (hizkuntzalaritzara mugatuta, zein da gaur | egun ikuspegi hegemonikoa zientzia horretan: generatibismo ereduren bat? | |
2017 | ||
Garai batean niretzat horren garrantzi handia izan zuena hutsaren hurrengotzat jotzen dute gaur egun arte aditu eta artista gehienek. Niretzat, arteak beti izan du osagarri fisiko eta material bat, berezkoa eta ezinbestekoa, eta gaur | egun ikuspegi hori, espiritu hori, galdua dago, pikutara joan da. Dena da digitala, birtuala, kontzeptuala; materiarik gabea eta, horrenbestez, niretzat bederen, arimarik gabea. | |
2021 | ||
Horrek jarraitzen du izaten helburu gorena praktikan. Zuzentasun platonikoaren eta zoriontasun aristotelikoaren arteko eztabaida zaharrak | egun ikuspegi aristotelikoaren aldera egin duela iruditu arren, eskolak Platonen irakaspenei jarraitzen die benetan, bere modura orain, poetak kanporatu beharrean, artistak kanporatzen dituelarik— Heziketa sistemak zoriontasunaz hitz egiten digunean, benetan plazera eta gozamena esaten ari da, erosotasuna eta dibertimendua: heziketarik gabeko heziketa. | |
2022 | ||
Hizkuntza irakasgaiaren kodifikazioa oso zabala izan daiteke, eta eleaniztasunaren esparruak erraztu egiten du gaur | egun ikuspegi korporatibo askok hizkuntzaren adierazleak eta helburuak barneratzea. Adibidez, langile guztien hizkuntza trebetasunei buruzko informazioa izateak ezagutzaren kudeaketa errazten du, barne baliabideak hobeto aliatzea eta, askotan, aukerak atzematea gero eta eleaniztunagoak diren enpresa inguruneetan. | |
Kale argiek tonu laranjatu batez janzten dituzte ilunpetan murgildurik dagoen paduraren inguruak. | Egunez ikuspegi ederra da, Julia padurazalea baino itsasozaleagoa den arren. Horrexegatik hautatu zuen Mundaka bizitzeko. | |
Gaur | egun ikuspegi biologizista eta arrazista hori gainditurik dago, nahiz eta ikuspegi horren oihartzunak tarteka egon badauden jarrera batzuetan, abizen kateen inguruko imajinarioan, esaterako; edo maskulinitatearen eraikuntzari lotuta, euskaldun jator aren imajinarioan (Agirre eta Eskisabel, 2019). Edo behintzat neure inguruan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Susa | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egun ikuspegi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egun ikuspegi hori | 2 (0,01) |
egun ikuspegi aristoteliko | 1 (0,01) |
egun ikuspegi biologizista | 1 (0,01) |
egun ikuspegi eder | 1 (0,01) |
egun ikuspegi hegemoniko | 1 (0,01) |
egun ikuspegi intelektual | 1 (0,01) |
egun ikuspegi korporatibo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |