Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎sanja gjenero Nola egiten da ikerketa lan original bat? Iturriak aipatzea, testuen irakurketa ulerkorra egitea, norberaren ideiak sormenezkoak eta zorrotzak izanik adieraztea gaur egun ikasle gazteek inoiz baino zailagoa duten zereginak dira. Izan ere, gaur egun ditugun bitarteko eta baliabide elektronikoei esker, erraza eta tentagarria da kopiara eta plagiora jotzea edozein lan egitean.
2009
‎Ikasleek aholkuak eta informazioa jaso behar dituzte eskura dituzten bide eta baliabide guztietatik. Informazioaren teknologia berriei esker, gaur egun ikasleak beste belaunaldiekiko abantailarekin abiatzen dira, Internet bidez hainbat informazio baliabidetara sar baitaitezke, eta, baliabide horietan, zalantza askoren erantzuna aurkituko dute. Baliabide horietako batzuk Unibertsitate Gida CONSUMER eroski ren eskutik, benetako erreferente bihurtu dira ikasleentzat; bertan, modu antolatuan eta informazio zehatzarekin, gure herrialdeko unibertsitate sisteman eskaintzen diren titulazio guztien bilduma osoa aurki dezakete.
‎Urrutiko Hezkuntzarako Unibertsitate Nazionalaren (UHUN) bidez 35 urte baino gehiago dira Espainian ezarri zen goi mailako irakaskuntza ez presentzialaren eredua, eta aurrerapen handia izan du informazioaren teknologiei esker. Internetek hezkuntza inguruneari eskaintzen dizkion baliabide eta tresna ugariei esker, urrutiko ikaskuntza aukera erakargarria eta gomendagarria da gaur egun ikasle profil zabal batentzat. UHUNaz gain, beste hiru unibertsitatek on line prestakuntza eskaintzen diete gaur egun ikasleei:
‎Internetek hezkuntza inguruneari eskaintzen dizkion baliabide eta tresna ugariei esker, urrutiko ikaskuntza aukera erakargarria eta gomendagarria da gaur egun ikasle profil zabal batentzat. UHUNaz gain, beste hiru unibertsitatek on line prestakuntza eskaintzen diete gaur egun ikasleei: Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Universidad a Distancia de Madrid (UDIMA) eta Errioxako Nazioarteko Unibertsitatea (ASOCIAR).
2010
‎Hezkuntza Saila Ikaskuntza Nahasteak Bideratzeko taldea abian jartzeko kudeaketak amaitzen ari da. Talde hori, ziur aski, datorren urtean jarriko da martxan, eta gaur egun ikasle horiei ematen zaien arreta osatuko du. Horrela, Sailak hiperaktibitatea duten ikasleei maila guztietatik heldu ahal izango die.
2011
‎Esparru komun horrek proposatzen duen filosofia da ezagutzak metatzera bideratutako titulazioetatik ikaskuntza teorikora nahiz praktikora bideratutako irakaskuntzen antolaketara pasatzea, esparru akademikoaren eta lanaren arteko loturak estutzeko. Esparru horretan, garrantzi berezia hartzen du gaur egun ikasleek ikasketak amaitu aurretik esperientzia profesionala eskuratzeak. Praktikaldiek, ikasleari geletan ikasitakoa ingurune erreal batean aplikatzeko aukera emateaz gain, prestakuntza praktiko gehigarria ematen diete, prestakuntza formaleko beste bide batzuetatik bereganatzen zailak diren trebetasunak eta gaitasunak garatzen laguntzeko.
2013
‎Besteak beste, telefono mugikorra gero eta gehiago erabiltzea, estalduran eta erabilgarritasunean hobekuntzak eta Internet orokortzea dira, besteak beste, mobile learning a bultzatzen duten gako batzuk. Horrekin batera, gaur egun ikasleak gailu horiek eta, batez ere, pantailak erabiltzen ohituta daude. Erraza eta azkarra da, bai gelatik, bai «bidaia baten erdian», landa eremuetatik edo hiritik, eta edozein unetan, bai jatorduetan bai garraio publikoko ibilbideetan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia