2006
|
|
Erregai depositu presurizatuek eta ibilgailua mugitzeko behar den zelula kopuruak gehiegizko pisua gehitzen dute, eta horrek kalte egiten die prestazioei. –Milioika ibilgailu elikatzeko hidrogenoa lortzeak gaur
|
egun
ibilgailuek igortzen dutena baino kutsadura handiagoa sor dezake, zentralek ikatzarekin funtzionatzen baitute. Beraz, energia garbiak garatu lirateke, hala nola energia eolikoa.
|
2007
|
|
Azkenik, CECUk gomendatu du Kontsumoko Arbitraje Sistemari atxikita dauden eta enpresa elkarteetakoak diren tailerretara joatea. Nolanahi ere, bezeroak jakin behar du lantegiak egonaldi gastuak kobra diezazkiokeela, aurrekontua onartzen duela adierazten ez badu edo jakinarazpenaren ondoko hiru
|
egunen barruan
ibilgailua konpontzen ez badu. Horretarako, inguruabar hori kartelen bidez erakutsi behar da eta ibilgailua zaintzapean eta tailerreko lokaletan eduki.
|
2008
|
|
Europako Batzordeak proposatu du autoek kilometroko isurtzen duten karbono dioxidoa derrigor 120 gramoraino gutxitzea 2012 urtetik aurrera (egun, kilometroko 140 g an dago neurri hori). Gaur
|
egun
ibilgailu gutxik betetzen dute eskakizun hori. Gainera, gutxiago kutsatzen duten autoek zerga gutxiago ordainduko omen dituzte 2008ko urtarrilaren 1etik aurrera.
|
2011
|
|
Inguru islatzaile horri esker, kamioien atzeko eta alboko aldeen perimetroa ikusi ahal izango da, ikuspen gutxiko egoeretan. Zambranak azaldu zuenez, gaur
|
egun
ibilgailu handiak ez dira ikusten gauez gainerako gidariek, eta horregatik da beharrezkoa V Araudi berriak dio 2011ko uztailaren 10etik aurrera matrikulatzen diren salgaiak garraiatzen dituzten ibilgailu luze eta astunek ezaugarri islatzaile homologatu bat izan behar dutela ibilgailuaren inguruan, gainerako gidariei ibilgailu horiek identifikatzen laguntzeko, ibilgailua inguruabarretara egokitzek... Egun hori baino lehen matrikulatutako garraio astuneko ibilgailuetarako, bereizgarria jartzea borondatezkoa izanen da.
|
2013
|
|
Neurri batzuk inkoherenteak dira: gaur
|
egun
ibilgailuen zirkulazioa da hirietako poluzio sortzaile nagusia. Aire Planak «garraio publikoa hobetzea» proposatzen du, baina finantziazio espezifikorik gabe agertzen da.
|
2015
|
|
Gaur
|
egun
ibilgailu baten komunikazio sistema zentralita elektroniko (ECU) eta protokolodesberdinetako komunikazio sareez osatuta dago. Gero eta gehiago dira zentralita berdineanaplikazio desberdinak elkartzen dira eta funtzionalitate berriek zentralita askotako informazioabehar dute funtzionatu ahal izateko.
|
2017
|
|
70eko hamarkadako kaosarekin alderatzen badut, ‘zein ondo dagoen egungo auzoa’, diot. Baina gauza bat argi dut, gaur
|
egun
ibilgailuek lehentasuna dutela auzotarren aurretik eta komertzialak lehentasuna duela sozialarekin aurretik. Horrelako egoera ez dugu gustuko ez nik ez elkarteak.
|
2019
|
|
Autoa ere utzi nion behin edo behin jokalariren bati. Esaten nien hurrengo
|
egunean
ibilgailua onik itzuliz gero ez zegoela arazorik.
|
2020
|
|
Berako Udalak adierazi duenez, ordenantzan adierazitako baldintzak betetzen dituzten herritarrek ondoko
|
egunetan
ibilgailuetan paratzeko pegatinak jasoko dituztela. Hala ere, irailaren 1erako bereizgarrien banaketa egina izanen ez dela ikusita, irailaren 30era arte «ekoitzapen epea» ezarri du udalak.
|
|
Etxealdiara jaisteko San Esteban kalea bi
|
egunez
ibilgailuentzat itxita
|