Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2011
‎(Oharra: AOT40 kalkulatzeko, egun guztietako orduko balioak hartzen dira, 08:00etatik 20:00etara, eta haien batez bestekoa kalkulatzen da).
‎Juan Campos AlonsoEguneroko bizitzako esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinMahai tresnen erabileran aurrerapenak egitea.Otorduetan, haiek ongi erabiltzen erakutsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Mahaian, postura egokia lortzea.Otorduetan, nola eseri behar duen azaldu behar zaio, eta behin eta berriz errepikatu behar zaio, txukuntasuna gal ez dezan.Bi hiletik behin berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko beharra barneratzeaEskuak garbitzea premia higieniko bat dela azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke.Otorduen aurretik eta ondoren eskuak garbitzeko eskatu behar zaio, bere kabuz egin arte.Lotaratzean, lasaitasuna sustatzea.Gehienetan, ordu berean lotaratzea sustatu behar da.Zentroan dagoen bitartean.Lotarako ohitura erraztu behar zaio, ipuin bat kontatuz edo beste baliabide batzuen bidez.Bere gauzak nolabait ordenatuta edukitzea lortzeaOrdenaren eta kaosaren arteko desberdintasuna irakatsi behar zaio.Bi hiletik behin berrikus liteke.Bere ondoan egon behar dugu, ordenatzen irakasteko.Bere ekimenez ordenatzen duenean, zoriondu egin behar dugu.Gizarte esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinBesteei entzuteko ohituran aurrerapenak egitea.Besteari entzuteak gizarte bizitzan duen garrantzia azaldu behar zaio.Hilero berrikus liteke, garrantzitsua baita.Ez zaio erantzun behar, berak lehenago erantzun ez badu.Entzuteko ariketak eta jolasak egin behar dira.Taldean integratzea bultzatzea.Besteak bezala tratatu behar dugu, eta besteen aurrean baloratu.Hilero berrikus liteke.Taldeko jolasak bultzatu behar dira, integratua senti dadin.Gogo aldarte ona sustatzea.Bere egoera azaldu behar zaio. Lehengo egoeraren eta oraingoaren arteko aldea erakutsi behar zaio, hau da, egun guztian bakarrik egotearen eta beti haurrekin eta helduekin egotearen arteko aldea.Hilero berrikus liteke.Egoera hau aldi baterako dela azaldu behar zaio.Eskolaren edo ikaskuntzaren esparruaHelburuakJarraibideakZenbatean behinHiru hiletik behin, irakasle tutorearekin elkarrizketa bat egitea.Etxeko lanak egitea eta eduki zailenak sakontzea.Egunero, bere agenda begiratu behar dugu elkarrekin, zer e...
2012
‎Arrazoia edozein izanik ere, egia esan, era horretako aplikazioek ez dute inoiz gehiengoaren interesa piztu. Eta harrigarria da; izan ere, gaur egun, Informazioaren Aroan, nork ez du egun guztia, edo egunaren zati bat, datuekin lanean pasatzen?
‎Burua eskuin ezker eta ezker eskuin mugituz, zera dio: ? egun guztiak ezin dira berdinak izan?. b) Hurrengo egunean, guardia aldaketan, Jonek zer moduz dagoen galdetu dio Imanoli, eta horrek ondo dagoela erantzun dio, burua alboratuz eta bekainak igoz. c) Jonek korridorean Imanol topatu du eta bizitza zer moduz doakion galdetu dio. Imanolek ukabila itxita eta erpurua gorantz duela erantzun dio, eta bere bideari jarraitu dio.
‎Telelaguntza Gurutze Gorriak eguneko 24 orduetan eta urteko egun guztietan telelaguntza zerbitzua eskaintzen du. Besterik gabe botoi bati sakatuz, Gurutze Gorriari dei egiten zaio, eta zeinek hots egin duen eta non bizi den berehala jakiten da.
2013
‎Ostalaritza berriak sistema berri batzuk ere baditu: «24 ordukoak» edo drug store izeneko establezimenduak, non bezeroak egun guztian, goizaldera arte, kontsumi baititzake jakiak eta edariak, eta vending sistema. Haren bidez, jakiak eta edariak makinen bidez saltzen dira (kafea, ogitartekoak, opilak, etab.).
2015
‎112 zenbakia mota guztietako larrialdiei eta urgentziei erantzuteko zenbakia da. Europa osoan erabil daiteke, doakoa da eta etengabeko telefono bidezko arreta eskaintzen du, egunean hogeita lau orduz, urteko egun guztietan.
‎Elektrizitateaz gain, konexio telefonikoak bermatuak ditugu; horretarako, eskualdeko hainbat lekutan kokatutako bi zentral daude.«Atentatu terroristaren bat gertatu edo eraikina kaltetuko balitz ere, 30 minutuan lekualdatu ahal izango ginateke isilpean dugun beste zentro batera», baieztatu du San Románek. Ezertxo ere ez dago halabeharraren esku 112 zerbitzuan; horri esker, urteko egun guztietan funtzionatzen du, edozein ordutan.
2017
‎Baratzetako barazkiak entsaladak egiteko erabiltzen dira. Valentziako oinarrizko entsaladaren osagaiak tomatea, tipula eta uraza dira; beraz, esan daiteke erkidego hau izan zela gaur egun guztiontzat ezaguna den entsaladaren aintzindaria.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia