Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2012
‎Hezitzaileak haur bakoitzak egunean egiten dituen jarduera guztien behaketa zehatza egin behar du.
‎Tailerrekin batera eskulanak egiteko jarduerak antolatzen diren moduan, beste zenbait jarduera ere antola daitezke, hala nola erakusketak, irakurraldiak edota bideo edo diapositiba proiekzioak. Jarduera horiek egunez egitekoak izan daitezke, aire zabalean. Eta klimatologiak horretarako aukerarik ematen ez badu edo kanpoan ez dagoen osagai zehatzen bat behar bada, egokiro ekipatuta dauden instalazioetan egin daitezke jarduerak (ingurumen prestakuntzako zentroetan, ikasgeletan, laborategietan, liburutegietan eta abar), baita arte eta artisautza guneetan ere (labeetan edo ehundegietan, adibidez).
‎Baliabide zehatzak ebaluatzeko fitxa Izena: Baliabide mota Balorazioa Deskribapena Erakargarri naturala 1 2 3 4 Ondare historikoa/ Museoak 1 2 3 4 Folklorea/ Tradizioak 1 2 3 4 Gertakizun programatuak 1 2 3 4 Ebaluazio elementuak (1) Balorazioa Baliabideari lotutako jarduerak Bereizitasuna 1 2 3 4 Gaur egun egiten diren jarduerak: Erakarmen orokorra 1 2 3 4 Kontserbazio egoera 1 2 3 4 Baliabideari lotuta egin litezkeen jarduerak:
‎Baliabide zehatzak ebaluatzeko fitxa Izena: Baliabide mota Balorazioa Deskribapena Erakargarri naturala 1 2 3 4 Iraileko 2 hamabostaldian egiten da Lau atal ditu............. Ondare historikoa/ Museoak 1 2 3 4 Folklorea/ Tradizioak 1 2 3 4 Gertakizun programatuak 1 2 3 4 Ebaluazio elementuak (1) Balorazioa Baliabideari lotutako jarduerak Bereizitasuna 1 2 3 4 Gaur egun egiten diren jarduerak: Erakarmen orokorra 1 2 3 4 Kontserbazio egoera 1 2 3 4 Baliabideari lotuta egin litezkeen jarduerak:
2013
‎Hostorea gehiago handitzen da labean aurreko egunetik eginda izanez gero.
‎Hala, baliabide hauek balia ditzakegu: Zuzeneko behaketa.Galdeketen erabilera.Laneko elkarrizketak egitea, banakakoak edo kolektiboak, ikuskatzaileekin edo langileekin.Metodo misto bat, aurreko teknikak konbinatuz.Ondoz ondoko txostenen metodoa edo parte hartzailearen egunkaria: egunean zehar egiten dituzten lanak egunkari batean deskribatzeko eskatzen zaie langileei.Jarraian, azterketan lortutako emaitzak profesiograma deituriko dokumentu batean azalduko dira. Han, lanpostuaren xehetasun guztiak deskribatuko dira (funtzioak, lanak, erantzukizunak, etab.).
‎Harreman esparru gisa erabiltzen da politika turistikoarekin lotutako gaietarako, eta foro bat eskaintzen du turismoarekin eta ingurune sozioekonomiko, komertzial eta estatistikoekin lotutako gaiei buruz hitz egiteko. Turismo gaietan gaur egun egiten dituen ekintzen ardatza da turismo industria lehiakor eta jasangarri bat lortzeko politikak garatzea. Gainera, turismoari buruzko hainbat argitalpen eta estatistika interesgarri ugari argitaratzen ditu ELGAk.
2016
‎Bakoitzak aukeratu eta antolatu du gaia. Irakasleak garaiz esango dio ikasle bakoitzari zer egunetan egin duen ahozko komunikazio saioa. Bi ikaslek egingo dute eskola saio bakoitzaren amaieran.
‎Edonola ere, hilero likidazioen laburpenak aurkeztu behar dira Zerga Administrazioko Estatu Agentzian. Salgaien izapidetzea urteko edozein egunetan egin daiteke, eguneko edozein unetan.
‎Metodo hau aplikatu ahal izateko, erosleak eta saltzaileak ez dute inolako loturarik eduki behar, eta balioztatzen ari garen salgaiak inportatu diren unean edo une bertsuan saldu behar dira. Salgaiak inportatu diren une berean edo une bertsuan ez bada salgairik saldu, balioztatzen ari garen salgaiak inportatu eta hurrengo 90 egunean egindako salmentak hartuko dira oinarri.
2017
‎Etengabe aldatzen ari dira, jendartea bera eta bere harreman eta komunikazio ohiturak aldatzen diren heinean. Hartara, duela 50 urte, baliabide digitalik ez zegoenean egiten ziren kartelak eta gaur egun egiten direnak ez dira berdinak, baliabide digitalek adierazpide berriak eskaintzen dituztelako. Areago, gaur egun egiten diren diseinuek, baita ingurune kultural berean ere, ez dute zertan komunikazio kode berdinak erabili, xedea zein den (haurrentzako produktuak edo jende nagusiarentzako zerbitzuak saltzea, esaterako) lengoaia ezberdina baliatuko baitute.
‎Hartara, duela 50 urte, baliabide digitalik ez zegoenean egiten ziren kartelak eta gaur egun egiten direnak ez dira berdinak, baliabide digitalek adierazpide berriak eskaintzen dituztelako. Areago, gaur egun egiten diren diseinuek, baita ingurune kultural berean ere, ez dute zertan komunikazio kode berdinak erabili, xedea zein den (haurrentzako produktuak edo jende nagusiarentzako zerbitzuak saltzea, esaterako) lengoaia ezberdina baliatuko baitute. Diseinatzailearen ardura izango da leku eta garai bakoitzean zein dagoen indarrean eta bakoitzaren komunikazio ahalmena ezagutzea.
‎Lanaldiaren hasieran, erabili behar duten ibilgailua egoera onean dagoela egiaztatu behar dute anbulantzietako langileek. ...mantentze lan prebentiboetan: a) Beira garbigailuaren likidoaren maila egiaztatzea.b) Balazten likidoa aldatzea.c) Ordezko gurpila puzteko presioa egiaztatzea.d) Beira garbigailuaren eskuilak aldatzea.e) Abiadura aldagailuaren olioa aldatzea.f) Balazta pastillen lodiera egiaztatzea.4 Adierazi honako baieztapen hauek egia ala gezurra diren: a) Mantentze lan aktiboak egiteko maiztasuna anbulantziak egunean egiten dituen zerbitzu orduen araberakoa da.b) Bolumen handiko mantentze lanetan sartzen diren eragiketak indarreko legerian mantentze lan mota horietarako ezartzen direnak dira.c) Karrozeriako kalteak ez dira garrantzitsuak, ez dutelako eraginik ibilgailuaren funtzionamenduan.d) Bolumen handiko mantentze lanak egitean alde bateko gurpilak beste aldean jartzen dira: aurrekoak atzean eta atzekoak aurrean, kontrako aldean betiere.12 1 unitate didaktikoa.
2018
‎Data jakinekoa: truke letran zehaztutako egunean egin behar da ordainketa.
‎Arrautza gisa 3 egun egiten ditu eta ondoren har bat sortzen da, larba txiki bat. Har hau aberaskako gela batetan egoten da irten gabe, langile gazteek (7 eguneko erle gazteak) ematen dioten janariaz elikatuz: langile gazteek guruin hipofaringeo eta barailatik erregina jelea ekoizten dute eta larbadun gelatxoak produktu honekin betetzen dituzte (larba erregina jelean igerian egoten da).
‎Orri honetan, diagnostikoa jakiteko edo helburu terapeutikoarekin, gaixoari tresnen bidez egiten zaizkion probetako emaitzak jasoko dira, hala nola analisi klinikoenak, ikerketa anatomopatologikoenak, erradiologikoenak, proba funtzionalaenak eta erregistro grafikoenak. Txosten guztietan eskabidea zein egunetan egin den, noiz egin den azterketa eta hori egin duen profesionalaren sinadura agertu dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia