Emaitzak: 8
2009 | ||
Eztei bidaia ez zuten bikote guztiek egiten. Gastu handia zen batetik, eta gainera, antzina ez zen sentitzen | egun bizi dugun ezkonbidaia egiteko premia hori. Eztei bidaiarik egitea ez zen hartzen ezinezkotzat. | |
2017 | ||
Handik lasterrera ni jaio nintzan, Julianek eta Susanak izan eben seme bakarra. 1928ko otsailaren 21ean, Etxetxu baserrian, gaur | egun bizi nazan leku berean. Horregaitik esan dot lehenago, txiripaz jaio nintzala Muxikan. | |
2018 | ||
Ostegun goiz goizean argia hastean, fado kantua entzuten zen irratitik. Ohean sartu sartuta ohe estalkiarekin burura arte tapaturik, ajearekin ohetik ezin jaikirik, zein | egunetan bizi zen ere ahaztu orduko, nahiz eta ikaragarrizko buruko mina zuen, bezperako azken orduen errepasoa egiten hasi zen Elba bere bururako. | |
Ostiralean zehar, gau eta | egun bizi izan zuten guztia idatziz ipini zuenean Elbak, helburua zuen modura, ostiral egunean kokatu zuen era ordenatuan oroit-idazkian; Ostirala: Nire suspertzearen istorioa izenburuarekin bataiatuz. | |
2021 | ||
Eta, hor ezagutza eta onarpena giltzarri direla uste du NE1 ek. Izan ere, GE4 ren esanetan, gaur | egun bizi garen moduagatik literaturarekin harreman estua ezartzea ez da, gutxi batzuk kenduta, era espontaneoan emango den fenomeno bat. | |
Beraz, kulturalki ere hezurdura tinkoa berma dezake. Hala ere, esango nuke, gaur | egun bizi garen moduagatik literaturarekin harreman estua ezartzea ez dela, gutxi batzuk kenduta, era espontaneoan emango den fenomeno bat". | |
Edonola ere, merkatueta ekonomia beharrak eta hezkuntza ez dira maila bereko aldagaiak, hezkuntza modu argi batean bestearen menpe baitago. Hortaz, gaur | egun bizi dugun iraultza digitalean profil teknikoak lehenesten eta balioesten dira merkatueskaeraren izenean, eta Nussbaum ek (op.) dioenaren ildotik, irudimenarekin, pentsamendu kritikoarekin, sormenarekin eta emozioekin harremana duten ezaugarriak eta gaitasunak alde batera geratzen dira, lan merkatuak eskatzen dituen profiletatik kanpo, lehenik, eta hezkuntzatik, ondoren eta, ondorioz.... Hori horrela, besteren artean, konpetentzia emozionalak edo literatur konpetentziak izan dezaketen garapenerako espazioa hutsala izango da, eta hortik, balioespen falta eratorriko da, noski. | |
Eta zergatik ekarri nahi izan dugu hori? Ba, mundu globalizatu honetan iruditzen zaigulako euskarak, euskal kulturak eta euskal tradizioak beren tokia izan dezaketelako gaur egunera ekarrita, azken batean, gaur | egunean bizi garelako, eta nolabait ikasleei nahi diegu hori ikusarazi, ezta. Hau da, horrek baduela bere tokia eta bere etorkizuna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egun bizi | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egun bizi ukan | 2 (0,01) |
egun bizi naza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |