Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 37

2023
‎Tributu administrazioak Ogasun Publikoaren aurkako delituaren zantzuak daudela uste badu eta likidazioa ematea eragozten duen inguruabarrik gertatzen ez bada eta betebeharpekoak bere tributu egoera ez duela erregularizatu egiaztatzen badu, orduan delituaren zantzuen inguruko txostena prestatu eta delituari lotutako likidazio proposamen bat egingo du, bertan likidazio hori zer egitatetan eta zuzenbideko oinarritan funtsatzen den adieraziz. Proposamen hori betebeharpekoari jakinaraziko zaio, bere eskubideen alde egiteko egokitzat jotzen dituen alegazioak eta dokumentuak aurkeztu ahal izateko; horretarako, hamabost eguneko epea (10 egun baliodun, Bizkaian) izango du proposamena jakinarazi eta biharamunetik hasita. Alegazio horiek aztertu ondoren, Administrazioaren organo eskudunak likidazioa emango du, eta erruduntasun testigantza jurisdikzioari edo espedientea Fiskaltzari bidaliko dio, modu horretara preskripzio epea geldiaraziz (eta iraungitze epea etenda, Bizkaian), zehapenak jartzeko eta tributu zorra zehazteko Administrazioaren ahalmenaren preskripzio epea, hain zuzen. salaketa edo kereila jartzeko eskumena duen Zerga Administrazioko organoaren aurreko edo aldi bereko baimenarekin, ikusten badu erregularizazioak argi uzten duela Ogasun Publikoaren aurkako delitua dagoela.
‎hilabeteko epea ezarri da jakinarazpena jaso denetik zenbatzen hasita17 Administrazioen arteko elkarren laguntzaren arloan zerga bilketarako jarduketetan ere epe bera erabiltzen da18 Epeak zenbatzeko garaian, urriaren 1eko Administrazio Publikoen Administrazio prozedura Erkidearen 39/ 2015 Legeak ezarritakoa aintzat hartu behar da (30 artikulua): epeak egunetan edo hilabeteetan finkatu badira zenbaketa egun zehatz batetik hasita, egun hori zenbaketatik kanpo geratu eta zenbaketa biharamunean hasiko da; kontrakorik zehaztu ezean, epeak egunetan finkatu badira, egun baliodunetan direla uste da; epeak hilabeteetan edo urteetan finkaturik badaude, epeok datatik datara zenbatuko dira. Muga hilabetean zenbaketaren hasierako egunaren parekorik ez dagoenean, epea hilaren azken egunean agortzen dela ulertuko da.
‎Muga hilabetean zenbaketaren hasierako egunaren parekorik ez dagoenean, epea hilaren azken egunean agortzen dela ulertuko da. Edozein kasutan, epearen azken eguna baliogabea bada, epea amaituko da hurrengo egun baliodunean. c) Efektu tinbredunekin ordaindutako zorretan, zerga egitatea gauzatzen den unean bukatzen da epea.
‎O L angileak erabaki azkentzailearen aurka errekurtsoa egin ahal izango du, diziplinako kaleratzearen aurka bezala (20 egun balioduneko iraungitze epea; ikusi JSALren 103 artikuluak).
‎(e) Demanda aurkeztu eta 90 egun baliodun baino gehiago igaro ondoren kaleratzea bidegabea dela adierazten duen epaia ematen denean, enpresaburuak estatuari erreklamatu ahal izango dio 90 egun horietatik aurrerako izapidetza alokairuen zenbatekoa ordaintzea. Halaber, estatuaren konturakoak izango dira alokairu horien ondorioz Gizarte Segurantzari ordaindu beharreko kuotak (ikusi LELTBren 57 artikulua).
‎Halakoetan, lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak hurrengo egun baliodunean hauteskunde mahaiko lehendakariari agindeia egingo dio 10 egun balioduneko epean ongi ditzan kasuan kasuko okerrak. Agindei hori komunikatuko zaie ordezkaritza lortu duten sindikatuei nahiz osterantzeko hautagai zerrendei.
‎Behin okerra ongituta, bulego publiko horrek kasuan kasuko hauteskunde akta erregistratuko du. Epe hori igaro ondoren, okerra ez bada ongitu edo okerra ez bada behar bezala ongitu, lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak 10 egun balioduneko epean uko egingo dio aktak erregistratzeari, eta hori ordezkaritza lortu duten sindikatuei eta mahaiko lehendakariari komunikatuko die. Aktak erregistratzeari uko egitearen arrazoia lan agintaritzaren mendeko bulego publikoari hauteskunde sustapena komunikatu ez izana bada, ezin izango da okerrak ongitzeko agindeirik egin, eta bulego publikoak, okerra egiaztatu ondoren, akta erregistratzeari uko egingo dio beste izapiderik egin gabe, eta hori komunikatuko die hauteskunde mahaiko lehendakariari, ordezkaritza lortu duten sindikatuei eta osterantzeko hautagai zerrendei.
‎Komunikazio horretan, sustatzaileek argiro zehaztu behar dute hauteskunde prozesua zein enpresatan eta lantokitan egin nahi den, eta hauteskunde prozesua zein datatan hasiko den; data horretan eratuko da hauteskunde mahaia, eta hauteskunde prozesua ezin da hasi lan agintaritzaren mendeko bulego publikoan komunikazioa zein datatan erregistratu eta data hori baino hilabete lehenago, ezta 3 hilabete geroago ere. Bulego publiko horrek, hurrengo egun baliodunean, iragarki oholean jarriko ditu aurkeztutako aurreabisuak, eta horien kopia emango die hala eskatzen duten sindikatuei.
‎Aldarrikatzea epe hori amaitu eta hurrengo 2 lanegunetan egingo da, eta aipatu oholetan argitaratuko da hori. Aldarrikatze erabakiaren aurka hurrengo lanegunean egin daiteke erreklamazioa, eta mahaiak hurrengo egun baliodunean ebatziko du hori.
‎Lehendakariak eginkizun hori idatziz eskuorde diezaioke mahaiko kideren bati. Lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak hurrengo egun baliodunean iragarki oholetan argitaratuko du aktaren kopia bat. Lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak, berebat, aktaren kopia bat emango die halaxe eskatzen dioten sindikatuei, eta enpresari jakinaraziko dio bulego publiko horretan aurkeztu dela enpresan egindako hauteskunde prozesuaren akta, akta hori aurkaratzeko epea noiz bukatzen den zehaztuta.
‎Lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak txartelak gordailututa izango ditu aurkaratze epeak amaitu arte. Lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak hauteskunde aktak erregistratu edo erregistratu gabe utziko ditu, hauteskunde aktak argitaratu eta 10 egun baliodun igaro ondoren.
‎Halakoetan, lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak hurrengo egun baliodunean hauteskunde mahaiko lehendakariari agindeia egingo dio 10 egun balioduneko epean ongi ditzan kasuan kasuko okerrak. Agindei hori komunikatuko zaie ordezkaritza lortu duten sindikatuei nahiz osterantzeko hautagai zerrendei.
‎Hauteskunde mahaiaren egintzak aurkaratzeko erreklamazioa egin da egintza gauzatu eta hurrengo lanegunean, eta mahaiak hurrengo egun baliodunean ebatzi du hori. Dena den, langileen eskuorde bakarra hautatzen den 30 langilerainoko lantokien hauteskundeetan erreklamazioren bat aurkeztu bada, aktan jasoko da hori, bai eta mahaiak horren gainean hartutako erabakia ere.
‎Arbitraje prozedura hasiko da lan agintaritzaren mendeko bulego publikoari, hauteskundeak sustatu dituenari eta, hala denean, aurkaratutako hauteskundeetara hautagaiak aurkeztu dituztenei zuzendutako idazkiarekin. Idazki horretan jasoko dira aurkaratu nahi diren egitateak, eta idazki hori 3 egun balioduneko epean aurkeztu da; egun horiek zenbatuko dira egitateak gertatu edo mahaiak erreklamazioak ebatzi eta hurrengo egunetik. Hauteskundeak zein lantokitan egin eta lantoki horretan hautagai zerrendarik aurkeztu ez duten sindikatuek sustatzen badituzte aurkaratzeak, 3 egunak zenbatuko dira aurkaratzeko moduko egitatearen berri dagoen egunetik.
‎Hauteskundeak zein lantokitan egin eta lantoki horretan hautagai zerrendarik aurkeztu ez duten sindikatuek sustatzen badituzte aurkaratzeak, 3 egunak zenbatuko dira aurkaratzeko moduko egitatearen berri dagoen egunetik. Botazio eguneko edo geroagoko egintzak aurkaratzen badira, 10 egun baliodunekoa izango da epea; egun horiek zenbatzen hasiko dira aktak lan agintaritzaren mendeko bulego publikoan sartzen direnetik.
‎Lan agintaritzaren mendeko bulego publikoak idazkia jaso eta hurrengo egun baliodunean bidaliko dio hori arbitroari, hauteskundeetako administrazio espedientearen kopia batekin batera. Hauteskunde aktak erregistratzeko aurkeztu badira, geldiarazi egingo dira horretarako egin beharreko izapideak.
‎Hurrengo 24 orduetan, arbitroak deialdia egingo die interesdun alderdiei, beraren aurrera ager daitezen, hurrengo 3 egun baliodunetan. Izendatutako arbitroaren aurrera agertu baino lehenago, alderdiak ados jarri eta beste arbitro bat izendatuz gero, lan agintaritzaren mendeko bulego publikoari jakinaraziko diote hori, bulego publikoak arbitro horri bidal diezaion hauteskundeetako administrazio espedientea.
‎Arbitroak laudoa emango du, agerraldiaren hurrengo 3 egun baliodunetan. Edonola ere, aurretiaz bidezko frogak edo zuzenbidearen araberako frogak gauzatuko ditu; halako frogak direla-eta arbitroa lantokira joan daiteke, eta arbitroak enpresaburuaren eta administrazio publikoen beharrezko elkarlana eska dezake.
‎Sindikatuak nortasun juridikoa eta jarduteko gaitasun osoa eskuratuko ditu, estatutuak gordailutu direnetik 20 egun baliodun igaro ondoren.
‎Edonola ere, langileak, ezinbesteko kasua dagoenean izan ezik, enpresaburuari aurreabisua eman dio, 15 egunekoa edo hitzarmen kolektibo aplikagarriak ezarritakoa; bada, aurreabisu horretan zehaztu da lanaldi murrizketa zein datatan hasi eta amaituko den. Enpresaburuaren eta langilearen artean sortutako ezbaiak, lanaldi murrizketarako baimenaldia noiz eta zein ordutegitan gauzatu behar den zehazteari dagokionez, jurisdikzio sozialak ebatzi behar ditu, norberaren, familiaren eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak egikaritzea ahalbidetzen duen prozeduraren bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea) (ikusi JSALren 139 artikulua).
‎Baina langileak, ezinbesteko kasua dagoenean izan ezik, enpresaburuari aurreabisua eman dio, 15 egunekoa edo hitzarmen kolektibo aplikagarriak ezarritakoa; bada, aurreabisu horretan zehaztu da kasuan kasuko eskubidea baliatzeko aukera zein datatan hasi eta amaituko den. Enpresaburuaren eta langilearen artean eskubide horiek egikaritzearen inguruan sortutako ezbaiak jurisdikzio sozialak ebatzi behar ditu, norberaren, familiaren eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak egikaritzea ahalbidetzen duen prozeduraren bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea) (ikusi JSALren 139 artikulua).
‎Enpresaburuaren erabakiaren aurka langileak erreklamazioa egin ahal izango du jurisdikzio sozialean JSALren 138 artikuluan araututako prozedura bereziarekin bat etorriz (20 egun balioduneko iraungitze epea). Epaiak adieraziko du neurria justifikatua ala justifikatu gabea den; azken kasu horretan, epaiak adieraziko du lan kontratuak berehala berriro ere ondorioak sortzea, eta enpresaburua kondenatuko du, kontratua berriro ere ondorioak sortzen hasi arte langileak kobratu gabe zituen alokairuak ordaintzera edo, hala denean, etenaldian zehar langabeziaren ondorioz jasotako prestazioei begira dauden kasuan kasuko diferentziak ordaintzera, kalterik egin gabe enpresaburuak prestazio horien zenbatekoa itzuli behar izateari, hain zuzen, prestazio horiek ordaindu dituen erakunde kudeatzaileari, bai eta kotizazioei dagokienez izandako diferentziak Gizarte Segurantzan sartzeari ere.
‎Epaiak adieraziko du neurria justifikatua ala justifikatu gabea den; azken kasu horretan, epaiak adieraziko du lan kontratuak berehala berriro ere ondorioak sortzea, eta enpresaburua kondenatuko du, kontratua berriro ere ondorioak sortzen hasi arte langileak kobratu gabe zituen alokairuak ordaintzera edo, hala denean, etenaldian zehar langabeziaren ondorioz jasotako prestazioei begira dauden kasuan kasuko diferentziak ordaintzera, kalterik egin gabe enpresaburuak prestazio horien zenbatekoa itzuli behar izateari, hain zuzen, prestazio horiek ordaindu dituen erakunde kudeatzaileari, bai eta kotizazioei dagokienez izandako diferentziak Gizarte Segurantzan sartzeari ere. Enpresaburuaren erabakiak ukitzen duenean kaleratze kolektiborako ezarri langile kopurua edo gehiago (infra 3.3.3), gatazka kolektiboaren bidez egin ahal izango da erreklamazioa, JSALren 153 artikuluek araututako prozedura bereziarekin bat etorriz (20 egun balioduneko iraungitze epea), kalterik egin gabe banakako akzioari. Gatazka kolektiboa hasten bada, ordurako hasita dauden banakako akzioen izapideak geldiaraziko dira, gatazka kolektiboa ebatzi arte.
‎(b) Lekualdaketa agindua betetzea, baina agindu hori aurkaratuz. Agindua aurkaratzeko, langileak 20 egun balioduneko epea du, JSALren 138 artikuluan araututako prozedura bereziarekin bat etorriz [iraungitze epea da hori; ikusi 2000ko apirilaren 10eko (2646/ 199 db. errek. zk.) AGE, 4 Salakoa]. Epaiak adieraziko du lekualdaketa justifikatua ala justifikatu gabea den; azken kasu horretan, epaiak langileari aitortuko dio bere jatorrizko lantokian lanean hasteko eskubidea.
‎(g) Behin kontsultaldia amaituta, enpresaburuak langileei jakinaraziko die lekualdaketaren inguruan erabaki duena eta langile horiek enpresaburuaren lekualdatze aginduarekin ados ez badaude, agindu hori auzitegietan aurkaratu ahal izango dute, banakako gatazkaren edo gatazka kolektiboaren bidez. Edozein kasutan, gatazka kolektiboak lehentasuna du banakakoari begira. Bi kasuetan, 20 egun balioduneko epea dago, JSALren 138 artikuluak araututako prozedura bereziarekin (banakako gatazka) eta JSALren 153 artikuluetan gatazka kolektiboaren prozedura bereziari buruz araututakoarekin bat etorriz [iraungitze epea, ikusi 1997ko otsailaren 21eko (812/ 1996 db. errek. zk.) AGE, 4 Salakoa].
‎(b) Joanaraztearen agindua betetzea, baina auzitegietan aurkaratzea. Agindua aurkaratzeko, langileak 20 egun balioduneko epea du (iraungitze epea da hori), JSALren 138 artikuluak araututako prozedura bereziarekin bat etorriz. Epaiak adieraziko du joanaraztea justifikatua ala justifikatu gabea den; azken kasu horretan, epaiak langileari aitortuko dio bere jatorrizko lantokian lanean hasteko eskubidea.
‎Erabaki hori auzitegietan aurkaratu ahal izango da: banakako demanden bidez, JSALren 138 artikuluak araututako prozedura bereziarekin bat etorriz, edo JSALren 153 artikuluetan gatazka kolektiboaren prozedurari buruz araututakoarekin bat etorriz [bi kasuotan 20 egun balioduneko iraungitze epea dago; ikusi 1999ko uztailaren 22ko (4792/ 1998 errek. zk.) AGE, 4 Salakoa]. Prozedura kolektiboak lehentasuna izango du banakako demandei begira.
‎Kontratua hutsaltzea aukeratu ez duen langileak enpresaburuaren erabakia aurkaratu ahal izango du jurisdikzio sozialean. Horretarako, langileak 20 egun balioduneko epea izango du, JSALren 138 artikuluak araututako prozedurarekin bat etorriz [iraungitze epea da hori; ikusi 1999ko uztailaren 22ko (4792/ 1998 errek. zk.) AGE, 4 Salakoa]. Epaiak adieraziko du erabakia justifikatua ala justifikatu gabea den; azken kasu horretan, epaiak langileari aitortuko dio aurretiaz zituen lan baldintzak berriro izateko eskubidea.
‎Baina langileak, ezinbesteko kasua dagoenean izan ezik, enpresaburuari aurreabisua eman dio, 15 egunekoa edo hitzarmen kolektibo aplikagarriak ezarritakoa; bada aurreabisu horretan zehaztu da edoskitzailea zaintzeko baimenaldia eta lanaldi murrizketa zein datatan hasi eta amaituko den. Enpresaburuaren eta langilearen artean sortutako ezbaiak, edoskitzailea zaintzeko baimenaldia eta lanaldi murrizketa zein ordutegitan eta zein alditan izango diren zehazteari dagokionez, jurisdikzio sozialak ebatzi behar ditu, norberaren, familiaren eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak egikaritzea ahalbidetzen duen prozeduraren bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea) (ikusi JSALren 139 artikulua).
‎Baina langileak, ezinbesteko kasua dagoenean izan ezik, enpresaburuari aurreabisua eman dio, 15 egunekoa edo hitzarmen kolektibo aplikagarriak ezarritakoa; bada, aurreabisu horretan zehaztu da absente egoteko baimenaldia eta lanaldi murrizketa zein datatan hasi eta amaituko den. Enpresaburuaren eta langilearen artean sortutako ezbaiak, absente egoteko baimenaldia eta lanaldi murrizketarako aldia zein ordutegitan eta noiz gauzatuko diren zehazteari dagokionez, jurisdikzio sozialak ebatzi behar ditu, norberaren, familiaren eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak egikaritzea ahalbidetzen duen prozeduraren bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea) (ikusi JSALren 139).
‎Edonola ere, langileak, ezinbesteko kasua dagoenean izan ezik, enpresaburuari aurreabisua eman dio, 15 egunekoa edo hitzarmen kolektibo aplikagarriak ezarritakoa; bada, aurreabisu horretan zehaztu da lanaldi murrizketa zein datatan hasi eta amaituko den. Enpresaburuaren eta langilearen artean sortutako ezbaiak, lanaldi murrizketarako aldia zein ordutegitan eta noiz gauzatu behar den zehazteari dagokionez, jurisdikzio sozialak ebatzi behar ditu, norberaren, familiaren eta laneko bizitza uztartzeko eskubideak egikaritzea ahalbidetzen duen prozeduraren bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea) (ikusi JSALren 139 artikulua).
‎Aintzat hartu behar da JSALren 114 eta 115 artikuluek zehapenak aurkaratzeko modalitate prozesal berezia arautu dutela: langileak 20 egun balioduneko iraungitze epea izango du ezarri zaion zehapenaren aurka egiteko.
‎O Enpresaburuaren erabakia aurkara daiteke kaleratze horri begira jasotako akzioen bidez (20 egun balioduneko iraungitze epea; ikusi JSALren 124 artikulua).
‎(a) Jakinarazpena. Arau hausteen aktak ustezko subjektu erantzuleari 10 egun balioduneko epean jakinarazi behar zaizkio, ikuskatze jarduna amaitu zenetik zenbatzen hasita; bada, horretarako aktaren data hartuko da kontuan.
‎(b) Alegazioak. Ustezko subjektu erantzuleak alegazio idazkia aurkez dezake espedientea hasiko duen organoan, 15 egun balioduneko epean, jakinarazpena egin eta biharamunetik zenbatzen hasita. Halaber, subjektu erantzuleak alegazio idazkiarekin batera egokitzat jotzen duen proba ekarri du.
‎Gainerako toki erakundeetan, tokiko kontu hartzailetzak egingo du jarraipen txostena, urtero. Jarraipen txosten hori Osoko Bilkurari jakinaraziko zaio dagokion informazio saioan, eta Bizkaiko Foru Aldundiari helaraziko zaio, gehienez ere 15 egun balioduneko epean, Osoko Bilkuran aurkezten denetik zenbatzen hasita. Jarraipen txostenetan neurrien aplikazioa desbideratu dela egiaztatzen bada, Bizkaiko Foru Aldundiak toki korporazioari eskatuko dio desbideratze hori justifikatzeko, neurriak aplikatzeko edo, hala badagokio, helburuak beteko direla bermatzeko neurri berriak hartzeko. ekonomiaeta finantza planik onetsi ezean, ezarritako neurririk ez hartzea, neurri zuzentzaileak eraginik egin ez dutenean, neurri zuzentzaileak ez betetzea mantentzen dutenean edota toki erakundeen ordaintzeko bataz besteko epea berankortasun legeriak ezarritakoa betetzen ez dutenean, orduan finantza zaintzako organo eskudunek neurri hertsatzaileak hartzeko aukera izango dute.
‎Beraz, kontrol teknika informatzea denean, eskualdaketaren gaineko lege kontrolak erabakia antolamendu juridikoaren aurkakoa dela adierazten duenean, autonomia erkidegoetako administrazioak toki erakundeari egintza hori hilabeteko epean deuseztatzeko eskatu ahal izango dio. Autonomia erkidegoak errekerimendua arrazoitu egin du, eta ustez urratu den araua adierazi du, erabakiaren jakinarazpena jaso eta hamabost egun balioduneko epean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia