Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 12

2008
‎Bourdieu k, jarrera naturala? zeritzonarekin dihardute, alegia, jokoan dagoena zer den ondo jakinda baina zuzeneko jakintza praktiko batekin.
2009
‎3 Edozein herritako Informazio eta Turismo zentroetara hurbildu besterik ez dago zer nolako eskaintza zabala daukaten ikusteko: liburuxkak, liburuak, DVDak, etb.
2010
‎Galdetuta ea telebistek kexatzeko motiborik ematen ote duten, alegia ba ote dagoen zertaz kexatua zabaltzen dituzten edukiak direla-eta, gazteak oso kritiko azaldu dira (ikus 5 grafikoa).
2011
‎Bastarrika eta Txillardegiren arteko talkak hizkuntzari zegokion atal bat ere izan zuen. Gaurko talaiatik begiraturik, azaldu beharra dago zer ikusteko zuen existentzialismoak euskara ereduarekin, bestela ulergaitza egiten baita; bada bazuen, zentzu honetan: Orixek eta Zaitegik eta kultur gaietarako erabiltzen zuten euskara garbiegiarekin ezin zen euskaldun erdaraz eskolatuengana iritsi; beraz, ezin zen kultur komunitate bat eratu, eta hortaz, ezinbestekoa zen, ezer baino lehen, euskaldun eskolatuek erraz ulertuko zuten euskara erabiltzea, eta gaiak gaur gaurkoak izatea.
‎Beraz, adierazpen folklorikoak, performancearen ikuspuntutik azterturik, balio eta kode estetiko kulturalen irudikazio publikoak dira. Komunitate batek performance on bat edo erritu bat behar den moduan egiteko jarraitzen dituen irizpide eta arauak aztertzeak esango digu estetikoki estimatuta dagoena zer den eta onartutako balioak zeintzuk diren (Bauman, 1977).
2012
‎Jada ez dago zertan sadikoa izan boterea izateko, menderatu zein pairatzaile egoeratik ere sadikoak bezala erresuminari irtenbidea eman diezaiokeelako. Sadikoak ere ulertu du itxurak egin behar dituela, autoritate ororekiko zabaldu den mesfidantzagatik, eta hobe dela menderatu gisa agertzea boterea behar bezala erabili nahi badu.
‎Gizaki hipermodenoak, sadomasokistak? ulertu du, azkenik, ez dagoela harremanari buelta eman beharrik, ez dagoela zertan sadiko gisa agertu benetan boteretsua izateko.
2014
‎Informazioa behar dute herritarrek, erabakiak modu egokian hartu ahal izateko. Hala ere, esan beharra dago erakunde batean ez dagoela zertan dena jakinarazi. Sekretu batzuk justifikagarriak dira, baina informazio hori gordetzeko dauden arrazoiak zein diren azaldu beharra dago.
‎Betiere, informazio hori erabakiak hartzeko beharrezkoa den informazioa denean eta ezkutatzearen azpian engainu asmoa dagoenean. Hala ere, azpimarratzen dute ez dagoela zertan publiko egin erakunde batean ezagutzen den guztia. Eta ondorioz, hainbat sekretu justifikatuta daudela diote.
2017
‎Aitortu behar dugu, aldi berean, oro har, legelariak zenbait biktima talde bereziki zaindu dituela (genero indarkeria, adingabeak, terrorismoa?), biktimen artean desberdintasun gogorrak sortuz, eta zigor prozesuan, delitugilearen bermeez arduratuta, biktimari edozein lekukori ematen zaion tratua eman diola, delitua zuzenean pairatu duen persona dela ahaztuz. Horrenbestez, 4/ 2015 Legea indarrean sartu aurretik delituaren subjektu pasiboaren inguruan bazegoen zer esanik eta zer eginik.
2019
‎Gehien gustatu zaidana Interneten seguru egoteko zer egin behar dugun ikastea izan da (ikaslea, 2017, balorazio galdetegia).
2020
‎Hala ere, hau ez da Gerra Zibilaren memoriaren eta masa komunikabideen arteko erlazioak lantzeko espazioa. Dena den, badago zer edo zer azpimarratzeko modukoa Mientras dure la guerra eta La trinchera infinita filmen inguruan. Biek modu batean edo bestean Gerra Zibilari buruzko molde historiografiko hegemonikoak kolokan jartzen dituztela esan daiteke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia