2002
|
|
Beste hoditeria batzuek, berriz, ura garraiatuko dute leotzetara eta horrek aurrezpen handia ekarriko die etxeko zerbitzu desberdinei. Horrez gain, hoditeria sistema hori bitarteko, presoek zaintzaileen menpe
|
egoteari
utziko diote.
|
2003
|
|
Horrelakoen inguruan hainbesteko ahaleginak egin eta gaurko eguna arte gizakien artean oraindik inor ez ausartzea Maitasuna merezi duen moduan gorestera! Baina horrelako axolagabekerian
|
dago
utzita hain jainko handia.
|
|
Zentzutasun eta iraupenean bera bezalakorik inoiz topatzea espero ez nuen horrelako gizakia topatuta? Horrela ezin nuen haserretu eta berarekin
|
egoteari
utzi, eta ez nekien bera nola nereganatu ere. Jakin bai bainekien diruz askoz zauritu ezinago e zela edonondik Ajax burdinaz baino, eta bera harrapa zitekeela uste nuen gauza bakarrean jada ihes egin zidan.
|
2012
|
|
Sortzen direnean, elkarrekin sortzen dira, ezaugarriei dagokienez ezagutzaren eta objektuaren aurkako kategoriekiko ezberdin. " Egiak, hizkuntza eta gorputzen aurkaritza pragmatikoari erauziak egonik ere, munduan
|
egoteari
uzten ez dioten prozedura errealak" dira (Badiou 2006b, 18). Egiak agertu egiten dira, horregatik da" dialektika materialista" immanentziaren pentsamendua.
|
2021
|
|
Batetik, emakumea ere gizaki, norbanako eta hiritarra dela aldarrikatzeko saiakeran, neurri batean ontzat jo eta birsortu egin zituen transzendentzia, giza kondizioa, norbanakoa eta hiritarra ulertzeko erak. Giza kondizioa eta transzendentzia/ immanentzia ulertzeko eran, adibidez, transzendentzia (bere borondatearen arabera menderatutako espazio eta denboraren, beharraren, proiektuaren, ekintzaren eta arrazoimenaren erreinua) eta immanentzia (oraina, errepikapena, iraupen erreduziezina, kontingentzia, zoria, itxaronaldia eta misterioa) kontrajarriz, lehena balioesten zuen, giza jarrera garaitzat heroismoa, matxinada, eskuzabaltasuna, asmamena, sormena eta gisako balioak joz. Dualismo horren baitan, emakumeak lurrera eta ingurura begira
|
egoteari
utzi eta berak ere zeruari desafio egiteko apustua egin zuen, giza kondizioa, transzendentzia eta unibertsaltasuna lortzeko bidetzat hori joz. Hala, emakumea dependentzia, animaltasun, natura, partikulartasun, gorpuztasun, pasio, immanentzia eta lan erreproduktiboetatik askatu eta norbanako burujabe gisa askatasun, gizatasun, kultura, unibertsaltasun, gogo, ekitea transzendentzia, sorkuntza eta produkzioaren eremura salto egiteko proiektuan, giza kondizioa eta transzendentzia ulertzeko era patriarkalak eta horri lotutako dualismoak inplizituki ontzat eman zituen.
|
|
Giza kondizioa eta transzendentzia/ immanentzia ulertzeko eran, adibidez, transzendentzia (bere borondatearen arabera menderatutako espazio eta denboraren, beharraren, proiektuaren, ekintzaren eta arrazoimenaren erreinua) eta immanentzia (oraina, errepikapena, iraupen erreduziezina, kontingentzia, zoria, itxaronaldia eta misterioa) kontrajarriz, lehena balioesten zuen, giza jarrera garaitzat heroismoa, matxinada, eskuzabaltasuna, asmamena, sormena eta gisako balioak joz. Dualismo horren baitan, emakumeak lurrera eta ingurura begira
|
egoteari
utzi eta berak ere zeruari desafio egitearen aldeko apustua egin zuen, giza kondizioa, transzendentzia eta unibertsaltasuna lortzeko bidetzat hori joz. Natura eta beharren erreinu partikularretik kultura eta askatasunaren erreinu unibertsalera, emakumea dependentzia, animaltasun, pasio, immanentzia eta lan erreproduktiboetatik askatu nahi zuen, norbanako burujabe gisa askatasun, gogo, transzendentzia eta produkzioan txertatzeko.
|
|
Hori kontuan izanik, immanentziatik transzendentziara joz, emakumeak giza kondizio hori bere egiteko beharra aldarrikatzen du. Lurrera eta ingurura begira
|
egoteari
utzi eta berak ere zeruari desafio egin behar dio, hori baita giza kondizioa, transzendentzia eta unibertsaltasuna lortzeko bidea.
|