Emaitzak: 4
2022 | ||
Emaitzek adierazten dute amek hezkuntza maila altuagoa izateak eta egunero barazki fresko bat gutxienez kontsumitzeak badutela lotura eskolaurreko haurren pisu osasungarri batekin. Gurasoek elikadurari | dagokionez dituzten hezkuntza estiloen eta haurren nutrizio egoeraren arteko lotura eza haurren adinaren, faktore soziokulturalen, zaintzailearen rolaren eta lagina txikia izateak duen eraginaren ondorio izan daiteke. Haurren gainpisu eta obesitatearen garapenari lotutako faktoreei buruzko ikerketa gehiago egin behar dira. | |
Proiektu horrek menu berriak ezarri eta nutrizio hezkuntza eskaini nahi die tamaina ertaineko hiri bateko udal haur eskoletara joaten diren haurren familiei. Abiapuntu gisa, haurrek etxean zuten elikadura profila ezaugarritu eta dieta mediterraneoarekiko atxikitzeari buruzko informazioa txertatu zen, baita gurasoek elikadurari | dagokionez dituzten hezkuntza estiloen ingurukoa ere. Estilo eta faktore soziodemografiko horiek haurren Gorputz Masaren Indizeaz (GMI) baliatuta aztertu dira. | |
Proiektu horrek menu berriak ezarri eta nutrizio hezkuntza eskaini nahi die tamaina ertaineko hiri bateko udal haur eskoletara joaten diren haurren familiei. Abiapuntu gisa, haurrek etxean zuten elikadura profila ezaugarritu eta dieta mediterraneoarekiko atxikitzeari buruzko informazioa txertatu zen, baita gurasoek elikadurari | dagokionez dituzten hezkuntza estiloen ingurukoa ere. Estilo eta faktore soziodemografiko horiek haurren Gorputz Masaren Indizeaz (GMI) baliatuta aztertu dira. | |
Emaitzek adierazten dute amek hezkuntza maila altuagoa izateak eta egunero barazki fresko bat gutxienez kontsumitzeak badutela lotura eskolaurreko haurren pisu osasungarri batekin. Gurasoek elikadurari | dagokionez dituzten hezkuntza estiloen eta haurren nutrizio egoeraren arteko lotura eza haurren adinaren, faktore soziokulturalen, zaintzailearen rolaren eta lagina txikia izateak duen eraginaren ondorio izan daiteke. Haurren gainpisu eta obesitatearen garapenari lotutako faktoreei buruzko ikerketa gehiago egin behar dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
dagokionez | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Osagaiz | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon ukan | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ukan hezkuntza | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |