Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2001
‎ISTa, gaur egun etaikuspegi psikosozialetik begiratuta, taldearteko teoriarik garrantzitsuena da, batezere europar tradizioan, taldearteko harremanak eta portaerak esplikatzen dituenteoria integratzailea delako. Horregatik, IELTan sartu baino lehen, ISTaren alderdigarrantzitsuenak gogoratzea komenigarria da; horretarako, badaude teoria horrensormenaren eta garapenaren panoramika orokorra azaltzen saiatzen diren oraintsuko argitalpenak: 1) Taldearteko harremanak azpimarratzen dituztenak:
2002
‎Autore honenustetan porrotera daramate ezinbestean ikuspuntu honetatik abiatutako hurbilpenek: ez baitago teoria didaktikorik praktikatik kanpo.
2004
‎Ikuspegihorretan, gertaldiak kokatzeko ez dugu kategoria berririk sartu beharrik ontologian. Osagaiguztiak jada ontologian daude, Bestetik, badaude teoriak gertaldiak jatorrizko kategoriabatean sartu behar direla aldarrikatzen dutenak. Donald Davidson-en tcoria izan daitekehaien ordezkari egokia.
2007
‎bat leloak laburbiltzen duena, nahiko berria da, XIX. mendearen bigarren erdikoa, hain zuzen ere. Kontua da, gaur egun banku monetaren inguruan dagoen teorien hutsunea alde batetik etaoraingoz ortodoxiak, monetak aktibo hutsak direla dioenak, daukan indarrabestetik, nahasketa ederra sortu dela subiranotasun monetarioari buruzko eztabaidetan.
2012
‎Artikulu honetan feminismoak, mugimenduan dagoen teoria eta praktika gisa ulertua, herritartasun kontzeptuari buruz ekoitzitako funtsezko ekarpen kritikoen berri ematen da.Halaber, horietako batzuk aintzat harturik, ustezko Euskal Estatu batek izan lituzkeenxede kolektiboen iturburuak aldarrikatzen dira: bizitzaren eremu publikoa zein pribatua, etxekoa barne?.
‎2.1 Feminismoa mugimenduan dagoen teoria eta praktika gisa
‎Beraz, feminismoa mugimenduan dagoen teoria eta praktika gisa ulertzeakarrazoizkoa dirudi.
‎Horrela, hizkuntzaren kasuan zegoen teoriaren eta praktikaren arteko desfasea, hizkuntza sinbolo zentraltzat jarrita konpondu zen. Kontua ez baitzen euskaldunzaharren komunitate politikoa egitea, gero eta jende gehiagok euskara ikasi etaerabiltzea baizik.
‎Horrela, hizkuntzaren kasuan zegoen teoriaren eta praktikaren arteko desfasea, hizkuntza sinbolo zentraltzat jarrita konpondu zen. Kontua ez baitzen euskaldunzaharren komunitate politikoa egitea, gero eta jende gehiagok euskara ikasi etaerabiltzea baizik.
2015
‎Nahasketa bitarren Difusio, Termodifusio eta Soret koefizienteen determinatzeko hainbatteoria frogatu dira eta dagoeneko nahasketa bat baino gehiago aztertu dira, baina nahasketahirutarren kasuan, oraindik idatzirik dauden teoria desberdinak ez dira frogatu. Arazo hori delaeta, DCMIX (Diffusion and Thermodiffusion Coefficients Measurements in ternary mixtures) proiektua sortu zen nahasketa hirutarren Difusio, Termodifusio eta Soret koefizienteakdeterminatu ahal izateko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia