Emaitzak: 4
2014 | ||
Garrantzisua da nire alboan dagoena ezagutzea, nire ondokoak dituen kezka eta arazoak ezagutzea, lagunak izatea..., eta bide batez, elkarrekin zerbait sortzea. Unai Barrutia“Pozik | nago prozesuak eman duenarekin”Zer iruditu zaizu Udalak abian jarritako parte hartze prozesua. Ni gustura nago prozesuak eman duenarekin. Ondo iruditzen zait Udalak gazteek zer behar duten jakin nahi izatea. | |
Garrantzisua da nire alboan dagoena ezagutzea, nire ondokoak dituen kezka eta arazoak ezagutzea, lagunak izatea..., eta bide batez, elkarrekin zerbait sortzea. Unai Barrutia“Pozik nago prozesuak eman duenarekin”Zer iruditu zaizu Udalak abian jarritako parte hartze prozesua. Ni gustura | nago prozesuak eman duenarekin. Ondo iruditzen zait Udalak gazteek zer behar duten jakin nahi izatea. | |
2018 | ||
Horrela bukatu behar al du kontuak? Ikusteko | dago prozesua noraino iritsiko den, baina ez dugu behintzat, horrela utziko, honezkero dena alferrik dela pentsatuz”.Partaidetza proiektuan ertz guztietatik erreparatu nahi zaio errausketaren gaiari, ez osasunaren aldetik soilik, baita ekonomiaren ikuspegitik ere; “bereziki etorkizunera begiratu nahi da, erraustegiaren hipoteka 35 urterako izango baita”, jarraitu du Joseba Belaustegik.... Horren ondorioz, arreta berezia eskainiko zaio gazteen iritziak eta irizpideak biltzeari. Bi mahai eta berme batzorde batHitzarturen lehen oinarrizko helburua, herritarren parte hartzea da, ahalik eta iritzi gehien biltzea. | |
2022 | ||
Azkenik, hezkuntzaren izaera inposatzailea izango genuke, hezkuntzaren gaineko erabakimen gaitasuna gutxi batzuen esku kokatzen den ideian oinarritzen dena. Indarrean dauden erreformak zein laster aplikatuko duten EAEko Hezkuntza Legea, politikarien esku | egondako prozesu eta erabakiak izan dira. Honek agerian uzten duelarik ikasleriaren eta hezkuntza komunitatearen erabakimen gaitasun eza eta gertatzen ari denaren gaineko informaziorako eskubidea etengabe ukatua zaiela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
aiurri.eus | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon prozesu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon prozesu eman | 2 (0,01) |
egon prozesu noraino | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |