Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2000
‎Egunkari abertzaleen arteko alde hau ulertzeko, ezin dugu ahaztu bakoitzarenatzean edo aldean dagoen proiektu politikoa. DEIAren kasuan, gogora dezagun azkenbi hamarkadetan EAJk Gernikako Estatutuaren aldeko apustua egin duela, eta Estatutuhorrek Baskongaden eta Nafarroaren arteko etena berrindartu duela.
2002
‎Gure geroko proposamena irakasleentzako eredu kontraktual batean gauzatukodugun arren,. Irakaslego Propioa? kontzeptua darabilgunean, hori baino zerbaitgehiago adierazi nahi dugu, hitzen mugetatik harago dagoen proiektu bati egitenbaitiogu erreferentzia. Izan ere, Euskal Herriaren eraikuntza sozial, kultural, linguistiko eta politikoa prozesu modura ulertzen dugun era berean, Euskal Unibertsitatea bera ere prozesu modura ulertzen baitugu, zer esanik ez, unibertsitateeuskalduna egiteko dagoen une honetan; baina baita balizko etorkizunean legalkiegituratuta egon dadinean ere?, prozesu horretan unibertsitate askatzaileaetengabe eraikitzeko.
2005
‎«Ez dago proiekturik interes, arazo edo beharrik gabe, etorkizunarenproiekziorik gabe. Etorkizuna era orokor eta malguan diseina daiteke, etahori da proiektuaren zeregina eta betebeharra.
2007
‎Vygotsky ren jarraitzaile gehienen ustean, autore horren teoria, haren heriotzadela eta, bukatu gabe dagoen proiektu bat da. Hala, Vygotsky ren ideiak osatzendituzten zenbait eredu garatu dira.
2010
‎Bertan esaten denez, espetxeak eraikitzendirenean, segurtasun arrazoiak direla-eta, ingurumen eraginaren ebaluazioabaztertzeko aukera dago. Arau hori espetxe bat eraikitzen hasi ostean onartu zen, eta ingurumen legeriak eskatzen zizkion baldintzak bete gabe eraikitzen hasi ere.Hain zuzen ere, baldintza horien artean zegoen proiektuaren ingurumeninpaktuaren ebaluazioa (ikus 6/ 2010 Legearen Lehen Xedapen Gehigarria).
‎Plan, arau edo programei dagozkien proiektuak.
2011
‎Beraz, UEUren argitalpengintza ez zen sortu hausnarketa prozesu baten ondorio gisa. Ez dago ez txosten ez agiri fundatzailerik, atzean ez baitzegoen proiektu zehatzik edota espliziturik. UEUren argitalpengintza, Udako Ikastaroen osagarri gisa sortu zen, Udako Ikastaroetako irakaskuntza osatzeko asmoz.
‎Ikusten denez, Zaitegiren eta Errandonearen ibilbideak berdintsuak izanik ere, ez zen aski pertsona prestatu eta gogotsuak egotea proiektu batek aurrera egin zezan. Erdarazko unibertsitatearen aldeko ekinak sistema osoak babesten eta laguntzen zituen.
‎Biak 1977an sortu ziren, baina Zehatz, Saioak baino arinago desagertu zen. Biak ala biak, Euskal Unibertsitatearen alde zeuden proiektuak ziren. Proiektuotan Euskal Herriko gazte ikertzaileek parte hartu zuten eta asko kanpoan formatutakoak ziren.
2012
‎Bertako jendea, bere indarra, sormena eta energia ez badira harrapatzen, ez dago GIri buruz hitz egiterik. Argi dago proiektuek porrot egingo dutela beharren identifikazioa eta garaturiko estrategiak komunitateen balioen, euren pertzepzio edo lehentasunen aurka egiten badira (Rodriguez, 2000). Hori dela-eta, deszentralizazioaren aldeko apustua GIren hastapen nagusien artean aurkituko dugu (Villena, 2000).
‎Euskarazko hedabideen kasuan, esaterako, diruz lagunduak direnez, herri erakundeekiko akritikoagoak izatea leporatu izan diete. Dena den, hedabideok jasotzen dituzten dirulaguntzak ez dagozkio proiektuen bideragarritasunari, ezpada merkatuaren desoreka konpentsatzeari eta euskararen normalizazioari. Hortaz, Euskaldunon Egunkariaren 7 oinarriak aurreratu zuen diru-laguntzek ez zutela hedabidearen ildo editorialean eraginik izango.
2014
‎Gurpil zoroadugu, hortaz: instrumentu jotzaile gutxi daudelako proiektu kolektiboetara ez dituztegonbidatzen, eta dauden gutxi horiek gonbidatzen ez dituztelako ikusgarri ere ez daegiten haien ekarpena, eta erreferenteak sortzea zaildu egiten da.
2015
‎Hiri hondakinen kudeaketa konplexua, norbanakoen etxeetara garraiatu den honetan, produktu eta zerbitzu berrien beharra dagoela nabarmena da eta hutsune hau betetzen saiatubeharra dago. Dena den, eta irakurketa orokorrago bat eginaz, Mondragon UnibertsitatekoEkodiseinu gelak jasangarritasunarekin lerrokatuta dauden proiektuak eta diseinuak bultzatzenjarraituko du.
‎Bestalde, fase in vivo bat ere aurreikusia dago proiektu honetan, DPSC desberdinduakehun nerbiosoan edozein modutako lesioren bat izan duten edota gaixotasun nerbiosoren batpairatzen duten saguekin lan egitea da helburua, benetan terapia zelularretan izan dezaketengarrantzia testatzeko eta zelula ostalariekin sor ditzaketen elkarrekintzak baloratzeko.
‎Hemen daukazue beste artikulu interesgarri bat. Gaztelaniaz baino ez dago proiektua eta horrela jaso dut: –las convocatorias, ordenes del dia, mociones, votos particulares, propuestas deacuerdo, dictamenes de las comisiones informativas, acuerdos y actas de los organos de las entidades locales, podran ser redactados en euskera.
‎Arte zentroak eta museoak. Kontuan hartu behar dugu transmedia dokumentala garatu duten egile asko artearen eremutik datozela, eta museoen erakusketa espazioak egokituago daude proiektu ez linealak erakusteko. Nazioartean MOMA (New Yorken), Tate Modern (Londresen) eta Pompidou (Parisen) dira inportanteenak, baina munduko hiri gehienetan daude horrelako zentroak.
‎Baina urte bat aurrerago hasita zegoen proiektuaren ideia hedatzeko kanpaina, askotariko bideen bidez: Kickstarter crowdfunding kanpainan, agerpena sare sozialetan:
‎Plataformak. Out My Window Interneten eskuragarri dagoen proiektua da. National Film Board of Canada webgunearen barruan ostatu hartu du eta bertatik zuzen ikusten da streaming moduan (hau da, artxiboak deskargatu barik).
2017
‎Proiektuak aurrera egiten duen heinean erremintak garatu eta hobetzen doaz. Dena den, oraindik landu gabeko bi erremintaren faltan dago proiektua; Dinamika Sistema Modeloa eta Erresilientzia Eraikitzeko Politiken biltegia. Bi kasuetan lantegien bitartez garatu eta baliozkotuko dira.
‎Bukatzeko, esan beharra dago nahiz eta hipotesi guztiak ikastetxe honetan bete ez, EKI proiektua inplementazio eta hedapen fasean dagoen proiektua dela aintzat hartuz, ikerketa hau ikasmaterialean doikuntzak eta hobekuntzak egiteko egokia izan daiteke.
2019
‎Aurretiko esperimentuetan hevinen espresioaren murrizpena substantziekikomenpekotasuna garatzeko funtsezko saguen garun atal batetan alkoholaren autokontsumoahanditzen duela ikusi dugulako. Hastear dagoen proiektu hau burutzeko depresioa pairatzenzuten subjektuen eta alkoholismoa pairatzen zuten subjektuen giza garun postmortem akerabiliko dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia