Emaitzak: 5
2011 | ||
Esan i" eban batek. Bai se orrek saratiek | estau parte onik euki txe. Danak dxun i" sien illedan, da labie geldi geldi. | |
2021 | ||
Formazioari buruz, irakasleei dagokienari buruz batik bat, lehenbiziko bi azpiataletan zertzelada batzuk eman dira hezkuntza sistemaren egoeraren nahiz literatura irakasteko zailtasunen baitan gako direlako; azpiatal honetan, alabaina, ideietako batzuk sakondu eta beste zenbait osatuko ditugu. Hiru dira, funtsean, irakasle profilari | dagokionez parte hartzaileek antzeman dituzten gabeziak: motibazio falta, prestakuntza falta eta ondorioz horrek ezagutzan dakartzan gabeziak. | |
Gizonezkoen erreferentziarik izan duenik ere | badago parte hartzaileen artean, AIR1 esaterako, eta ereduren bat izatearen garrantziari jartzen dio azpimarra: " Etxean nire aita irakurlea zen eta beti bizi izan dut. | |
Egundo baino produkzio zabal, aberats eta kalitatezkoena duen honetan, euskal literaturak literatura gisa, liburugintzaz harago, adierazpide kultural eta artistiko gisa garatzen jarraitzeko beharra du, eta ez, haatik, gaitasun linguistikoa edota bestelako helburuak lortzeko bitarteko gisa. Eta, horrela balioestea komeni da, den horretan, zuen sakralizaziotik ihesi, baina euskal kulturan zuen zentraltasuna berreskuratuz, | dagokion partean, bederen, eskaintza zabal batekin lehiatu behar duelako kontzientzia argitik. Horrek literaturaren rolaz eta funtzioaz zein literatura irakastearen zertarakoaz galdetzera garamatza, ezinbestean. | |
Hala eta guztiz ere, ez da nahikoa helburuen definizioaren gaia soilik tratatzea, helburu horietako zenbait modu egokian irudikatuta egon daitezkeelako dagoeneko, eta, kasu batzuetan, horiekiko koherenteak diren proposamenak gelaratzea litzatekeelako eginbeharra; izan ere, IE7 ren ustez, horri dagokionez, helburu horien gauzatzean eta benetako erdiestean dago erronka nagusia. Horretan, ikuspegi eta planteamendu ezberdinak | badaude parte hartzaileen adierazpenetan, baina bateragarriak eta elkarren osagarriak direla ondoriozta genezake. Denak biltzeak alor honetan egon daitezkeen erronkak zedarritzen lagunduko duela zalantzarik ez dugu, hain zuzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
badago | 1 (0,01) |
badaude | 1 (0,01) |
dagokion | 1 (0,01) |
dagokionez | 1 (0,01) |
estau | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon parte | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon parte hartzaile | 3 (0,02) |
egon parte onik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |