2001
|
|
horren babesean ez
|
dagoela
ondorioztatzen dugu.
|
2008
|
|
Baina kausa eragileen kate hori ezin daiteke amaigabeko prozesua izan, amaigabekoa balitz, inoiz ez bailitzateke iritsiko oraingo egoerara. Beraz, Aristotelesek lehenengo motor geldi bat
|
badagoela
ondorioztatzen du, beste ezerk mugitzen ez duena eta, orobat, beste motor guztiak mugitzen dituena. Aldi berean, Motor geldiak egintza hutsa izan behar du, potentzia balitz litekeena bailitzateke eraginik ez izatea eta, ondorioz, mugimendua betierekoa ez izatea.
|
2012
|
|
Gainera, enuntziatu markoak dakarren informazioak enuntziazio mailari eragiten dio. Eta euren artean, inolako kohesionahiz sintaxi markarik ez dagoenez gero, A tipoari
|
dagokiola
ondorioztatzen dugu.
|
|
Horren guztiaren arabera, hezkuntza helburuak dituzten eta eskolakoak ez diren beste baliabide batzuk
|
badaudela
ondorioztatzen dugu eta, are gehiago, ikaskuntza jakin batzuetarako, eskola ez dela eremurik egokiena.
|
|
Aipatutako Aiaraldeko euskararen gida etxean dugu eta bertan, Okondon euskararen erabilerari buruzko datuek erakusten dute, euskarak nabarmen gora egin duela. Horretaz gainera, estatistikek, Okondo eskualdeko gainerako herriak baino aurreratuago
|
dagoela
ondorioztatzen dute. Okondo da Aiaran euskaldun portzentaje handiena duen herria.
|
2013
|
|
Seigarren kale neurketaren ondorioek ere etorkizunerako hizkuntza politikak definitzeko gakoak eskaini zituzten. Hamar urtetik hona kale erabilera bere horretan
|
zegoela
ondorioztatzen zuen, alegia, trabatua. Horrek zer nolako aldaketak eman liratekeen aurreikusteko elementuak agertzen zituen; izan ere, egungo baldintza soziolinguistikoekin euskararen erabilerak goia jo du, eta hobekuntza tarterik ez da egongo hiztunen kopuruak nabarmen gora egiten ez badu, eta hiztun berriei euskarazko harremanetan txertatzeko aukerarik eskaintzen ez bazaie.
|
2015
|
|
ziurgabetasun elementuak ugariak dira eta beraien askapen, helmuga, propietate edota toxikotasunariburuzko ezagutza maila oso baxua da. Arrisku ebaluaketarako metodologia konbentzionalek ez dutenanomaterialen propietate berezitasunak identifikatu, karakterizatu eta egokitasunez ebaluatzeko balio.Funtsean, nanomaterialei eta beren arrisku posibleei buruz eskuragarri dagoen jakintza zientifikoamurritza, osatugabea eta ziurgabetasunez josita
|
dagoela
ondorioztatzen dute eta ondorioz, nanomaterial manufakturatu bakoitzaren kasuan kasuko ebaluaketa gomendatzen dute. Arriskuenpertzepzio sozialari ostera, desinformazioaren bidez egin zaio aurre.
|
|
Beste autorebatzuen iritziz krisiak erakutsi du egitura federala ongizate estatuaren iraupenerako tresna baliogarriaizan daitekela eta beraz, aurrekontu gabezia eta murrizketa garaietan gobernu maila ezberdinekziurtatzen dutela estatu mota honen iraunkortasuna. Azkenik bada hirugarren autore multzo batfederalismoa ez duela zertan ongizate estatuarekin lotuta ikusten inongo zentzutan eta beraz, harremanik ez
|
dagoela
ondorioztatzen duen.
|
2019
|
|
Finean, herri mugimenduek ezaugarrituko dituzten ezkerreko alderdiak eraikitzea. Ezkerreko alderdien eta mugimenduen arteko harremana eremu instituzionaletik harago landu beharra
|
dagoela
ondorioztatzen dugu; alderdiak herri mugimenduen aldarri eta gogoetatik hornitzen dira sarritan, eta bien arteko elkarrizketa eremu instituzionalen baitan eta hortik kanpo jorratu litzateke: agintaldien aurretik eta bitartean.
|
2021
|
|
aldez aurretik gizartean edo hiztunaren mundu ikuspegian ontzat ematen den aurresuposizio bat: p proposiziotik q proposizioa ondorioztatzen dugu, eta, alderantziz, p’ tik, berriz, q’ Konparazio baterako, norbait gaixorik
|
dagoenean
ondorioztatzen dugu ez dela lanera joango, etxean geratuko dela sendatu bitartean. Ongi dagoenean, berriz, lanera joaten dela ondorioztatzen dugu.
|
2023
|
|
Hau da, erabileraren bilakaera positiboa, batik bat, euskararen presentzia –txikiagoa ala handiagoa– duten multzokatzeetan kokatzen ziren haur horiengan gertatu da. Beraz, esku hartzeari dagokionez, testuinguru erdaldunak dinamizatzeko erabiltzen diren hizkuntza estrategiak fintzen jarraitzeko beharra
|
dagoela
ondorioztatzen dugu, horien motibazioan eragiten jarraitzeko beharra. Izan ere, ikastoletako ikasleak izanik, ezagutza badutela badakigu.
|