2006
|
|
Pentsatzen du, eleberri irrigarri bat idaztea izango dela onena. Gaitzetiksendatzeko ez
|
dagoela
norberaren buruari trufa egitea baino gauza hoberik.
|
|
Arrazoi horien alboan, beste zerbait ere egon zitekeelakoan nago, norberarenesperientziaren balorazioarekin loturik dagokeen zerbait. Esan nahi baita, badirudigaztetako lanetan joera
|
dagoela
norberaren esperientziarekin eta norberarenerrealitatearekin loturik dagoen guztiari bizkarra emateko. Alabaina, urteekin, etazorionez, nire aburuz?
|
|
Zergak ordaintzearen garrantzia, gizaki ondradu eta zintzo agertuz, hortxe
|
baitago
norberaren kreditua hazteko baldintzetako bat; gastu eta sarrera guztien kontua eraman beharra?
|
2007
|
|
Norberaren sentipenen, pentsamenduen, helburuen, desiren, nortasun ezaugarrien eta antzekoen ezagutzari
|
dagokio
norberaren ezagutza. Ez dirudi norberarenezagutza gizarte lorpen bat denik, gizabanakoak bere burua aztertuz lortzen duenezaguera baizik.
|
|
Balioespenaren arabera, Superniak gaitzetsi egiten du, eta lotsa eta gutxiagotasun sentimendua sorrarazi; edo onetsi egiten du, eta norberaren estimua eta ausardia indartu. Horregatikguztiagatik, Niaren idealak sexu irrikaren alderdi suntsitzaileen sublimazioprozesuan parte hartzen du, zeren eta harremanetan inplikatuta
|
dauden
norberaren nartzisismoa, besteekiko identifikazioak eta gatazkak sinbolikokiarautzen baititu.
|
|
Nabarmen ez gelditzeko, aurkariaren ironiaren ezpataren zorrotza ez jasotzeko, gehienen iritziaren aurkako zerbait proposatzen denean, baldintzatu beharra
|
dago
norberak eskatzen duena: aztertu egin behar da tesi nagusia, testuinguru jakinetan azaldu, tesiaren ondorioak mugatu denboran eta espazioan, eta, azkenean, ondo justifikatu aldaketaren beharra.
|
2008
|
|
Ziztu bizian jantzi, etxean armarik bazeneukan hartu, eta besteekin bildu behar zinen leku jakin batean, defentsa prestatzen hasteko. Jokoan
|
zegoena
norbere etxea eta familia zela dakigunean, irudikatzekoa da kanpaia jotzeko modu berezi hark sortarazi behar zuen zirrara, beldurra eta amorrua» (Iparragirre, 2001: 162).
|
|
Letrak alderantzikatzeko (p ren ordez q edo b ren ordez d idazteko) joera desagertzeko beharrezkoa da norberaren gorputzean eta marrazturiko gorputzetan eskuina eta ezkerra bereizteko gaitasuna lortzea eta nagusitasun laterala finkatuta izatea. Espazioaren eta denboraren antolamenduari dagokionez, harreman zuzena
|
dago
norberaren eta besteen gorputzean eskuina eta ezkerra bereiztearen eta irakurgoa. Hori dela-eta, espazioa egituratzeko zailtasunek eragiten dute letren nahastura.tzen ikastearen artean.
|
2011
|
|
Jende ezagunarekin eta egoera sozial ezagunetan ere gutxitzen ez den gehiegizko barne herstura soziala. Barne herstura besteen motibazioei buruzko susmoekin erlazionatuago
|
dago
norberari buruzko judizio negatiboekin baino.
|
|
Objektuarekiko harremana ukitua gertatzen da: ez
|
dago
norberaren eta objektuaren arteko erlaziorik; dagoen harremana, norbera primitibo puztuaren eta berorrek objektuetan egiten duen proiekzioaren artekoa lotura sinbiotikoa da.
|