Emaitzak: 6
2010 | ||
–Gai izango da ikaslearen prozesuaren ebaluazioa modu egokian idazteko.???. Gai izango da irakaskuntzaren prozesuaren ebaluazioa xehe eta argi idazteko.???. Gai izango da zentroak eskatutako dokumentazio idatzia (txostenak, eskaera gutunak...) akatsik gabe eta | dagokion maila teknikoan idazteko.???. Gai izango da idatziz beste kideekin komunikazio egokia mantentzeko, bakoitzerako erregistro egokia aukeratuz. | |
2011 | ||
Lotura batzuk | daude maila orokorren edo globalen artean, eta maila gertuenekoetan eman eta garatzen diren gertaeren artean (esate baterako, politika ekonomikoak, lurralde garapenak eta botere harremanak). Horregatik ezinbestekoa da proiektu eta plan berezien pean burutzen diren tokiko baldintzak lotzea politika orokorragoekin eta globalagoekin (Arbaiza, 2008). | |
2013 | ||
Enuntziatu parentetikoekin aldi berean diskurtso paralelo bat gauzatzea lortzen du Koldo Mitxelenak, bi interpretazio lerrori ateak irekitzeko gai izango den diskurtso paraleloa. Argi dago, ordea, bi diskurtsoak ez | daudela maila berean; bat bestea baino (nora) bideratuagoa izango da eta esatariaren argudio haria aurrera eramateko baliatuko du. Enuntziatu parentetikoek irekitzen dutena ironikoagoa, bihurriagoa da, bere argudiatzean aurrera egiteko bitarteko aproposa da. | |
2019 | ||
Hau da, bortxaketa bera birkontzeptualizatu beharra dago bortxaketaren kultura irauliaz, eta horretarako beharrezkoa da aktibista eta ikertzaile feministek gaian lanketa irmoa egitea (Mardorossian, 2002). Bortxaketaren kultura hainbat gizarte praktikatan ainguratua | dago maila legal zein kulturalean (Keller et al., 2018; Mendes 2015) eta hori da bereziki sare sozialen bidez ikusarazi beharrekoa jarraitzaileen pentsamoldea aldatuaz eta formazio feminista eskainiaz (Sill et al., 2016). | |
2020 | ||
esan dezakegu hezkuntza olatu berri bati buruz ari garela. Kuantitatiboki datu hori esanguratsua ez bada ere ohiko eskolaren datuekin alderatuta, ziur | gaude maila globaleko hezkuntza mugimendu horrek datozen urteetan izango duen joerak hezkuntza sisteman arrakalak sor ditzakeela, eta baliteke hezkuntza agendan esku hartzen jarraitzea, baita gure lurraldean ere. | |
2022 | ||
4) Familiaren eta haurren gaien antolaketari eta jaiotzatasaren kontrolari buruzko erabakiak hartzeari buruz elkarri galdetzea. 5) Guraso eta ahaide biek tratu ona izatea, bata bestearen ezkontzarako debekatuta | dagoen mailan, eta haiek errespetatu, bisitatu eta behar bezala bisitatzea. 6) Bien arteko oinordetza eskubidea". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egon maila | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon maila bera | 1 (0,01) |
egon maila global | 1 (0,01) |
egon maila legal | 1 (0,01) |
egon maila orokor | 1 (0,01) |
egon maila tekniko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |