Emaitzak: 7
2012 | ||
harriak, maskorrak, hainbat tamainatako hostoak, loreak... Naturalak edo pintatuta joko sentsorialak egiteko edo adimenari | dagozkion kontzeptu praktikoenak lantzeko erabil daitezke. Sailkatzeko, usaintzeko, dekoratzeko, beste objektu batzuk egiteko, eta abarretarako erabil daitezke. | |
Arlo horiek hezkuntza maila guztietan lantzen jarrai daitekeela ere adieraz daiteke. Horretarako, kontuan hartu behar da etapa bakoitzak aipatutako hiru alderdien araberako berariazko eboluzio ezaugarriak dituela, eta hurrengo hezkuntza mailei | dagozkien kontzeptuzko edukiak erantsi behar dira. | |
2?? Lotu termino bakoitza | dagokion kontzeptuarekin: – | |
Ingurumen ikuspegitik, ingurune fisiko ekologikoari kalterik egin gabe eta bisitaldi turistikoak dakarren esperientziaren kalitatea narriatu gabe leku berean egon daitekeen gehienezko pertsona kopuruari | dagokio kontzeptua. Ingurumenaren prebalentziak zentzua hartzen du eremu babestuei eta kultura ondareari dagokienean, non bisitaldi bereizi gabeek ondorio konponezinak ekarriko bailituzkete. | |
2013 | ||
Turismo sektoreko profesionalek (bidaia agenteak, bidaia antolatzaileak, hotelak, aholkulariak...) saldu behar duten destinoa, hango enpresak, kalitate mailak eta zerbitzu eskaintzak hurbiletik ezagutzeko egiten dituzten bidaiak dira. | Badago kontzeptu bat jarduera mota honi lotua: press trips edo informazioaren arloko profesionalentzako, hots, kazetarientzako, familiarizazio bidaiak, zeinen helburua baita haiek ezagutarazi nahi den destino batera bidaiatzea eta hango berri komunikabideen bidez ematea. | |
Turismo solidarioa, nagusiki, Afrikako herrialdeetan (Etiopia, Ghana, Mali, Uganda), Asian (India, Mongolia, Nepal, Vietnam) eta Latinoamerikan (Bolivia, Peru eta Paraguay) egiten da. Estatuko nahiz nazioarteko edozein destinotako auzolandegietan parte hartzea sartuta | dago kontzeptu honen barruan. | |
2016 | ||
Hizkuntzaren garapenaren alderdian. Oro har, ez dago zailtasun handirik, baina ezberdintasunak badaude: Ikusleok hitz egitean egiten ditugun keinuak falta izatea.Berbalismoa, hau da, hitzak erabiltzea, inplikatuta | dagoen kontzeptua erabili gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 7 (0,05) |
Lehen forma
Badago | 1 (0,01) |
dago | 1 (0,01) |
dagoen | 1 (0,01) |
dagokio | 1 (0,01) |
dagokion | 1 (0,01) |
dagozkien | 1 (0,01) |
dagozkion | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egon kontzeptu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon kontzeptu bat | 1 (0,01) |
egon kontzeptu eduki | 1 (0,01) |
egon kontzeptu erabili | 1 (0,01) |
egon kontzeptu hau | 1 (0,01) |
egon kontzeptu praktiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |