Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2006
‎batetik, isiltzen den datua esanguratsua denean, eta, bestetik, omisio horrek hartzaileari uste okerra sorrarazten dionean. Suitzako Zuzenbidean, berriz, oso bide desberdina hartu zuten, produktu edo zerbitzuei dagokienez iragarleak oinarrizkoak diren ezaugarri esanguratsu guztiak esatera behartuta baitaude (Tato, 1995a: 11.753; Lema, 1995b:
‎Bestelakoetan, ez litzateke posible, iragarlearen irudia kaltetuta suertatuko bailitzateke; izan ere, engainuzko publizitatea sor lezake, eta eskainitako zerbitzu edo produktuei ez dagozkien ezaugarriak erakusten dituzten iragarkiak egin litezke (demagun, esaterako, auto bat iragartzen dela ez dagokion beherapen batekin). Erantzukizuna, azken kasu horretan, agentziari egotz dakioke zalantzarik bada, berari baitagokio iragarlearen benetako asmoez informatu beharra.
‎Baldintza bi horiek elkartzeak aditzera ematen du iragarleak ematen duen informazio jakin bat sekretutzat hartu eta enpresaren ondare gisa babestu behar dela. Agentziak kontratu harremanetan dagoen iragarle horren ideia eta informazioa erabiliko balu alor berean dabiltzan lehiakideen produktu berdin edo antzekoak iragartzeko, kontratuaren ez betetze argia genuke, bezero berak bailituzke iragarle horiek guztiek, eta, ondorioz, kaltetutako iragarlearigatik, eta kalte galeren ordaina eskatzeko, ez betetzea dela eta. bide emango lioke kontratua bertan behera uzteko, kontratuaren fede ona hauste...
‎Jarraibideei dagokienez, argi dago iragarleak, publizitateak nolakoa izan behar duen eta nola gauzatu behar den adieraziz gero, agentziak jasotako jarraibideetara egokitu behar duela bere jarduera. Adieraziriko aginduak falta direnean, agentziak publizitate kanpaina antolatu eta gauzatzeko askatasuna du hasiera batean, eta fede onak, sektorean diren usadioak eta legeak berak agindutako horretara egokituko du bere zeregina (Kode Zibilaren 1.258 artikulua).
‎ez betetzea eta betetze akastuna, alde batetik, eta alde bakarreko etetea, bestetik. Ez betetzeaz diharduenean, ostera ere aipatzen du «justifikatu gabe» izan behar duela; horrenbestez, horrek pentsaraz dezake, halabeharrezko zioa dagoenean iragarlea bere obligazioa betetzetik aske dela. Hori ez da bidezkoa, iragarlea hitzartutakoa betetzetik libratzen baita soilik agentziak berea betetzen ez duenean.
‎Publizitate obraren babesean, markaren kasuan gertatzen zenaz bestera, jabego intelektualaren legeak ezin ditu esaldi eta esloganak babestu, iragarlearen interesen menpean dauden elementu hauen autonomia eza dela eta. Esaldi motzak, esloganak, publizitate mezuaren beste edozein elementu baino gehiago, lotuago daude iragarlearen aktibitateari; beraz, oso autonomia edo originaltasun maila txikia egoten da.
2009
‎G.G.: Googlerekin pozik ez dauden iragarleak jasotzea eta erosten duen erabiltzaile bakoitzeko ordain dezatela da helburua. Hilabetean Italiako Internet publizitate merkatuaren% 60 lortu dugu, iragarlea ez dagoelako Googleren gardentasunarekin pozik.
2012
‎Bestelakoetan, ez litzateke posible, iragarlearen irudia kaltetuta suertatuko bailitzateke; izan ere, engainuzko publizitatea sor lezake, eta eskainitako zerbitzu edo produktuei ez dagozkien ezaugarriak erakusten dituzten iragarkiak egin litezke (demagun, esaterako, auto bat iragartzen dela ez dagokion beherapen batekin). Erantzukizuna, azken kasu horretan, agentziari egotz dakioke zalantzarik bada, berari baitagokio iragarlearen benetako asmoez informatu beharra.
‎Baldintza bi horiek elkartzeak aditzera ematen du iragarleak ematen duen informazio jakin bat sekretutzat hartu eta enpresaren ondare gisa babestu behar dela. Agentziak kontratu harremanetan dagoen iragarle horren ideia eta informazioa erabiliko balu alor berean dabiltzan lehiakideen produktu berdin edo antzekoak iragartzeko, kontratuaren ez betetze argia genuke, bezero berak bailituzke iragarle horiek guztiek, eta, ondorioz, kaltetutako iragarleari bide emango lioke kontratua bertan behera uzteko, kontratuaren fede ona hausteagatik, eta kalte galeren ordaina eskatzeko, ez betetzea dela eta...
‎Jarraibideei dagokienez, argi dago iragarleak, publizitateak nolakoa izan behar duen eta nola gauzatu behar den adieraziz gero, agentziak jasotako jarraibideetara egokitu behar duela bere jarduera. Adieraziriko aginduak falta direnean, agentziak publizitate kanpaina antolatu eta gauzatzeko askatasuna du hasiera batean, eta fede onak, sektorean diren usadioak eta legeak berak agindutako horretara egokituko du bere zeregina (Kode Zibilaren 1.258 artikulua).
‎ez betetzea eta betetze akastuna, alde batetik, eta alde bakarreko etetea, bestetik. Ez betetzeaz diharduenean, ostera ere aipatzen du «justifikatu gabe» izan behar duela; horrenbestez, horrek pentsaraz dezake, halabeharrezko zioa dagoenean iragarlea bere obligazioa betetzetik aske dela. Hori ez da bidezkoa, iragarlea hitzartutakoa betetzetik libratzen baita soilik agentziak berea betetzen ez duenean.
‎Publizitate obraren babesean, markaren kasuan gertatzen zenaz bestera, jabego intelektualaren legeak ezin ditu esaldi eta esloganak babestu, iragarlearen interesen menpean dauden elementu hauen autonomia eza dela eta. Esaldi motzak, esloganak, publizitate mezuaren beste edozein elementu baino gehiago, lotuago daude iragarlearen aktibitateari; beraz, oso autonomia edo originaltasun maila txikia egoten da.
‎11753; Lema, 1995b: 871). produktu edo zerbitzuei dagokienez iragarleak oinarrizkoak diren ezaugarri esan
2015
‎Echevarriaren ustez, AEBetan eta Ingalaterran kontsumo digital eta interaktibo maila handia dute dagoeneko, baina Euskal Herrian 5 urte atzetik goaz, oso hastapenetan gaude: " Egunerokotasunak Madrilen egotera eramaten zaitu, han baitaude iragarle eta telekomunikazio enpresa handiak". Hala, berak sortutako enpresek Bilbon eta Madrilen dituzte egoitzak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia