2006
|
|
batetik, isiltzen den datua esanguratsua denean, eta, bestetik, omisio horrek hartzaileari uste okerra sorrarazten dionean. Suitzako Zuzenbidean, berriz, oso bide desberdina hartu zuten, produktu edo zerbitzuei
|
dagokienez
iragarleak oinarrizkoak diren ezaugarri esanguratsu guztiak esatera behartuta baitaude (Tato, 1995a: 11.753; Lema, 1995b:
|
|
Bestelakoetan, ez litzateke posible, iragarlearen irudia kaltetuta suertatuko bailitzateke; izan ere, engainuzko publizitatea sor lezake, eta eskainitako zerbitzu edo produktuei ez dagozkien ezaugarriak erakusten dituzten iragarkiak egin litezke (demagun, esaterako, auto bat iragartzen dela ez dagokion beherapen batekin). Erantzukizuna, azken kasu horretan, agentziari egotz dakioke zalantzarik bada, berari
|
baitagokio
iragarlearen benetako asmoez informatu beharra.
|
|
Baldintza bi horiek elkartzeak aditzera ematen du iragarleak ematen duen informazio jakin bat sekretutzat hartu eta enpresaren ondare gisa babestu behar dela. Agentziak kontratu harremanetan
|
dagoen
iragarle horren ideia eta informazioa erabiliko balu alor berean dabiltzan lehiakideen produktu berdin edo antzekoak iragartzeko, kontratuaren ez betetze argia genuke, bezero berak bailituzke iragarle horiek guztiek, eta, ondorioz, kaltetutako iragarlearigatik, eta kalte galeren ordaina eskatzeko, ez betetzea dela eta. bide emango lioke kontratua bertan behera uzteko, kontratuaren fede ona hauste...
|
|
Jarraibideei dagokienez, argi
|
dago
iragarleak, publizitateak nolakoa izan behar duen eta nola gauzatu behar den adieraziz gero, agentziak jasotako jarraibideetara egokitu behar duela bere jarduera. Adieraziriko aginduak falta direnean, agentziak publizitate kanpaina antolatu eta gauzatzeko askatasuna du hasiera batean, eta fede onak, sektorean diren usadioak eta legeak berak agindutako horretara egokituko du bere zeregina (Kode Zibilaren 1.258 artikulua).
|
|
ez betetzea eta betetze akastuna, alde batetik, eta alde bakarreko etetea, bestetik. Ez betetzeaz diharduenean, ostera ere aipatzen du «justifikatu gabe» izan behar duela; horrenbestez, horrek pentsaraz dezake, halabeharrezko zioa
|
dagoenean
iragarlea bere obligazioa betetzetik aske dela. Hori ez da bidezkoa, iragarlea hitzartutakoa betetzetik libratzen baita soilik agentziak berea betetzen ez duenean.
|
|
Publizitate obraren babesean, markaren kasuan gertatzen zenaz bestera, jabego intelektualaren legeak ezin ditu esaldi eta esloganak babestu, iragarlearen interesen menpean dauden elementu hauen autonomia eza dela eta. Esaldi motzak, esloganak, publizitate mezuaren beste edozein elementu baino gehiago, lotuago
|
daude
iragarlearen aktibitateari; beraz, oso autonomia edo originaltasun maila txikia egoten da.
|
2009
|
|
G.G.: Googlerekin pozik ez
|
dauden
iragarleak jasotzea eta erosten duen erabiltzaile bakoitzeko ordain dezatela da helburua. Hilabetean Italiako Internet publizitate merkatuaren% 60 lortu dugu, iragarlea ez dagoelako Googleren gardentasunarekin pozik.
|
2012
|
|
Bestelakoetan, ez litzateke posible, iragarlearen irudia kaltetuta suertatuko bailitzateke; izan ere, engainuzko publizitatea sor lezake, eta eskainitako zerbitzu edo produktuei ez dagozkien ezaugarriak erakusten dituzten iragarkiak egin litezke (demagun, esaterako, auto bat iragartzen dela ez dagokion beherapen batekin). Erantzukizuna, azken kasu horretan, agentziari egotz dakioke zalantzarik bada, berari
|
baitagokio
iragarlearen benetako asmoez informatu beharra.
|
|
Baldintza bi horiek elkartzeak aditzera ematen du iragarleak ematen duen informazio jakin bat sekretutzat hartu eta enpresaren ondare gisa babestu behar dela. Agentziak kontratu harremanetan
|
dagoen
iragarle horren ideia eta informazioa erabiliko balu alor berean dabiltzan lehiakideen produktu berdin edo antzekoak iragartzeko, kontratuaren ez betetze argia genuke, bezero berak bailituzke iragarle horiek guztiek, eta, ondorioz, kaltetutako iragarleari bide emango lioke kontratua bertan behera uzteko, kontratuaren fede ona hausteagatik, eta kalte galeren ordaina eskatzeko, ez betetzea dela eta...
|
|
Jarraibideei dagokienez, argi
|
dago
iragarleak, publizitateak nolakoa izan behar duen eta nola gauzatu behar den adieraziz gero, agentziak jasotako jarraibideetara egokitu behar duela bere jarduera. Adieraziriko aginduak falta direnean, agentziak publizitate kanpaina antolatu eta gauzatzeko askatasuna du hasiera batean, eta fede onak, sektorean diren usadioak eta legeak berak agindutako horretara egokituko du bere zeregina (Kode Zibilaren 1.258 artikulua).
|
|
ez betetzea eta betetze akastuna, alde batetik, eta alde bakarreko etetea, bestetik. Ez betetzeaz diharduenean, ostera ere aipatzen du «justifikatu gabe» izan behar duela; horrenbestez, horrek pentsaraz dezake, halabeharrezko zioa
|
dagoenean
iragarlea bere obligazioa betetzetik aske dela. Hori ez da bidezkoa, iragarlea hitzartutakoa betetzetik libratzen baita soilik agentziak berea betetzen ez duenean.
|
|
Publizitate obraren babesean, markaren kasuan gertatzen zenaz bestera, jabego intelektualaren legeak ezin ditu esaldi eta esloganak babestu, iragarlearen interesen menpean dauden elementu hauen autonomia eza dela eta. Esaldi motzak, esloganak, publizitate mezuaren beste edozein elementu baino gehiago, lotuago
|
daude
iragarlearen aktibitateari; beraz, oso autonomia edo originaltasun maila txikia egoten da.
|
|
11753; Lema, 1995b: 871). produktu edo zerbitzuei
|
dagokienez
iragarleak oinarrizkoak diren ezaugarri esan
|
2015
|
|
Echevarriaren ustez, AEBetan eta Ingalaterran kontsumo digital eta interaktibo maila handia dute dagoeneko, baina Euskal Herrian 5 urte atzetik goaz, oso hastapenetan gaude: " Egunerokotasunak Madrilen egotera eramaten zaitu, han
|
baitaude
iragarle eta telekomunikazio enpresa handiak". Hala, berak sortutako enpresek Bilbon eta Madrilen dituzte egoitzak.
|