Emaitzak: 4
2002 | ||
Ikerketa proiektuei dagokienez, euskal irakasle prestatu asko | daude ikerketa proiektuak egiteko eta burutzeko, baita ikerketa taldeak osatzeko ere. Alor honetanunibertsitate desberdinetako irakasleez osatutako ikerketa taldeak sor litezke.Honela eginez, indartu egingo litzateke euskarazko ikerkuntza. | |
2003 | ||
Istripuak, hornitzaile batek ekarri behar zigun pieza atzeratzea, eguraldi txarragatik ezin lanik egitea, | gauden ikerketa proiektuan egindako frogen ondorioz hautatutako ikerketa bidean atzera egin behar izatea, beste proiektu edota lanak tartekatzeagatik hainbat baliabide pertsonal eta material ezin baliatzea eta ondorioz gure lanak atzeratzea… adibide baino ez dira kasuistika amaigabearen artean. Kasuistika horri erreparatuz gero, gizakiaren bizitzarekin lotutakoak direla ikus dezakegu eta beraietatik ihes egitea alferrikakoa dela. | |
2019 | ||
Mekanizazioaren bidez etxeko lanen zati handi bat murrizteko aukerarekiko eszeptizismoa gero eta handiagoa denez, azkenaldian ugalketarako eta sorkuntzarako erreprodukzio molde kolektiboagoekin eta erreprodukzio komunen sorrerarekin esperimentatzeko interesa berpiztu da feministen artean; 56 horretan dihardutenek proposatzen dute erreprodukzio lana familia nuklearrean baino pertsona gehiagoren artean banatzea. Horren adibide da" Etxeko Iraultza Handia", martxan | dagoen ikerketa proiektu bizia; Dolores Haydenen lanean inspiratuta dago, eta Utrecht-eko (Herbehereak) zenbait artista, diseinatzaile eta ekintzaile feministak abiatu zuten, aztertzeko nola etxe ingurua, bai eta auzoak eta hiriak ere, transformatu egin daitezkeen eta" komunean bizitzeko eta lan egiteko molde berriak" eraiki daitezkeen. Horrekin batera, eta krisi ekonomikoaren presiopean, ugaritzen ari dira gure komuna naturalak (lurrak, urak, basoak) babestea helburu duten borrokak eta komunak eratzen dituzten jarduerak (erosketak eta sukalde lanak elkarrekin egitea, hiri ortuak). | |
2023 | ||
Arrantza kofradien parte hartze irmoari esker, kudeaketa administrazio garrantzitsuak, bai nazio mailan bai eskualde mailan, ikerketa institutuak eta GKEak, ekintza planak ibilbide orriak dira ikerketa proiektuak abian jartzeko, arrantza datuak biltzeko eta aztertzeko tresna berriak garatzeko eta kudeaketan hobekuntzak iradokitzeko. Martxan | dauden ikerketak Proiektuaren funtsezko lorpenetako bat izan da sektoreko arrantzale eta erakundeen eta zientzialarien arteko lankidetza zuzena erraztea hobekuntza proiektuak zehaztu eta ezartzeko. Hala gertatzen da Espainiako Ozeanografia Institutuko (IEO CSIC), Itsas Zientzien Institutuko (IC CSIC) eta Ikasketa Aurreratuen Institutu Mediterraneoko (IMEDEA UIB CSIC) ikertzaileekin, Espainiako Mediterraneoko itsas eta arrantza ikerketako hiru zentro nagusiekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egon ikerketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ikerketa proiektu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |