Emaitzak: 8
2003 | ||
Historia ko urtekaria, Ekonomiakoa eta Dialektologiari buruzkoa izan ezik, besteak Zientzietakoak ziren. Gehienak testu-liburuak ziren, baina | bazeuden ikerketa lanak ere. Arlo gehienetan ezjakitun denarentzat zaila da liburuen balorazioa egitea, baina badira nabarmendu beharreko batzuk. | |
2004 | ||
Baziren zenbait urte, 80ko hamarkadatik hain zuzen, ez zela gisa honetako lanik argitaratu eta, normala denez, garai hartakoak nahikoa zaharkituta zeuden honez gero. Lehendik | zegoenari ikerketa lan berriak eta egileen esperientzia gehituaz, informazioa osatu, zuzendu eta berritzea izan da argitalpen berri honen ekarpenik interesgarriena. | |
2009 | ||
Etxeetan egindako berrikuntzak eta sasoi batean halako ikurrei garrantzi urria ematea izan daitezke horren arrazoiak. Marurinagusi etxea erauzirik | zegoen ikerketa lan hau egiterako, beraz, ezin izan dugu begiratu halakorik zuen ala ez. | |
Miren Bego Urrutia biologoa da, eta Animalien Fisiologia irakasten du EHUko Zientzia eta Teknologia Fakultatean. Gainera, unibertsitatean | egoteak ikerketa lanetan aritzeko aukera ematen dio. | |
Gurean, ordea, konpromisoa eta engaiamendua ezin argiago daude: baliabideak egoki kudeatzea, euskararen arloan akademiari | dagozkionetan ikerketa lana bultzatu eta lan hori artez gizarteratzea, eta, last but not least, harremanetarako zina, euskalgintzan ari direnekin batera aurrera joateko, euskararen eta euskal kulturaren aitzinamenduan. | |
2011 | ||
229 Euskal Herriko unibertsitate zentroen bilakaera historikoa zehatz mehatz azaltzea ezinezkoa zaigu, gehiegi luzatuko ginatekeelako. Beraz, zehatzago ezagutzeko unibertsitateen sorrerako testuinguruak, bilakaerak, agenteak, datak eta abar Euskal Herriko unibertsitate desberdinei buruz argitaratuta | dauden ikerketa lan monografikoak kontsultatzea gomendatzen dugu: UPV/EHUren kasuan (Flores, 1997; De Pablo eta Rubio, 2006), Nafarroako Unibertsitate Publikoa (Felones, 1998) Deustuko Unibertsitatea (Saenz de Santa Maria, 1978), Nafarroako Unibertsitatea (Requena eta Diaz, 2002) eta fakultatei buruzko lanak (Arana eta EspĂ, 2000) edo Gipuzkoar unibertsitatea sortzeko ekimena (Barriola, 1985). | |
2013 | ||
Hala eta guztiz ere, gutxienak dira egun komunikazio ekintza ez formaletan eta, bereziki, lagunartean euskara erabiltzen duten gazteak. Izan badira, ordea, eta haiengana gerturatu ginen artikulu honen oinarrian | dagoen ikerketa lanean. Bi izan ziren gure asmoak: | |
2018 | ||
Eman dugu heyen cantuac, cembeit egunen burian ASCAINECOAC ERE. Eta, beraz, | badago ikerketa lana oraindik. Aurkitu ahal izan ditugunak hamahiru dira eta, honela, Kaltzakortak bildu hiru kantei beste hamar erantsi ahal izan dizkiegu, aski interesgarriak direnak gure ustez, eta ondoren aztertu eta emango ditugunak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 8 (0,05) |
Lehen forma
badago | 1 (0,01) |
bazeuden | 1 (0,01) |
dagoen | 1 (0,01) |
dagozkionetan | 1 (0,01) |
dauden | 1 (0,01) |
egoteak | 1 (0,01) |
zegoen | 1 (0,01) |
zegoenari | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon ikerketa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon ikerketa lan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |