2006
|
|
Eusko Jaurlaritzak erabaki du familien behar egoera hau kontuan hartzea etadiru laguntzak ematen dizkie motibo honengatik eszedentzia hartzen dutenlangileei (ikusi, Eusko Jaurlaritzaren 329/ 2003 Dekretua, abenduaren 23koa, lanerako laguntzak arautzen dituena, 46 eta hurrengo artikuluak). Diru laguntzenzenbatekoa kontuan hartuta, argi
|
dago
helburua ez dela ordezko errenta ezartzea, baizik eta laguntza sinbolikoa ematea. Diru kantitate finkoa da eta ez da kontuanhartzen langilearen soldata edo egoera ekonomikoa laguntzaren hartzekodunaizateko.
|
2009
|
|
G. BUENO. EAEn 2010erako
|
zegoen
helburua ez da beteko: 635 megawatt etik 160 megawatt baino gutxiagoan gaude.
|
|
potroak, batez ere!?, eta berak, Domingok ez bezala, ez zituela, alor hartan behintzat ez: ...ren etsenplua jarrai zezaten!; eta orain zer, galdetu zion Nazariok bere buruari, menturaz?, saririk gabe utzi behar ote dugu mutila?; jakin ere bazekien, halaber, jakingo ez zuen, bada!?, fabrika zela orbetarren ezaugarri nagusia, eta errealitate hartara makurtu behar zuela orbetar bakoitzak bere nahia eta borondatea, interes partikularrak interes orokorren zerbitzuan, abiapuntu sendorik ezean ez
|
baitzegoen
helbururik ez helmugarik, baina auzi hartan ere, pentsa zezakeen Nazariok, finean, ez ote zegoen erdibiderik?
|
|
potroak, batez ere! –, eta berak, Domingok ez bezala, ez zituela, alor hartan behintzat ez: ...zezaten!; eta orain zer –galdetu zion Nazariok bere buruari, menturaz–, saririk gabe utzi behar ote dugu mutila?; jakin ere bazekien, halaber –jakingo ez zuen, bada! –, fabrika zela orbetarren ezaugarri nagusia, eta errealitate hartara makurtu behar zuela orbetar bakoitzak bere nahia eta borondatea, interes partikularrak interes orokorren zerbitzuan, abiapuntu sendorik ezean ez
|
baitzegoen
helbururik ez helmugarik, baina auzi hartan ere –pentsa zezakeen Nazariok, finean– ez ote zegoen erdibiderik?
|
2010
|
|
Haren esanetan, hiru ikuspuntutik baloratu behar da 1993ko Euskal Eskola Publikoaren Legearekin gertaturikoa. . Lehenik eta behin, 1992ko Eskola Itunak eta horren ondorio zen legearen beraren helburuak kontuan hartuta, garbi
|
dago
helburuak ez zirela bete. Legalki, ikastolak ez du bere nortasuna galdu?.
|
2023
|
|
Aho bizarrik gabe mintzatu da: «Segur aski, biodibertsitateari, klima aldaketari zein jasangarritasunari
|
dagozkien
helburuak ez ditugu 2030erako lortuko, eta agian ezta 2050erako ere». Irakaslearen ustez, Nazio Batuen Erakundeak biodibertsitatearen galeraren eta klima aldaketaren aurka abiarazitako hitzarmenak «adibidetzat» hartu behar dira; hau da, aniztasun biologikoari buruzko hitzarmena eta klima aldaketari buruzko Nazio Batuen Esparru hitzarmena.
|
|
Aitor Mendiak, aldiz, titulartasunaren gaia segregazioaren eztabaidatik ateratzeko eskatzen digu: «Titulartasunaren gaian tematzeak, beraz, funtsik gabea izateaz gain, bestela ados
|
gauden
helburuei ez erreparatzea dakar. Honenbestez, euskal hezkuntza sistemaren inguruan eztabaidatu eta proposamenak egiterako garaian, helburuak argi izan behar genituzke».
|