Emaitzak: 6
2010 | ||
Era berean, erabilera balioa erabilera zuzeneko balioen, zeharkako erabilerako balioen eta aukera balioen artean banatzen da. Lehenak NEBko baliabideen erabilera zuzenetik eratorritako errentak (esaterako, abeltzaintza edo basogintzatik eratorritakoak) edota ongizatea (aisialdiarekin lotuta | dagoen gunearen bisita, adibidez) adieraziko ditu. Aldi berean, kontsumigarriak eta ez kontsumigarriak diren balioen artean ezberdinduko da; izan ere, NEBko inguru hurbileko biztanleentzat gune horretatik ibiltzeak agian ez du inongo erabilera baliorik, eta, beraz, horri erabilera ez kontsumigarri deritzo. | |
2012 | ||
Ildo beretik, kontuan izan behar da botereguneetan egoteak gaitze bat eskatzen duela eta emakume askok uste dute ez | daudela gune horietan jarduteko prestatuta (Murillo, 2003). Beste aldetik, gure gizarteetako diskurtso nagusiak parekidetu egin ditu «gaitasuna» eta jakintza formalizatua. | |
2018 | ||
Hori horrela, Corcuera eta besteek (Corcuera et al., 2013) egindako ikerketan jasotzen diren emaitzekin bateragarritasuna dagoela esan dezakegu; izan ere, Bermeoko gazteek lagunekin | egoteko gune bezala zein esparru pribatu bezala baloratzen dute beren lokala. | |
2020 | ||
Galde sorta bidez 1.247 herritarren erantzunak jaso ditugu. Lortutako datuen arabera, Azpeitia hitanoa sendo | dagoen gune gutxietako bat izanik ere, patroi berari segitzen dio, eta alde handiak ikusten dira adinaren eta generoaren arabera. Parte hartzaile helduek horren atzean egon litezkeen arrazoiak zein diren erantzun dute galde sortan. | |
2022 | ||
Horren eragina bi sindikatu hauen arteko ekimen bateratutik harago zihoan, abertzaletasunaren baitako bi familia politiko nagusien arteko artekaritzari bide eman ziezaiokeen heinean. Artekaritzak" deslotuak | zeuden gune sozialen arteko lotura" errazten du, zeinak" bien arteko edota hirugarren batekin harremanetan bitartekaritza lana egiten duen" (MTT, 2005: 157). | |
2023 | ||
Prozesu horiek gaur egun generoaren kategoriak gazteen aktibismo liskartsuan izan lezakeen tokiari buruzko galderak egitera bultzatzen gaituzte. Ba al dira genero sistema eta hari lotutako menderatze moldeetan azalpen kategoria egokiak gazteen aktibismo liskartsuan garatzen diren dinamika sozializatzaileak ulertzeko, desberdintasunen aurrean sentsibilizaturik | dauden gune politikoetan. Zer baldintzatan eragin lezake gazte agentzia kritikoak, zehatzago, ohiko genero arauen aurkako agentzia feminista disidente eta eraldatzaileak, esparru horretan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egon gune | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon gune bezala | 1 (0,01) |
egon gune bisita | 1 (0,01) |
egon gune gutxi | 1 (0,01) |
egon gune horiek | 1 (0,01) |
egon gune politiko | 1 (0,01) |
egon gune sozial | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |